18/06/2017

SMILE


tshirt ROMWE / shorts ROMWE / shoes UNKNOWN / sunglasses CHOIES

Cześć miśki!
Króciutki dość ten post, ale czemu nie. Dopiero po tych zdjęciach widzę jaka faktycznie jestem blada :o Może jednak pasowałoby się coś poopalać, bo strach. Wreszcie coś letniego- jedyne shorty jakie zostały w mojej szafie... ups. Koniecznie trzeba to zmienić. Wyprzedaże, liczę na Was, nie zawiedźcie mnie. Planujecie jakieś większe zakupy jak już wszystko ruszy? :D Następna okazja dopiero pod koniec roku. Osobiście oszczędzam od dwóch miesięcy haha. Wybaczcie, że tak późno, miałam dodać post w pracy, ale wyleciało mi to z głowy totalnie. Jutro wreszcie wolne! Wybieram się do fryzjera i pewnie na szmaty. Może znajdę coś ciekawego :D

Donatkay

16 comments:

  1. SUPER SUPER SUPER you are a great model:)
    Regards.
    Walkindiscount.com

    ReplyDelete
  2. Te paznokcie są śliczne, widać już jakieś odrostyy?☺ 😊też mam semilaca ale nie umiem robić i chyba wybiorę się do kosmetyczki też xdd jak Ci idzie oszczędzanie?😊post krótki ale super, myślę że fajny by taki był krótki a częściej 😊😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma oszczędzania podczas wyprzedaży haha, a co do krótkich postów, to tak chcę zacząć robić właśnie :)

      Delete
  3. Donciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kiedy bedzie jakiś blog jedzeniowy? :) chyba mowilas ze bedzie taka notkaa

    ReplyDelete
  4. Na Ciebie też wpływa pogoda? :D

    ReplyDelete
  5. Ty jestes wegetarianka czy weganka??

    ReplyDelete
  6. Jestes mało udzielajacą sie blogerką :) mało snapów nagrywasz, notek mało jest :) nie poświecasz sie temu w 100% rozumiem ze praca i wgl, ale wiesz :) Bardzo lubie Cie ogladac i szkoda ze codiznnie ! notek nie ma :D :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przez parę dni nie miałam czasu, miałam trochę rzeczy do zrobienia, a teraz cały tydzień pracuję. Cieszę się, że chcesz więcej notek, ale nigdy nie mów mi, że nie poświęcam się mojemu blogowi w 100% :)

      Delete
  7. czemu wgl nie odp na komentarze???

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE