21/05/2017

PIN-UP


top ROMWE / pants ROMWE / creepers DEEZEE / sunglasses CHOIES / bandana TOPSHOP

Cześć miśki!
Nie wiem czy to ze mną coś nie tak, z moją szafą czy z tą koszulką, ale ten top kompletnie do niczego nie pasuje, ja nie wiem, godzinę się męczyłam z wybraniem czegoś do niego. Tak już czasem mam haha. Pomimo trudności udało mi się ostatecznie coś do niej dobrać, mam nadzieję, że efekt Wam się podoba. Nie mam pojęcia dlaczego na niektórych zdjęciach moje włosy wyglądają na... niebieskie. Czas by się wreszcie zafarbować, bo od miesięcy tego nie robiłam. Dodaję szybko posta i lecę do pracy. Buzi! 

Donatkay

35 comments:

  1. Super stylizacja niby taka zwyczajna biało-czarna ale ta koszulka nadaje jej takiej wyjątkowości, to tego te okulary z białymi oprawkami i bandana na włosach i całość wygląda SUPER!!!

    ReplyDelete
  2. Cudownie wygladasz i swietna stylizacja

    ReplyDelete
  3. Naprawdę świetne fotki :)
    I fajnie połączyłaś ten tshirt z resztą outfitu. Jestem pod wrażeniem!

    ReplyDelete
  4. piękna stylizacja i piękne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  5. świetna stylizacja! Wszystko do siebie idealnie pasuje *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. To chyba 3 notka, na którą zareagowałam" kur ale zajebiste foty" :D to oświetlenie jest mega! <3 kolory sztos, stylizacja super ! wiecej takich DOncia wiecej <3

    ReplyDelete
  7. Ta bluzka do spódniczki chyba ssie nie nadaje, jedynie do właśnie takich rurek, albo niebieskich skinnów :)

    ReplyDelete
  8. Kiedy jakis Mix Doncia?:D

    ReplyDelete
  9. Może jakieś pytania i odpowiedzi?:D

    ReplyDelete
  10. Nowa praca lepsza niz stara?:D

    ReplyDelete
  11. O której robiłaś te zdjecia, bo chyba ma wpływ świtło na foty XDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jednak stety, bo swietne !

      Delete
  12. Kiedys srednio mi sie podobały takie stylówki 'dziwne" a teraz szukam własnego stylu zeby czuc sie super, ale ciezko jakos z tym :/ nie lubie ostatnio zwyklaków ;d

    ReplyDelete
  13. Jaki masz aparat i obiektyw?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canon 600d + 50 1.8 stm czy jakoś tak

      Delete
  14. Przecież ta koszulka pasuje do wszystkiego...jest biała z czarnym elementem. Więc do każdych czarnych spodni, do jasnych również czy to długie czy krótkie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze pasuje do wszystkiego, ale Natalii może sie nie podobało i nie czuła sie dobrze :)

      Delete
    2. Jedna dziewczyna ubierze taka bluzke do wszystkiego inna nie dobierze do niczego, bo sie źle czuje w niej albo nie podoba sie :D

      Delete
  15. Moze zrobisz notke DOncia z jakimiś eleganckimi rzeczami, sukienka moze? pliiis <333333333333333333333

    ReplyDelete
  16. Podobaja ci sie kabaretki te rajstopy z dziurami?:D

    ReplyDelete
  17. Jak często robisz maseczki na twarz? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A różnie, raz na miesiąc, rzadziej

      Delete
  18. Twój chłopak lubi robić zdjecia, czy je robi ' bo musi ' ? :D

    ReplyDelete
  19. Ile juz masz postów gotowych?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeden dodany, trzy gotowe i minimum dwa jeszcze się robią :D

      Delete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE