02/05/2017

WHITE BLAZER







top NEW YORKER / blazer ZAFUL / jeans ROMWE / shoes DEEZEE / belt ZAFUL / necklace ZAFUL

Cześć miśki!
Urlop się skończył, ale ze względu na anginę dostałam l4 i mam mały areszt domowy do końca tygodnia. Tyle wolnego po 5 miesiącach to jak wygrać życie, naprawdę. Cieszę się, że podjęłam taką, a nie inną decyzję z rzuceniem pracy i zmniejszeniem etatu. Teraz widzę, że była jak najbardziej słuszna. Dzisiaj jak na mnie dość elegancki post, ale dochodzę do wniosku, że elegancja w ubiorze bardzo mi służy. Ponoć wreszcie wyglądam na swój wiek, ponoć wreszcie jak kobieta, a nie dziewczynka. Co Wy na to? :D

Donatkay

16 comments:

  1. Za każdym razem Twoje usta wyglądają perfekcyjnie! Nadal Golden Rose? :) Jeśli tak, który numer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciągle te same, nie mogę się wybrać po inne odcienie haha, to jest ta w kredce nr 10 :)

      Delete
  2. O tak zdecydowanie CI pasuje takie wydanie! <3

    ReplyDelete
  3. Ta stylizacja jest idealnie do Cb dobrana❤

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam ten pasek. Zresztą tak jak całą stylizację ❤

    ReplyDelete
  5. Przecudowna stylizacja! Zakochałam się 😻

    ReplyDelete
  6. świetna stylizacja ! <3
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Kiedy nastepny post? <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziś lub jutro, raczej jutro, ale kto wie :D

      Delete
  8. Mega wyglądasz 😍

    ReplyDelete
  9. pasek sztosss i wogole stylizacjaa 🖐

    ReplyDelete
  10. Masz super styl! Uwielbiam Cie Doncia!

    ReplyDelete
  11. Pięknie wyglądasz! Naturalnie piękna :)
    Mam jeszcze małe pytanko, w jakim programie przerabiasz swoje filmy ? :)

    ReplyDelete
  12. Jak najbardziej Ci do twarzy! Zresztą, komu NIE służy elegancki strój? ;)
    Ostatnie zdjęcie (zdjęcia?) - aaaaa przepięknaaa!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE