06/06/2017

TATTOOFEST

Cześć miśki!
W tą sobotę wybrałam się pierwszy raz na Tattofest. Nigdy wcześniej nie byłam na czymś takim, a że teraz mam 'na miejscu' to się wybrałam. Zgromadzenie wytatuowanych ludzi i multum tatuażystów z Europy. Raj. Rozglądałam się za nowym tatuażystą dla siebie, jednak nikt nie rzucił mi się w oczy. Poszukiwania trwają dalej, mam dwie nowe tatuażystki na oku, tak więc co do mojej nowej dziary, którą planuję zrobić we wrześniu, jak na razie wybieram z trzech z Krakowa. Jeśli macie kogoś godnego polecenia to śmiało, z chęcią obczaję. Co do Tattofestu nie wiem co jeszcze Wam o tym napisać, także pozostawiam 'Was z krótką relacją zdjęciową i stylizacją z uwaga uwaga- kolorową koszulką :D


tshirt BERSHKA / shorts SHEIN / belt ZAFUL / creepers DEEZEE / sunglasses ZAFUL 

Donatkay

14 comments:

  1. Czemu rezygnujesz z uls? Jeśli mozna wiedzieć oczywiście :) sama robię powoli research ale całkiem w innym stylu niż twoje tatuaże więc nikogo nie polecę :c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, że rezygnuję, myśle nad czymś mocniejszym po prostu :D

      Delete
  2. W *tę sobotę

    ReplyDelete
  3. www.instagram.com/katoskar paczaj;)

    ReplyDelete
  4. Co to było w twoim koszyku kosmetyczka? wiem ze to drogire jest ;) takie w kwadraty złote

    ReplyDelete
    Replies
    1. Że na szmatach? Kosmetyczka od louis vuitton, ale zniszczona strasznie

      Delete
    2. O o to mi chodzilo :D a droga byla?

      Delete
  5. Wyczuwam świetny klimat ;) Sama z chęcią wybrałabym się na takie wydarzenie ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. przyjmiesz mnie do szmaty donaty?

    ReplyDelete
  7. Ty jesteś weganka? ;)

    ReplyDelete
  8. świetna jest ta koszulka! połączenie różu i czerwieni *.* mega
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE