21/02/2017

Please handle with care









sweatshirt ZAFUL / skirt SHEIN / creepers DEEZEE / backpack H&M / bandana TOPSHOP
sunglasses ZAFUL

Cześć miśki!
Maraton pracy ciąg dalszy. Pogoda dopisuje i od razu chce sie żyć! Udało się nawet zrobić zdjęcia przed pracą- progres. Bluza ze zdjęć jest z Zaful. Zobaczyłam ją kiedyś w Pull&Bear, ale była strasznie długa i z niej zrezygnowałam. Udało mi się ją znaleźć na jednej z chińskich stron, a co najśmieszniejsze- przyszła do mnie z metką... Topshop. No cóż. Te wszystkie sklepy są takie oryginalne. Teraz dojdź do tego kto ją pierwszy stworzył. W każdym razie jest cudowna!
Z ćwiczeniami na razie dalej stoję w miejscu, bo nie mam czasu iść po hula hop, w dodatku miałam ostatnio mały problem, ponieważ w pracy dostaliśmy nowe uniformy z pięknymi białymi butami. Tak. I wiecie co się stało? Pękła mi przez nie stopa. Pękła mi. Stopa. Pękła. Co. Marzec będzie dość ciężkim miesiącem. 23 dni pracy i tylko 8 wolnych. Pomocy :(

Donatkay

37 comments:

  1. Przepiękna jest ta bluza i jak zawsze świetny post <3

    ReplyDelete
  2. Cudowna bluza!

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. fajny post :D brak mi dawnej Donci i jej włosow <3

    ReplyDelete
  4. Jakim cudem pekla ci stopa ;-;

    ReplyDelete
  5. Zakochałam się w tej stylizacji

    ReplyDelete
  6. W jakim rozmiarze ty masz tą bluzę? :) (planuję zakup)

    ReplyDelete
  7. powodzenia w pracy ! :* stylizacja świetna !<3
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nie rozumiem szczerze mówiąc co w tym strasznego ze masz tylko 8 dni wolnego.. wszyscy normalni ludzie tak pracują ;-))) nie zeby cos.. i naprawdę bardzo lubię Cie czytać ale to dość denerwujące, ze piszesz w notkach to co mówisz na snapie

    ReplyDelete
    Replies
    1. I narzekam jak 90% tych ludzi xd Najchętniej w notkach nic bym nie pisała, ale staram się coś zawsze naskrobać bo o to prosiliście. Nie wszyscy mają snapa :)

      Delete
  9. Ale jak Ci pękła stopa? Haha
    W sensie ze podeszwa w bucie?:D

    ReplyDelete
  10. Jak wygląda pęknięta stopa? ;-;

    ReplyDelete
  11. Ogólnie praca ok?:D

    ReplyDelete
  12. Masz racje źle się ogląda, bo stare notki albo są rozmazane albo nie da sie w nie wejść :(

    ReplyDelete
  13. Tez robie sobie takie listy i masakra haha :D

    ReplyDelete
  14. podobaja ci sie boyfriendy?

    ReplyDelete
  15. Wo :D sama robisz zmiane bloga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, sama nie wiem jak ja to ogarniam haha

      Delete
  16. Doncia ifnormatykiem ::D

    ReplyDelete
  17. Doncia , chciałabym Cię zapytać bo szukam pracy :) czy da sie wyzyć za 2000 zł bez pomocy rodziców? ;)

    ReplyDelete
  18. Będziesz w tym roku na Orange warsaw festiwal?

    ReplyDelete
  19. Może jakiś mix? :)
    I jeszcze jedno pytanie odnośnie czytnika e-book: ściągając książki na czytnik masz czcionkę którą można w miarę normalnie czytać czy jest ona mała? Bo ja mam ten problem i nie wiem czy to zależy od książki pdf czy od czytniku ( w ustawieniach nie mogę zmienić rozmiaru )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystkie zdjęcia jakie robie teraz dodaje na ig w sumie :( Mam możliwość zmiany czcionki, czasami sie zdarzy, że sie nie da, ale w większości mogę

      Delete
  20. Doncia czy twoja mama czasami wtraca sie w twopje zycie albo radzi ci cos co masz robić? ;)) wtrąca nie mialo byc obrazajace ani nic :) ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. No oczywiście, że mi doradza, jest moją mamą :D

      Delete
  21. Jak ci się żyje w dużym mieście ? Co sądzisz o ludziach ? Ciężko się utrzymać ,pogodzić szkole i pracę ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, ludzie jak ludzie- wszędzie tacy sami. Tylko pracuje, nie ucze się, ale współpracownikom i znajomym się udaje pogodzić i to i to :)

      Delete
  22. Nie studiujesz już?

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE