23/02/2017

NOSE STRIPS


Cześć miśki!
Postanowiłam zrobić tego posta widząc Wasze zainteresowanie produktem po relacji na snapie. Ponad 500 screenów produktu i dalej dostaję o niego masę pytań, a więc proszę bardzo :D 
Na pewno wszyscy już słyszeliście o 'nowości' kosmetycznej, która niedawno podbiła internet. Mowa o paskach na nos, które mają usuwać zaskórniki i zanieczyszczenia zatykające pory. Osobiście zawsze irytowały mnie, że tak to ujmę, kropki na nosie i nie raz próbowałam się ich pozbyć- nic z tego. Jak usłyszałam o tych paskach to od razu wiedziałam, że koniecznie muszę je wypróbować. Długo zastanawiałam się które wybrać, chciałam zaryzykować i zamówić jakieś z aliexpress, jednak dalej nie mogę się przekonać do tamtych kosmetyków. Zaczęłam więc szukać w sklepach stacjonarnych i znalazłam jedne w sklepie Douglas. 



Za opakowanie zawierające 6 pasków zapłaciłam 14,90zł, co lekko mnie zszokowało, bo myślałam, że zapłacę za nie o wiele więcej. Cena jest super! Link do produktu: KLIK

Widzicie tutaj moje trzecie podejście do tego produktu. Za pierwszym razem totalna klapa. Nałożyłam, zdjęłam, NIC. Nawet nie poczułam. Paski praktycznie wylądowały w koszu. Tutaj pomogły mi Wasze podpowiedzi i podpowiedzi znajomych. Przed użyciem należy naparować twarz: albo długi gorący prysznic, albo po prostu nalejcie sobie wrzątku do miski, nachylcie nad nią głowę i przykryjcie głowę ręcznikiem. Jak kto woli. U mnie wygrał prysznic. Za drugim razem byłam w totalnym szoku co do produktu! Żałuję, że wtedy nie zrobiłam zdjęcia tego paska (btw. może przypadkiem ktoś z Was ma screeny ze snapa?). Pasek wyciągnął praktycznie wszystko z mojego nosa! A ja zawsze tyle męczyłam się z wyciskaniem tego! Magia!!!

Po naparowaniu twarzy i otworzeniu saszetki KONIECZNIE dobrze namoczcie nos. Ten błąd również zrobiłam za pierwszym razem, nie doczytałam, że trzeba zwilżyć nos. Ciota. 

Pasek przyklejcie do nosa czarną stroną do dołu i dokładnie dociśnijcie go w zgięcia nosa.

Po 10-15 minutach pasek całkowicie Wam stwardnieje- to znak, że możecie go oderwać. Parę łez poleci haha, niestety trochę boli.

No i tutaj nie wiem czy coś zobaczycie... Ciężko było zrobić mi tego zdjęcie. Tak jak pisałam powyżej była to moja trzecia próba. Za drugim razem, gdy zrobiłam to poprawnie byłą tego masa! Sama nie dowierzałam, że tyle tam tego miałam! Produkt naprawdę godny polecenia!

A Wy co sądzicie o tym produkcie? Próbowaliście już jakichś pasków? Udało się? Jak dla mnie magia!

Donatkay

31 comments:

  1. Koniecznie musze je kupic i przetestowac na moim chlopaku XD

    ReplyDelete
  2. Za pierwszym razem brałam gorący prysznic, zwilżałam nos, więc może u wszystkich taka klapa. Zobaczę czy nastepny coś zadziała, bo póki co klapa.
    Pytanie, czy nakladasz je codziennie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spróbuj zamiast prysznica tą miskę z wrzącą wodą

      Delete
  3. A ja polecam kosmetyczke, mam problem z tymi "kropkami" nie tylko na nosie a całej skórze twarzy, byłam na tym zabiegu już 2 razy za każdy zapłaciłam 80zl ale wiadomo zależy od salonu...efekt mega, skóra gładka, miękka, żadnych pryszczy nie było po zabiegu. Polecam!
    A plasterki w sumie też dobra opcja ale jedynie ma nosek :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Można kupić taką w postaci 'kremu' i nakładać na całą twarz. Mam w planach testować :)

      Delete
    2. Są też takie paski tej samej firmy na twarz, mam je w domu i polecam *kupiłam w rossmanie*

      Delete
  4. Takie maski można zrobić samemu robi się to z węgla takiego z apteki w tabletkach i z czegoś jeszcze jak zaschnie na twardo to się wydziera a jak zrobisz sama w domu wyjdzie taniej niż taka sklepowa a wydziera wszystko także poczytaj na necie może znajdziesz przepis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Węgiel i zelatyna

      Delete
    2. U mnie żelatyna odpada, ale widziałam motyw z samym białkiem :)

      Delete
  5. musze sobie kupic , tez borykam się z wągrami tak zwanymi ;) wyduszam czesto ale nic tyle tego :(

    ReplyDelete
  6. Koniecznie muszę wyprobować, też mnie zawsze te kropki denerwują :/

    Mój blog-klik!
    Mój kanał-klik!

    ReplyDelete
  7. Doncia co to była za strona z filmami gdzie widać było który serial kiedy wychodzi ? :D

    ReplyDelete
  8. Doncia nie umiem tu dodawać komentarzy ,wiec dodaje po raz trzeci juz :D Jak nazywa się ta strona z filmami/serialami ,gdzie pokazuje Ci się kiedy bd nowy odcinek ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ororo, tv, ale jest dużo aplikacji na telefon takich

      Delete
  9. Co ile robisz takie paski? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie mi wszystko wyciągnęło, więc nie będę robić przez dłuższy czas

      Delete
  10. Próbowałaś jakis innych maseczek?;)

    ReplyDelete
  11. Takie posty są swietne i mega przydatne, jak masz jakiś produkt jeszcze godny polecenia to notka mile widziana ;))

    ReplyDelete
  12. zapuszczasz włosy czy nie przekładasz do nich jakiejś uwagi?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waham sie czy trochę zapuścić czy obciąć haha

      Delete
  13. nie zalujesz ze rzucilas studia? ;)

    ReplyDelete
  14. Doncia orientujesz sie ile w krk mozna zarobic w restauracjach?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duuuuużo, zależy gdzie, ale w centrum z samych napiwków to nie raz druga podstawa

      Delete
  15. Cudowny nowy wygląd bloga! Jest bardziej przejrzystszy dla oka.

    A co do pasków do noska. Mam takie same (taka sama firma) tylko mają biały kolor i nie jestem z nich w pełni zadowolona ;/
    Nie mogę pojąć jak kolor może zrobić jakąś różnice.

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie różnią się kolorem tylko składem, te są z węglem czy czymś takim haha

      Delete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE