28/04/2017

I'VE LIVED A THOUSAND LIVES

Cześć miśki!
Są tu jacyś książkowi maniacy? A może wręcz przeciwnie- jakieś osoby, które w ogóle nie czytają książek? Ten post jest dla jednych i drugich, dla wszystkich. Dawno temu na początku bloga pojawił się wpis z moimi 'ulubionymi' książkami. W cudzysłowie, bo bardzo nie lubię ograniczać się do paru ulubionych rzeczy. Nie lubię mówić, że coś jest 'ulubione'. Są książki które lubię bardziej, a które lubię mniej. Są takie, do których często będę wracać, ale i takie które podbiły moje serce, jednak nie poświęcę dla nich kolejnych dni. Dzisiaj mam dla Was post z książkami, które każdy z Was powinien przeczytać, ale i z takimi, z którymi po prostu przyjemnie zabijało mi się wolny czas i które wniosły małe coś do mojego życia. Sporo z tych książek czytałam dość dawno, ciężko mi nawet przypomnieć sobie o czym dokładnie były, a co dopiero jak się skończyły... Tak, to wielka frajda z tą moją pamięcią. Bardzo często zdarza mi się zapominać jak skończył się film bądź książka, przez co w sumie mogę oglądać na przykład 3 razy ten sam film i cieszyć się z niego za każdym razem tak samo :') Podobnie jest z różnymi informacjami, piosenkami. Nie wiem o co z tym chodzi... Mniejsza z tym. Wróćmy do książek. Nie będę ich opisywać, jeśli chcecie sami przeczytajcie sobie jakieś krótkie opisy. Powiem tylko, że większość z nich jest taka bardziej psychologiczna, skłaniają do refleksji na dość poważniejsze tematy. Samobójstwa, śmierć, sens życia, dramy, coś z w tym guście. Sporo płaczu, sporo radości, sporo myślenia. W tym zestawieniu znalazły się również kultowe rozprawy sądowe Jodi Picoult, smutne romansidło, trochę narkomanii i nawet alzheimer z perspektywy chorego. parę sci-fi, jeden 'horror' (nie dajcie się zwieść opisowi), no i Harry Potter oczywiście.


Moje absolutne i totalne top 3. Książki, które moim zdaniem KAŻDY powinien przeczytać. PS. Z pierwszą możecie mieć mały problem, jest wycofana z produkcji. Ja dorwałam ją od koleżanki, która przypadkiem znalazła ją w bibliotece. 








Donatkay

2 comments:

  1. Jestem totalną maniaczką książek, więc mega się cieszę, że zrobiłaś tego posta. Szukam inspiracji i nowych książek w każdym zakamarku w moim otoczeniu. Ciebie po prostu u-wiel-biam, więc na pewno sięgnę po któreś, z twoich polecanych, których jeszcze nie czytałam. Pozdrawiam cieplutko. Maja xx

    ReplyDelete
  2. Mega, mega, mega. Kocham książki tak samo jak ty, czytałam parę z nich i myślę że któreś nowo poznane też przeczytam!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE