05/03/2017

TSHIRT


Cześć miśki!
Się rozszalałam, trzeci post pod rząd. Wykorzystałam swoje dni wolne- sama się nie spodziewałam, że aż tyle dodam, ale jak widzę Waszą aktywność to aż się chce! Pogoda też motywuje, nie ma co, 16 stopni na plusie. Kto nie lubi takiej pogody? Od razu chce się żyć. Ostatnio wspominałam, że w mojej szafie zdecydowanie brakuje tshirtów. Miałam może jeden. Jeden. Tshirt. Na całą szafę. Sama nie wiem jak to zrobiłam, przecież to podstawa. Naprawiłam swój błąd i w ostatnim czasie zaopatrzyłam się w parę nowych. Zebrałam wszystkie i właśnie je chciałam Wam dzisiaj pokazać :)


Ten tshirt znalazł się w mojej szafie najwcześniej. Dorwałam go jeszcze w tamtym roku w Pull&Bear. Uwielbiam motyw jednorożców, jednak mimo wszystko nie znoszę go na ubraniach, to jeden z niewielu wyjątków.


Pudrowo różowy kolor to jeden z moich ulubionych, więc koniecznie musiałam dorwać jakąś koszulkę w tym odcieniu. Wyszywany napis 'smile' w połączeniu z nim sprawia, że wygląda przeuroczo! Mam ją z Romwe


Przedwczorajsza zdobycz z Bershki. Ktoś z Was prosił w komentarzach o zdjęcie na osobie- mówisz masz :D Już mogę śmiało stwierdzić, że będzie mi często towarzyszyć, jest genialna! 


Tshirt z motywem fali od Skydance. Zwykły, prosty, z małym nadrukiem, no i to lubie! Nie zapominajcie o 10% kodzie rabatowym na hasło 'donatkay'!


Słynne ostatnio hasło, wszystko z motywem girl power zapoczątkowanym przez Local Heroes. Naprawdę w każdym sklepie teraz znajdziecie coś w tym guścied. Stwierdziłam, że jedną sobie taką przywłaszczę. Jest z Romwe.


Myślę, że koszulka świetnie mnie opisuje... haha. Uwielbiam ją. Jest z Pull&Bear. Znalazłam ją w sklepie stacjonarnym i niestety nie mogę znaleźć jej online.


Kolejna koszulka z Pull&Bear. Co do tshirtów ten sklep pozostaje moim faworytem jak widać. Czaiłam się na nią dłuższą chwilę, a w ostateczności dorwałam ją na przecenie za 9,90zł, ha!


Motyw oldschoolowych tatuaży podbija moje serce. Jak nie torebka to tshirt. Why not. Na pewno zgarnę coś jeszcze haha. Dorwałam na przecenie w Bershce

Jak widzicie moje kolekcja tshirtów pomału rośnie. Jak mogłam się bez nich obejść? Nie mam zielonego pojęcia. Co sądzicie? Który spodobał Wam się najbardziej? Jestem bardzo ciekawa, koniecznie dajcie znać! :)

Donatkay

65 comments:

  1. Wszystkie koszulki są mega! A Ty wyglądasz tak super!

    ReplyDelete
  2. Nawet nie wiesz jak buzia mi się cieszy, że wspomniała o moim komentarzy z bliska z bershka ! Jeszcze bardziej jestem przekonana, że muszę ją mieć ! Kocham ;)

    ReplyDelete
  3. Każda koszulka jest ciekawa i inna, ale najbardziej chyba spodobała mi się ta z motywem tatuaży, jest świetna!
    Uwielbiam jak T-shirty mają właśnie takie 'dłuższe rękawki' jak te, a nie, że są prawie na ramiączka. :)

    NASZ BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też wole dłuższe! Nie lubie w ogóle jak obciskają rękę

      Delete
  4. Koszulka "NotsoBad" z Bershki to faworyt max :D

    ReplyDelete
  5. W każdeej Ci extra! Jak randka?:D

    ReplyDelete
  6. omg Doncia jestes taki slodziak <3
    uwielbiam twojego bloga, te posty modowe jak i te motywacyjne i mixy i po prostu jest tu wszytsko
    moj fav blog <3

    ReplyDelete
  7. kurcze nie chce cie hejtować ani nic ale troszkę nie rozumiem twojego toku. zawsze narzekasz na swój brzuch itp a co cie widze na zdjeciach to masz duże spodnie z wysokim stanem do tego szerokie co jeszcze bardziej podkreśla twoje mankamenty. oczywiscie masz prawo nosic co chcesz ale jako osoba która narzeka na swoje ciało myślałam że będziesz chowała rzeczy które cię krępują a nie zwracała na nie uwagę przez złe dobranie ubioru :/

    ReplyDelete
  8. Doncia mozesz zrobisz posta z roznymi spodenkami? ;)) cos jak te bluzki tylko spodenki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam ich zbyt wiele :( Może w lecie

      Delete
  9. w Krakowie chodzisz na szmatki? ;)

    ReplyDelete

  10. "It would be a total waste if I buy something expensive and only wear it for a few times.So,after reading your article. I finally made my decision with a denim dress shirt"

    ReplyDelete
  11. moim faworytem jest koszulka ze sklepu skajdens (ciekawe dlaczego) // skydancing.pl

    ReplyDelete
  12. Najbardziej spodobał mi się tshirt z motywem fali :)

    Chyba ostatnio za bardzo się wczułam w obserwowaniu Ciebie na portalach społecznościowych. Śniłaś mi się ostatnio. Miałaś swój własny smak chipsów, nie pamiętam dokładnie o co tam chodziło, ale były dobre xd

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Używasz balsamów do ciała?:)

    ReplyDelete
  14. Oglądasz jakieś filmi na YT?;)

    ReplyDelete
  15. Natalia dużo miłośći z Adrianem i więcej z nim fot!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dzieki dzieki haha, ze zdjęciami gorzej, bo nie lubi, ale staram se jak moge :D

      Delete
  16. Będzie jakiś konkurs? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miało byc rozdanie z magiizakupów ale wykręcili wała. Wymyślę może coś innego :D

      Delete
  17. Zamawiałaś z zaful stroje i długo na nie czekałaś?;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam 3 stroje, jeden sprzedałam bo zamówiłam sobie za mały, jeden planuje sprzedać bo w sumie lezy i ani razu nie miałam go na sobie, a trzeci to moj ulubiony ze wszystkich jakie mam! Na pewno na lato bede zamawiać jakies

      Delete
  18. Fajnie by było gdybys robila notki albo nagrywała filmiki z tymi zakupami z romwe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Większość postów jest przecie z rzeczami z romwe albo shein, ale jak chcecie na blogu pomimo stylizacji mini haule z paczkami za każdym razem to dla mnie no problem!

      Delete
  19. Fajnie prowadzisz insta!! :D Kiedy notka? :D

    ReplyDelete
  20. Tez tak masz ze po kawie od razu zęby myjesz? ;))

    ReplyDelete
  21. W Mango masz umowe stałą? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umowę o prace, ale na czas określony

      Delete
  22. https://www.instagram.com/p/8qz3vNslqx/?taken-by=donatkay&hl=pl Jakie nózie! <3

    ReplyDelete
  23. przegladam własnie twoje zdjecia na Insta XD

    ReplyDelete
  24. Często wychodzisz z chłopakiem do restauracji? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raz w miesiącu przynajmniej w sumie

      Delete
  25. DOncia czekamy na pooooost!!!

    ReplyDelete
  26. Masz jakąś wishliste? :) kupujesz z niej rzeczy czy nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staram się robić ostatnio i kupować z niej :D

      Delete
  27. czesto robisz hybrydy?:D

    ReplyDelete
  28. często chodzisz do kina?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niee, raz na 2 miesiące, coś takiego

      Delete
  29. Myślałaś o przejściu na weganizm? Bycie wegetarianką to wciąż zbyt mało aby mówić o miłości do zwierząt, ponieważ przemysł mleczarski jest jeszcze okrutniejszy. Polecam zobaczyć https://www.youtube.com/watch?v=UcN7SGGoCNI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bycie wegetarianką to wciąż zbyt mało aby mówić o miłości do zwierząt? Aha

      Delete
    2. Jedząc nabiał tak samo krzywdzisz zwierzęta.

      Delete
  30. Jakiego szamponu uzywasz do wlosow? masz takie grube fajne ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z Ziaji, przeciwłupieżowy zwykły, biały z fioletową nakrętką

      Delete
  31. Donciaaa notke prosimy!!

    ReplyDelete
  32. Podobasz się sobie?:D

    ReplyDelete
  33. koszulki piekne, a skad spodenki kochana?

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE