24/04/2017

REEBOK x LOCAL HEROES

Cześć miśki!
W sobotę zawitałam na chwilę do Sneaker Studio na event z okazji współpracy Reeboka z Local Heroes. Jeśli jeszcze nie wiecie jakie są tego efekty to zobaczycie to na zdjęciach poniżej. Do mnie niestety ten model nie przemawia, są ładne- ale niestety chyba nie dla mnie :( Ale jak to u mnie bywa, pewnie za miesiąc mi się spodobają i już ich nie będzie haha, czyli typowo. 
A po za tym co u mnie słychać? Szykują się nie małe zmiany, czas na podjęcie paru niełatwych decyzji. Mam trochę do przemyślenia, także zostawiam Was ze zdjęciami i zabieram się za resztę spraw do ogarnięcia :) Buzi!



















Donatkay

4 comments:

  1. Buty z pewnością wyglądają niecodziennie i w jakiś sposób mi się podobają, choć raczej bym ich nie założyła. Za to auto (chyba Cadillac?) podbiło moje serce :)

    ReplyDelete
  2. O! I nawet fura z jasielską rejestracją :) pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  3. Świetne buty, ale nie wiem czy odważyłabym się takie nałożyć.
    Coś na zasadzie: na kimś wygląda to super. Na mnie już nie.
    Mam nadzieję, że nie tylko ja mam takie dziwne podejście do niektórych ubrań.
    Pozdrawiam!

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE