28/03/2017

PACKAGE (romwe)



Cześć miśki!
Z tego co widzę lubicie haule, postanowiłam więc od czasu do czasu dodawać posty z jakichś większych, pojedynczych paczek. Na pierwszy rzut paczka z Romwe. Tym razem wybrałam dość klasyczne rzeczy, bo zdecydowanie brak takich w mojej szafie.


dress KLIK / tshirt KLIK

Szary, niby zwykły, ale dość ciekawy szary tshirt, w takie... prążki? Nada się dosłownie do wszystkiego. Do tego dopasowałam sobie granatowe ogrodniczki. Dlaczego granatowe? Wahałam się nad zwykłymi czarnymi, ale stwierdziłam, że trochę zaszaleje. No. TO POSZALAŁAM haha. Jest progres. Granatowe zamiast czerni. Nie ma co. Minus ogrodniczek z Romwe jest taki, że przychodzą one w zestawie do it yourself i trzeba się trochę namęczyć z tymi szelkami zanim rozkminicie jak to powinno działać. Ja po 5 minutach się poddałam, ale Adrianowi na szczęście się udało.


blouse KLIK / jeans KLIK

Zamówiłam jeszcze koszulkę w paski. Może pamiętacie ze starych zdjęć moją ulubioną zwykłą prostą bluzkę z długim rękawem w paski, którą miałam na sobie dość często, a która teraz już służy tylko jako moja pidżama, bo do niczego innego się nie nadaje. Zamówiłam sobie coś podobnego i już ją uwielbiam. No i kolejne mom jeans. Tym razem wreszcie trafione z rozmiarem! Zaryzykowałam z ciemnym jeansem, chociaż go nie lubię. Oficjalnie zmieniam zdanie. Spodnie są ekstra i ten ciemny jeans wygląda naprawdę świetnie!

Donatkay

20 comments:

  1. wreszcie spódniczka.............

    ReplyDelete
  2. O własnie dawno posta w spódniczce nie bylo <3

    ReplyDelete
  3. Masz cos jeszczee z tego klikania jak Ci klikamy? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy z czego, sporo dodaje teraz sama od siebie, ale z niektórych tak, z shein i romwe zawsze, bo oni przez kliknięcia sprawdzają efekt współpracy i na podstawie tego ilośc rzeczy od nich rośnie bądź maleje :)

      Delete
  4. świetne rzeczy ! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ogrodniczki są cudowne! Dobrze, że "zaszalałaś", dobry wybór :D

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. To się klika w te linki do ciuchów co dajesz czy jak> to poklikam Ci <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, niektóre z nich są 'sponsorowane' że tak to ujme, naliczają mi sie kliki i wymieniam je na ubrania w najprostszy sposób mówiąc

      Delete
  7. Doncia a możesz powiedzieć jak wygląda wysyłka do Polski z romwe? W sensie czy naliczane jest cło i mniej więcej jak to wygląda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cała płatność masz podana przy zamówieniu, nie doliczają niczego o czym nie wiesz i nie zdarzyło mi sie od nich, zebym otwierając drzwi musiała zapłacić cło za paczkę

      Delete
  8. Wolisz rurki czy mom jeans?:D

    ReplyDelete
  9. z kim sie najlepiej dogadujesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prosiłabym o troche bardziej sprecyzowane pytanie, bo nie mam pojecia jak na to odpowiedzieć :')

      Delete
  10. Wybierasz się na metalmania ?

    ReplyDelete
  11. Pokazesz ( nawet na snapie) jak wygląda blog od twojej strony?
    Jak ktoś doda komentarz to przychodzi ci powiadomienie ?
    Możesz go dodać lub usunąć ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, mam włączona opcje moderacji komentarzy :)

      Delete
  12. Jak poszło? :D

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE