26/03/2017

MERMAID













sweatshirt MISS TROUBLE / jeans SHEIN / jacket THE RAGGED PRIEST / shoes DEEZEE / sunglasses ROSEWHOLESALE

Cześć miśki!
Wreszcie nowy post. Mam za sobą dość ciężki miesiąc, niestety coraz gorzej mi łączyć pracę z blogiem, co z resztą sami widzicie, bo non stop obiecuję, że już wracam i znowu jest to samo. Już sama nie wiem co z tym zrobić i jak to połączyć. Czuję się zmęczona i wprost mówiąc po prostu coraz mniej sobie ze wszystkim radzę. Nie chodzi tylko o samą pracę, moja psychika również ostatnio płata mi figle i czasami kolorowo nie jest. Potrzebuję chwili odpoczynku, a praca niestety mi to uniemożliwia. Ciężko. Potrzebuję wszystko przemyśleć, wymyślić nowy plan i wreszcie wrócić do życia, bo to co jest teraz- mam tego dość. Dzisiaj było pięknie. Miałam czas dla siebie, dla Adriana i po prostu robiłam to co kocham. Skupiłam się na blogu, zrobiłam okołu pięciu notek i ciągle mi mało. Masa pomysłów i masa chęci. Czemu pieniądze nie spadają z nieba? Coraz częściej mam ochotę walnąć tą pracą, rzucić wszystko, wrócić na bloga ze zdwojoną siłą i gonić za marzeniami, ale niestety za coś jeść trzeba i mieszkanie opłacić. Mam sporo na głowie i sporo do przemyślenia. Trzymajcie za mnie kciuki.
A co do posta- Adrian przeszedł samego siebie. Światło na zdjęciach mnie powala! A Wam jak się podoba? Stylizacja trochę szalona, no i HALO, Donatka w sportowych butach, świat stanął na głowie!

Donatkay

22 comments:

  1. O kurde jestem pod wrażeniem! O takiej notce marzyłam stylizacja mega wkoncu rurki!!!! Zdjęcia cudowne brawo dla Ciebie i chłopaka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Błagaliście o te rurki, to w końcu coś wymyśliłam :D

      Delete
  2. Świetnie wygladasz :) I wyszczuplalas tez, czy mnie oczy mylą? Pewnie przez stres, nie denerwuj sie tym wszystkim, niestety dorosłość nie jest kolorowa... Buziaki! Trzymaj się <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wydaje mi sie, że coś schudłam, bo mi spodnie lecą, ale nie mam wagi i nie mam jak sprawdzić haha. Oj nie jest, dziękuje :*

      Delete
  3. Piękne zdjęcia, a zwłaszcza te, na których się uśmiechasz <3 Trzymaj się i obyś więcej miała takich dni :)

    ReplyDelete
  4. Trzeba pochwalić Adriana, zdjęcia wymiataja! Bardzo podoba mi się ta stylizacja, uroczo Ci w różowym 😊 i okulary są genialne💘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inni mają dużo cięższa pracę od ciebie...nie chcę cię hejtować, ale wydaje mi się, że się nad sobą użalasz, choć tak trudno nie jest. Ja wiem, że wytrzymałość zależy od człowieka .Ale bez przesady...

      Delete
    2. Wiedziałam, że bez takiego komentarza sie nie obędzie. Nie znasz całej sytuacji, każdy ma swoje osobiste problemy i nie potrzebuje do tego tego zbędnego komentarza.

      Delete
  5. W rurkach po prostu wyglądasz zgrabniej :) a waga to nie wyznacznij czy sie schudlo czy nie :) cm mogly poleciec

    ReplyDelete
  6. Lepiej by Ci było w długich włosach takich jak kiedys ! <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciagle sie waham czy długie czy krótkie........

      Delete
  7. zdecydowanie długie :) wtedy bardziej kobieco :) a Twojemu facetowi jakie sie bardziej podobają?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adrian woli krótkie, ja sie czuje dojrzalej w krótkich, ale tęsknie czasami za długimi :')

      Delete
  8. Te buty są swietne :) jaki masz rozmiar i wkłądke?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 37, wkładka jest 23, ja mam niby 23,5 ale sa git, w deezee na moja stopę niestety z rozmiarem musze strzelać i często musze odsyłać

      Delete
    2. Nic sie z nimi dziwnego nie dzieje?:D

      Delete
    3. Miałam je na sobie raz, więc ciężko stwierdzić

      Delete
  9. Cudowna Doncia ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ślicznie! :) btw. Adrian jest ewenementem, podobno większość facetów woli długie wlosy u kobiet:D

    ReplyDelete
  11. Cudowne zdjęcia !
    Ja to z chęcią wróciłabym do gimnazjum/liceum, gdzie nie musiałam się niczym martwić. A teraz to tylko praca dom praca dom i padam zawsze na twarz ze zmęczenia :(

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. jejku te zdjęcia są świetne ! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. This is such a cool denim look! Awesome styling

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (200) PHOTORELATION (45) HAUL (34) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) ME (4) FAVORITES (3) FOOD (3) MOVIES (2) VLOG (2) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE