15/06/2017

TULLE POLKA DOT


top SHEIN / tshirt SH, PRIMARK / pants SHEIN / shoes FASHION71 / sunglasses NEWDRESS

Cześć miśki!
Żyje mi się znakomicie. Wypoczęta wróciłam do pracy, pozałatwiałam trochę spraw. Trochę rzeczy się podziało dość niespodziewanie, ale niestety nie jestem pewna czy mogę o tym mówić, tak więc powiem Wam wkrótce. Czy dobrych czy złych? Ciężko stwierdzić, ale może będzie na plus! 
Lecę porobić z Adrianem jeszcze jakieś zdjęcia i pójdziemy sobie odpoczywać nad Wisłę. Trzeba korzystać z dnia wolnego! Przede mną sporo pracy w weekend. A Wy co, już wakacje? :D

Donatkay

20 comments:

  1. Jej co to za spodnie :D mam pytanie Twojemu Adrianowi sie podobaja? Czy ci mówi sciag to? :D

    ładnie wygladasz ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niezbyt mu się podobają, ale nigdy nie każe mi niczego ściągnąć, przez to, że jemu się nie podoba

      Delete
  2. Śliczna koszulka *.* Mnie jeszcze czekają dwa dni w szkole a później już kończę moja przygodę w gimnazjum i idę do liceum :o czekam na kolejne super posty *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Planujesz zmiane wygladu bloga?:D

    ReplyDelete
  4. Chodzisz w KRK na lumpki?:D

    ReplyDelete
  5. Niezłe zdj! Wyszły świetnie

    ReplyDelete
  6. Super buty! ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Pasuje Ci ta stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz w okrągłych okularach. :D

    Nasz blog *KLIK*


    ReplyDelete
  8. Po ile H w tyg pracujesz?:D

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Zmęczona po dwóch długich dniach w pracy i przerażona kolejnymi 4 haha

      Delete
  10. DObrze znasz ang?:D

    ReplyDelete
  11. przy czym jestes w 5 sezonie oitnb?:) jak wrazenia? dla mnie jeden z lepszych sezonow, ja juz po finale, smutny bardzo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skończyłam już, poprzednie sezony lepsze, ale ten też spoko :D

      Delete
  12. Można twoje notki ogladac stare??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Część już poprawiona, ale sporo jeszcze zostało :(

      Delete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE