04/03/2017

SHOW WHO YOU ARE



Cześć miśki!
Obiecany malutki haul z wczorajszych zakupów. Miałam go dodać jutro, ale masa osób prosiła o to, żebym dodała go dzisiaj, więc czemu nie. Nie ma tych rzeczy zbyt wiele- tak jak wspominałam teraz trochę rozważniej będę wybierać ubrania do swojej szafy. Po co mi masa rzeczy, które tylko będą leżały w szafie i zajmowały miejsce. Chcę się również skupić na dodatkach, bo jak dobrze wiecie mam z tym mały problem, a ostatnio uświadomiłam sobie jak bardzo brakuje tego w moich stylizacjach, jak wiele dodać może torebka czy mała biżuteria.


Koszulka z siateczki z Tally Weijl. Chciałam kupić coś z tygrysem i bardzo podoba mi się motyw tej siateczki. Znalazłam więc idealnie połączenie! Tally Weijl ogólnie zaskoczył mnie nową kolekcją. Nigdy tam nie wchodziłam, a sklep zmienia się naprawdę na duży duży plus! Koszulki były 2 ostatnie- moje szczęście. Jeśli Wam się podoba to koniecznie sprawdźcie sobie zawartość sklepu, znajdziecie tam parę perełek.


Koszulka z Bershki. Wszędzie ostatnio pełno świetnych koszulek z przeróżnymi zespołami. Metalica, Guns'n'roses, The Rolling Stones i masa innych. Nie jestem wielką fanką, posłuchać posłucham, ale żeby na co dzień to nie, więc nie widzę sensu w kupowaniu czegoś z ich logiem na czele. Udało mi się znaleźć coś w tym guście, ale bez żadnego loga. To lubie!


Jeansy z Medicine. Nie pamiętam kiedy ostatnio poszłam na zakupy i wróciłam ze spodniami. Z reguły nawet na nie nie patrzę. Postanowiłam to zmienić. Zawsze mam problem ze znalezieniem odpowiednich dla mnie, bo albo za długie, albo za krótkie, albo materiał nie taki, albo spłaszczają tyłek, albo źle się układają w kroku- jednym słowem tragedia. Te spodnie zobaczyłam już na wejściu do sklepu na manekinie i po przymierzeniu wreszcie stwierdziłam, że to jest to! Trochę kosztują, ale jako jedne z setek dość dobrze na mnie leżą, a te naszycia- cudo. 


Bandana ze Stradivariusa. Da się zauważyć, że klasyczną czarno-białą bandanę dorzucam do swoich stylizacji dość często jako jeden z nielicznych dodatków. Róże to ostatnio jeden z moich ulubionych motywów, a w połączeniu z klasyczną bandaną, ćwiekami i łańcuszkami- AAAAAA! Kupiłam ją głównie z myślą o festiwalach, ale na pewno posłuży mi znacznie częściej!


Torebka z Mohito. Moje cudowne nowe dzieciątko. Najpiękniejsza torebka jaką w życiu widziałam. Znalazłam ją  na stronie, ale po sprawdzeniu dostępności w salonach wyświetliło mi się, że jest dostępna tylko online. Chcielibyście widzieć moją minę po wejściu do Mohito... Zobaczyłam ją na półce i to była miłość od pierwszego wejrzenia haha. Mohito zawsze kojarzyłam z ubraniami 40+, ale ostatnio coraz częściej znajduję u nich takie cudowne perełki. Zdecydowanie ten sklep trafia do czołowego grona moich ulubionych sklepów! Większość z kolekcji do mnie nie przemawia, ale już drugi raz znalazłam u nich coś, czego nigdy nie pozbędę się ze swojej szafy. Kolejna ulubiona rzecz zaraz po katanie! 

I co sądzicie? Która z rzeczy podbiła Wasze serca? Macie swojego faworyta? :D 

Donatkay

74 comments:

  1. Doncia może jakaś notka z tyą torebką i spodniami?:D

    ReplyDelete
  2. Trochę głupio pytać, ale jaka cena jest spodni? stawiam że ze 160 zł ;)

    ReplyDelete
  3. Ostatnio zauwazylam ze ubierasz się tak mroczniej :D

    ReplyDelete
  4. Doncia ty duzo tracisz na jedzenie? ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sporo, zwłaszcza w pracy, bo przewaznie nie mam sobie czasu nic zrobic w domu

      Delete
  5. Robiłaś ostatnio jakies zakupy na romwe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :) Wkrótce pojawią sie z nimi posty

      Delete
  6. Jak twoje ćwiczenia?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalej nie mam hulahop.... ale jakimś cudem spadłam prawie 2cm w talii bez ćwiczeń haha

      Delete
  7. Doncia mogłabym oglądac twoje notki ciągle!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet nie wyobrażasz sobie jak mnie to cieszy!

      Delete
  8. Podasz cenę spodni z Medicine? 😚

    ReplyDelete
  9. Ile kosztuje bluzka z Bershki?Tak,wiem, że jest link, ale nie mogę jej znaleźć na stronie internetowej. Dziękuję;) Ta bluzka jest zaje*****;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też jej nie moge znaleźć na stronie nie wiem czemu, 50

      Delete
  10. Świetne rzeczy ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jestem zdania ze lepiej kupic kilka rzeczy drozszych lepszych niz tanie i byle co! ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanie też spoko, ale troche rozważniej, a nie tylko kupować dlatego, że tanie

      Delete
  12. Donciaa może jakaś notka z twoim facetem?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Próbowałam go namówić, ale aie nie daje haha

      Delete
  13. MAsz w sobie to cos co ciagle sie chce ogladać buziaki! Ewelina <3

    ReplyDelete
  14. Doncia jakie polecasz strony z ciuchami gdzie można kupować? ;)

    ReplyDelete
  15. Kupujesz alboo wymieniasz sie na vinted?:)

    ReplyDelete
  16. Słodzisz kawe?:D

    ReplyDelete
  17. Doncia moze nagrasz jakiś outfit? <3333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślałam o tym wczoraj w sumie haha

      Delete
  18. Twoja praca jest męcząca? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Praca jak praca, każda jest w jakiś sposób męcząca

      Delete
  19. Szkoda ze nie dajesz swojego jedzonka :D

    ReplyDelete
  20. Od której do której zazwyczaj pracujesz? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Różnie, 9-17, 10-18 albo 13-21 to najcześciej chyba

      Delete
  21. Notek motywacyjnych juz nie bedzie? ;)

    ReplyDelete
  22. wolisz filmiki po polsku na yt czy te angielskie?:D

    ReplyDelete
  23. Mogłabyś pokazać nawet na snapie, jak na ludzkim ciele układa się ta bluzka z bershki?

    ReplyDelete
  24. Twój facet je miesko?:) Nie przeszkadza Ci to?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je, przewaznie poza domem, bo nie chce mu sie robić haha, więc w sumie je mało co

      Delete
  25. Plany na dzisiaj?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posprzątałam mieszkanie, zrobiłam zdjecia na posta, a teraz jade na randkę :D

      Delete
  26. W niedziele też pracujesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Galerie w niedziele otwarte? Otwarte :D

      Delete
  27. Podoba Ci sie torebka Korsa?

    ReplyDelete
  28. Chciałabyś zmienić kiedys pracę?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmienić niekoniecznie, chce awansować na vm :)

      Delete
    2. Co to jest vm> ;)

      Delete
    3. Visual merchandiser, coś w guście stylisty sklepu :D

      Delete
  29. Swojej pracy szukałaś przez neta? ;)

    ReplyDelete
  30. Jak zapuszczasz paznokcie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normalnie? Nie obcinam? :') Najlepiej dla mnie nałożyć hybrydy bo sie wtedy nie łamią

      Delete
  31. masz zszywke?

    ReplyDelete
  32. Jejj ta torebka jest zarąbista! juz wyobrazam sobie ją nawet do jakiegoś czarnego outfitu, będzie fajnym akcentem

    ReplyDelete
  33. Szalejesz DOncia super że kolejna notka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat teraz miałam dużo czasu to nadrobiłam. Taka aktywność pod tym postem, że aż chce się robić więcej!

      Delete
  34. Ty jesteś aktywna to i my jesteśmy aktywni <3

    ReplyDelete
  35. Wolisz snapa czy insta?

    ReplyDelete
  36. Doncia jaki masz aparat bo nie mogę znależć odp? ;)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (200) PHOTORELATION (45) HAUL (34) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) ME (4) FAVORITES (3) FOOD (3) MOVIES (2) VLOG (2) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE