26/05/2017

BLACK SWAN

Cześć miśki!
O jeny, nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam mixa. Zawaliłam strasznie ze zdjęciami. Gdzie zawsze starałam się łapać każdą chwilę i nałogowo robiłam cały czas zdjęcia, tak nagle ze 100 zdjęć dziennie zrobiło się 3, czasami nawet 0. Dramat. Pomału próbuję wyrobić nawyk od nowa. Zaczynam częściej wychodzić z domu, a nawet jak siedzę w domu to staram się nie tylko wypoczywać, ale i działać, w końcu teraz i na to i na to mam czas! Z dzisiejszego mixa sporo zdjęć już widzieliście bo większość z nich była już na ig no ale zaczynajmy. 

Wesołe miasteczko koło centrum kongresowego. W tamtym roku było dokładnie takie samo, możecie kojarzyć nawet posta z niego. Już go nie ma, w weekend stało jakieś nowe, ale niestety tylko w weekend i już je zwinęli. Nawet nie zdążyłam zobaczyć co tam było :(
 1 Biała pościel to coś nowego w moim mieszkanku. Chyba zaczynam wyrastać z pościeli w Disneya... Naprawdę. Mam teraz pościel z My Little Pony i nie mogę na nią patrzeć po tej białej, jest tak pstro / 2 Seriale i owocki, najlepiej / 3 Moja 'kolekcja' okularów. Niby dużo, a jak przyjdzie co do czego to oczywiście i tak nie ma których ubrać, typowo / 4 A to moje... kurtki. Na niektórych są powieszone podwójnie bądź potrójnie. Jak już wspominałam, naprawdę kocham kurtki haha.
 Najpiękniejszy bukiet jaki w życiu dostałam.
 Bardzo nie lubi zdjęć, ale czasem da się go przymusić :D 
1 Jeśli ktoś jeszcze nie oglądał/nie czytał 13 powodów to koniecznie naprawcie swój błąd. Ja osobiście chyba bardziej polecam serial, ale książkę czytałam dość dawno, więc mogę się mylić / 2 Wiosnaaaaaa!!! / 3 i 4 Czasami jak zostanie nam chleba to idziemy nad Wisłę karmić łabędzie
 Romantyk 
1 Graffiti z Warszawy, które znalazłam totalnie przez przypadek szukając jakieś knajpki, w której mogłabym coś zjeść, ukryte przy jakichś zapleczach / 2 A to mega słodki donutowy zestaw, który moja siostra dorwała dla mnie w Tk Maxxie! Jest kubek (który już oczywiście rozwaliłam, Asiu, wybacz mi), pomadka, kremik, mgiełka i pilnik :D
Zrobione przed zdjęciami z ostatniego posta. Czasami robię selfie przed wyjściem po to, by sprawdzić czy mam w dany dzień... fotogeniczną twarz haha. Serio. 
Normalnie bym tego zdjęcia nie dodała patrząc na moją twarz haha, ale Adrian wyszedł tu tak przecudownie, że musiałam!
1 Zdjęcie z przymierzalni, standardowo / 2 Takie rezerwacje to ja rozumiem! / 3 Chciałabym malować się częściej, ale po prostu mi się nie chce :') / 4 Kolejne z moich creepersów powoli tracą swój żywot, pękają mi na piętach :(

No i w sumie to tyle. Mam nadzieję, że mix po tak długim czasie Wam się podoba pomimo tego, że nie ma tych zdjęć wiele. Postaram się to naprawić. Buzi!

Donatkay

25 comments:

  1. Rewelacyjnie wyglądasz w tej długości włosów! Bardzo dojrzale :D

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam twoje snapy, głos a zdjęcia to zawsze sztos! Jesteś genialna, pozdrawiam ❤🌹

    ReplyDelete
  3. Aż przypomniałam sobie dawne czasy z takimi mixami, świetnie!

    ReplyDelete
  4. Masz geste włosy nie? :)
    super mix <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedyś miałam gęste, teraz w sumie nie wiem haha

      Delete
  5. Doncia przypomniałam sobie ostatnio jak miałaś kolorowe włosy! Nie chciałabyś zrobić sobie jakiegoś szalonego koloru?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślałam o szarym, ale jednak czarny to mój faworyt :D

      Delete
  6. Jak widzę Twój uśmiech to sama się uśmiecham, automatycznie. Dziękuję!

    ReplyDelete
  7. Masz taak ze sie najecie ze swoim chlopakiem i aż pękasz?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kto tak nie ma haha, baaaaaedzo rzadko mi sie zdarza, ale zdarza haha

      Delete
  8. Jak mija dzień? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wróciłam z pracy około 16, zrobiłam obiad, poszłam na chwile spać, obejrzałam 2 odcinki seriali i w sumie to tyle zrobiłam wczoraj :')

      Delete
  9. Plany na niedziele?:D

    ReplyDelete
  10. Ile najczęściej robisz zdj na bloga?

    ReplyDelete
  11. w mieszkaniu masz wanne czy prysznic?

    ReplyDelete
  12. Masz piękne włosy, a mix jak zwykle świetny!

    ReplyDelete
  13. Pokażesz na snapie co uzywasz do włosów? ;)

    ReplyDelete
  14. Nie mogę sie doczekać notki z jedzeniem !!

    ReplyDelete
  15. Robiłaś te maseczki zwierzece?

    ReplyDelete
  16. czekasz na cos z romwe? bo ciekawa jestem xd

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajny mix :)
    Zawsze podobały mi się czarne włosy bo sama jestem blondynką, a twoje są cudowne <3

    Zapraszam do siebie!
    http://grzesiakjuliaart.blogspot.com

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE