SUMMER IS HERE

June 29, 2017


jumpsuit ROMWE / shoes FASHION71 / bag ROSEWHOLESALE / earrings ROSEGAL

Cześć miśki!
Wreszcie pare dni wolnego, więc nowy post tak jak obiecałam :D Lato!!!!!!! 30 stopni, uwielbiam taką pogodę! Zaczynam zbierać letnie rzeczy do swojej szafy, kombinezon z Romwe już stał się moim faworytem. Zamówiłam sporo sukienek i myślę nad jakimś lookbookiem, możliwe, że też w wersji filmiku na youtube. Co wy na to? Będzie też wyprzedażowy haul. Chciałam poczekać do końca wyprzedaży i zrobić jeden duży, ale dostałam parę próśb, żeby dodać go teraz, póki jeszcze można te rzeczy dorwać, więc myślę, że podzielę go po prostu na parę części i na dniach wrzucę Wam go tutaj, no i może też na youtube? Hm? Adrian akurat w niedziele idzie do pracy, a ja mam wolne, więc może może :>

Donatkay

  • Share:

You Might Also Like

10 Comments:

  1. Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego kombinezonu :(, wszystkie jakie mi się spodobają okazują się być szyte na modelki o wzroście 1,75m i wzwyż, a ja mam jedyne 1,58 i wszystko za duże :'(

    ReplyDelete
  2. Super notka! kombinezon jest świetny

    ReplyDelete
  3. Lookbook super pomysł ! <3

    ReplyDelete
  4. Tak na YouTube też zrób *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. U mnie niestety pogoda nie dopisuje :( Bardzo ładnie ci w tym kombinezonie, a z youtubem to świetny pomysł


    Nasz blog *KLIK*

    ReplyDelete
  6. Codziennie jesz słodycze?:D

    ReplyDelete
  7. Ile zajmuje ci zrobienie zdj na pooooooooosta?;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Różnie, czasami 15 minut, czasami 2 godziny haha

      Delete
  8. I'm totally crushing on this jumpsuit!

    ReplyDelete