26/05/2017

GLITTER NAILS


Cześć miśki!
Byłam wczoraj na evencie w salonie Pazoo w Galerii Kazimierz. Patrzcie jakie cuda! Nie mogę się napatrzeć, odkąd stamtąd wyszłam non stop się im przyglądam. Widzieliście na snapie jak wyglądały moje paznokcie wcześniej. No. One nie wyglądały. Nie wiedziałam, że w ogóle da się z nimi zrobić coś takiego. Aż żałuję, że nie zrobiłam typowego zdjęcia 'przed'. Wreszcie nie będę się wstydzić moich paznokci! Paznokcie są pudrowo różowe, a te dwa tak pięknie się mienią. Trochę holograficzne. Zmieniają kolor w zależności od światła i kąta patrzenia. Cudowne są no. Niestety nie pamiętam jak nazywa się ten motyw. Zdjęcie tego nie oddaje ogólnie. Trochę więcej możecie zobaczyć na filmikach na snapie, chociaż to i tak nie to samo, co na żywo. Polecam bardzo! A Wy co sądzicie? Podobają się Wam? :D

Donatkay

9 comments:

  1. *Kąta patrzenia. Paznokcie śliczne ^^

    ReplyDelete
  2. Widziałam na pazo, ale nadal nie wiem ile kosztowa ky twoje, bo sie nie znam :( długo robiła?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prawie 3h, ale przez to, że żele, dopełnienie mam nadzieje, że krócej

      Delete
  3. Piękne paznokcie! <3

    Planujesz dalej sama robic czy wolisz do kogoś?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama sobie żeli nie zrobie :( Malować moge sama, ale uzupełnienie bedzie mi musiał ktoś zrobic :(

      Delete
  4. Te świecące to chyba się nazywa efekt syrenki :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE