12/03/2017

NOT SO BAD











Cześć miśki!
Przez parę dni teraz pracuję na popołudnia i ciężko cokolwiek ogarnąć. Udało nam się jednak zrobić jakieś pokojowe zdjęcie w moich ostatnio nabytych szalonych spodniach :D Niestety są trochę za duże i chyba będę musiała się ich pozbyć :( Chudnę, tyję, chudnę, tyję i ostatnio nie mogę trafić z rozmiarem. Czapkę zamówiłam kiedyś na aliexpress, myślałam jednak, że będzie bardziej pudrowa- w rzeczywistości jest to mocny róż, przez co mam problem z dopasowaniem jej do czegokolwiek, pierwszy raz mi się to udało haha. Do tego koszulka, która z tego co widzę spodobała Wam się tak bardzo jak i mnie, no i klasycznie creepersy. Jak Wam się podoba takie szalone oldschoolowe połączenie? :D

tshirt BERSHKA / jeans SHEIN / cap ALIEXPRESS / creepers DEEZEE

Donatkay

34 comments:

  1. Tak bardzo chciałam tą bluzkę z Bershki, a już jej nie ma :(. Nie chcesz może jej sprzedać ?;D

    ReplyDelete
  2. Doncia! dobra byłaś w technikum z matmy? ja się cieszę z dwójek... zaraz matura a ja czuję się słaaabo, masz może jakieś rady jak to zdać za pierwszym? Co robiłaś aby sie dobrze przygotować, czułaś się pewna, że zdasz? Buziaki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z matmą spoko, bryły tylko dla mnie były masakryczne. Przerobiłam wszystkie stare matury i uczyłam się z matemaxem, tyle że ja zdawałam jeszcze starą maturę, nie wiem jak to tam teraz macie

      Delete
  3. faktycznie szalone! :D Doncia zrob posta z rurkami plis pklis tesknie za tym widokiem!!!! :D


    CUdo!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postaram sie w najbliższym czasie :)

      Delete
  4. Fajne macie mieszkanko :) Ilu pokojowe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeden pokoj, przedpokój z kuchnia j łazienka, malutkie

      Delete
  5. Pogadaj Docia coś na snapku <3

    ReplyDelete
  6. Na romwe jaki zazwyczaj masz rozmiar :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spodni M/L, na wymiary zawsze trzeba patrzeć bo rożnie maja

      Delete
  7. ale śmieszne spodnie, ale fajnie w nich wyglądasz :D // skydancing.pl

    ReplyDelete
  8. Masz jakie sbuty z deeze polecasz?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam sporo, raczej polecam chociaz lubia sie rozwalać niestety

      Delete
  9. Jakich pedlzi uzywasz do makijazu?:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obecnie uzywam tylko beauty blendera

      Delete
  10. Czemu tak szeroko masz te nogi na 1 zdjeciu? XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo spodnie sa za duze i zwijają sie w kroku, chciałam je ładnie pokazać :D Sztuczki haha

      Delete
  11. Ogadalaas kiedys hane montane?:D

    ReplyDelete
  12. lubisz maslo orzechowe?

    ReplyDelete
  13. w jakim sklepie pracujesz/ jak wygladala tam rozmowa kw?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mango, jak każda rozmowa kwalifikacyjna :D

      Delete
  14. Kupiłam sobie stroj na zaful i przyszła wiadomość ze zwracają na stronie tez pisze Refund to tak ma byc? ;)

    ReplyDelete
  15. Od tego czasu co robiłaś na wągry tymi paskami pojawiły sie juz nowe czy efekt jest jeszcze?;d

    ReplyDelete
  16. Doncia oglądasz serial outcast? Jak nie to polecam!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koniecznie! Mnie osobiście opis serialu jakos szczególnie nie zainteresował, ale jak zaczęłam oglądać to obejrzałam go w dwa dni :D

      Delete
  17. Świetna czapeczka :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetne są te jeansy! Tak żałuje że nie jest mi dobrze w takim fasonie...

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE