23/05/2017

7 OOTD

Cześć miśki!
Kolejne siedem stylizacji z przeglądu tygodnia. Miałam tego nie robić, ale tym razem padło na siedem stylizacji jednej osoby. Odkryłam ją ostatnio i jestem tak zakochana w większości jej stylizacji, że no muszę to zrobić! CUDO! Kolejna inspiracja, która trafia do mojej bloggowej listy.


Co sądzicie? Wam też się podoba? Gdybym sama miała je ubrać to w każdej coś bym zmieniła, ale na niej strasznie mi się podobają. Który faworyt? Bo ja nie mogę się zdecydować...

Donatkay

14 comments:

  1. Doncia a dla Ciebie która stylizacja to faworyt? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie nie potrafię wybrać :o

      Delete
  2. Fajnie by było jakbys filmiki nagrywała <3 <3 <3 outfity, albo dzień z Zycia Donatki !! Marzenie <3

    ReplyDelete
  3. Nagrasz jakis filmik? :)

    ReplyDelete
  4. Ile wody dziennie pijesz? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W domu ogólnie mało co pije, ale jak jestem pracy to litry wody :D

      Delete
  5. Kiedy jakieś posiłki beda? <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Post już zrobiony, dodam na dniach :D

      Delete
  6. Mi się najbardziej ostatnia podoba :)
    Ale pierwsza i druga też jest całkiem fajna.

    ReplyDelete
  7. Jak sie sprawdził płaszcz?:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przy drobnym deszczu nie przemaka, zobaczymy jak będzie w ulewę haha

      Delete
  8. najbardziej mi się podoba pierwsza stylizacja :D

    ReplyDelete
  9. a ja bym chciała outfity z przeszłości jak kiedyś mówiłas na snapie :( wyglądały super

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE