19/05/2017

7 OOTD


Cześć miśki!
Dzisiaj mam dla Was kolejny post z nowej serii, którą chciałabym wprowadzić na bloga, a mianowicie tygodniowy przegląd stylizacji. Raz w tygodniu w jakiś wybrany dzień mam w planach dodawać dla Was post z 7 różnymi stylizacjami, które w ostatnim tygodniu przykuły moją uwagę. Oglądam tego ostatnio masę, szukam małych inspiracji i próbuję znaleźć swój styl, próbuję odejść trochę od tego co narzucają mi sklepy i moda, ale nie całkiem to ignorując. Próbuję się znaleźć gdzieś po środku. Przeglądając stylizacje różnych osób widzę, co przykuwa moją uwagę i co tak naprawdę mi się podoba. Wybierając dla siebie ubrania w sklepach mam ogromny problem z wybraniem tego, co faktycznie będę później nosić. Przeważnie coś wybieram, a później oddaje bądź sprzedaję, bo jednak dochodzę do wniosku, że to nie to. Tak więc ostatnio próbuję się bardziej odnaleźć w sobie i uporządkować swoją szafę, co jak wiecie próbuję zrobić już od jakiegoś czasu. Zaczęłam sobie robić małe wishlisty z rzeczami, których potrzebuję i rozważniej wybieram ubrania. Takie inspiracje bardzo mi w tym pomagają i mam nadzieję, że spodoba Wam się mój pomysł dzielenia się tymi świetnymi stylizacjami! Z chęcią dowiem się też czy któreś outfity przypadły do gustu także Wam :)


Na pierwsze zestawienie wybrałam te stylizacje. Od lewej strony idąc: 1-7 która podoba Wam się najbardziej? A może nie podoba Wam się żadna z nich? Jestem bardzo ciekawa. Koniecznie dajcie znać! 

Donatkay

12 comments:

  1. Podobaja mi sie pierwsze 2 outfity.

    ReplyDelete
  2. Świetna notka! ❤️ Najbardziej urzekło mnie zestawienie z czerwoną puchową kurtką i stylizacja Maffashion ❣️

    ReplyDelete
  3. Pierwsze trzy u góry to nieboo ��

    ReplyDelete
  4. Mnie się najbardziej podoba stylizacja nr 1 i 4 :D

    ReplyDelete
  5. Co do zakupów to ja mam jeszcze inaczej... nic a nic nie mogę znaleźć zeby mi się spodobało :(

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetny pomysł na tą nowa serię, jest fantastyczna i wprowadza do bloga trochę świeżości!! Wszystkie stylizacje piękne ale najbardziej urzekły mnie stylizacje 1,4 i 6 ☺

    ReplyDelete
  7. 1,3,4 i 7 to moi ulubieńcy :) myślę że mogłabyś zrobić też serię twoich outfits of the week. Pokazywałabys tam swoje stylizacje z całego tygodnia :p
    Pozdrawiam
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Fajny post, ale zdjęcia mogłyby być trochę większe :/
    Pierwsza stylizacja jak dla mnie wygrała, buziaczki :*

    ReplyDelete
  9. Stylizacje z całego tygodnia u Ciebie mega pomysł! <3

    ReplyDelete
  10. Stylziacja numer 1 <333333333333

    ReplyDelete
  11. nie lubię takich postów, ale jeśli to jest to co lubisz robić, to czemu nie? fajnie się je przegląda, stylizacja nr 1 jest mega :) tak czy inaczej wole posty typu te z zdjęciami jak byłaś młodsza, może zrobisz coś w stylu 'mój styl ubierania; kiedyś i teraz'? to by było coś super!!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE