03/03/2017

Gucci











Cześć miśki!
Trochę późno, ale po pracy poniósł mnie mały szał zakupów i w efekcie zamiast wrócić do domu o 18:00 jak człowiek to wróciłam po 21:00... ale za to wreszcie coś kupiłam! Ostatnio mam duży problem ze znalezieniem sobie czegoś dla siebie w sklepach stacjonarnych, także nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo się cieszę, że wreszcie udało mi się z czymś wrócić! Na dniach pojawi się dla Was haul z moich małych zakupów (pewnie niedziela). W ogóle po ostatnim sprzątaniu szafy stwierdziłam, że z chęcią wymieniłabym praktycznie wszystkie z rzeczy na nowe- no i taki mam plan. Pomału będę 'wymieniać' zawartość swojej szafy, więc czatujcie na snapie na wyprzedaże ;) A skoro już mowa o wyprzedażach to zdjęciach możecie zobaczyć moją wyprzedażową zdobycz- kurtka z Zary przeceniona z 280zł na... 15,90zł. AHA. Pasek z Gucci, który dorwałam na szmatach za... uwaga uwaga... 4,50zł! Sama nie wiem jak to możliwe haha. Wspominałam już jak bardzo kocham lumpeksy? 


sweater ROMWE / jeans ROMWE / jacket ZARA / creepers DEEZEE / belt GUCCI (sh) / choker ZAFUL

14 comments:

  1. Zdobycze lumpeksowe cieszą najbardziej :D A zdjęcia jak zwykle bjuti :D

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Chyba słoneczko trochę raziło haha :) Ja też ostatnio nic nie mogę znaleźć w sklepach stacjonarnych :(

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jeśli chodzi o wymianę szafy na nową to polecam Ci bardzo książkę Słów Fashion jeśli jeszcze nie czytałaś,można inaczej spojrzeć na niektóre sprawy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slow Fashion, głupi slownik

      Delete
  5. Doncia wypłata była?:D

    ReplyDelete
  6. Ciągle te spodnie..innych nie masz? ;) ładniej ci w zwyklych rurkach ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każdy ma swoje ulubione spodnie... haha

      Delete
  7. Doncia dodaj juz dziś post z zakupami<3

    ReplyDelete
  8. Jak chcesz wymienić szafę? inny styl czy nowe ciuchy?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chcę rozważniej dobierać ubrania, bo mam mase rzeczy które tylko leżą i się kurzą i i tak ich nie ubiorę

      Delete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE