16/02/2017

BLACK ROSES










coat SHEIN / shirt ROMWE / pants SHEIN / shoes SAMMYDRESS / bag MANGO / hat SHEIN

Cześć miśki!
Znowu przez chwilę nie było posta, niestety złożyło się na to parę spraw o których nie będę mówić, no i sporo dni pracy pod rząd. Teraz czeka mnie praktycznie 10dniowy maraton z jednym dniem przerwy po środku, także też zbyt kolorowo nie będzie, ale damy radę! Mówiłam ostatnio o ćwiczeniach, ale hula hop które zamówiłam... Tak. Widzieliście. Bez komentarza. Spróbuję jutro dorwać jakieś inne i wreszcie będę mogła się za to konkretnie zabrać. Nie przedłużając zapraszam do posta, bo czeka mnie jeszcze sporo rzeczy do zrobienia. Co do zdjęć: nawet nie wiecie jak bardzo się ciesze, że wreszcie mogłam ubrać coś tak luźnego bez zamarzania! Wreszcie czuje się sobą, uf. Też tęsknicie za ciepłem? :(  Koszula ze zdjęć urzekła moje serce. najpiękniejsza jaką w życiu widziałam (jedna z dwóch w mojej szafie, so). Podoba Wam się?

Donatkay

26 comments:

  1. Doncia mam pytanko, ile kosztuje wysyłka z romwe i czy trzeba placic jakies cło?
    A zdjecia mega! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Różnie, czasami jest darmowa bez minimalnej kwoty, a czasami dopiero od jakiejś tam. Nigdy za paczkę od nich nie musiałam płacić niczego dodatkowego.

      Delete
  2. Świetna stylizacja! I te buty nawet nie są do niej za "ciężkie¿", bardzo dobrze to wygląda ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Stylizacja świetna jest! :) Koszula cudna!

    ReplyDelete
  4. Gdzie kupiłaś ten krem bb z it's skin? :D

    ReplyDelete
  5. Mega pasuje ci taka stylizacja ;)

    ReplyDelete
  6. W pracy masz specjalny strój?

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Nie prbówałam w sumie jeszcze, muffiny tylko

      Delete
  8. Świetna ta strona ororo :)
    Zaczęłam ogladać Emerald City, dość fajne nie wiedziałam ze po ang tak fajnie sie oglada :)
    Ty jak cos ogladasz rozumiesz wszystko?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak nie rozumiem to próbuje wyciągnąć z kontekstu albo z tego co sie dzieje na ekranie, a jak dalej nie wiem to sprawdzam

      Delete
  9. Ta koszula jest mega cudna!!!!! W Mango są wyprzedaze jakieś?

    ReplyDelete
  10. ta torebka jest przepiękna !

    http://growlmabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. https://www.youtube.com/watch?v=Q2aEWZXx21I Dlaczego ty jestes?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem wegetarianką, nie weganką
      http://donatkay.blogspot.com/2015/02/vegetarian.html

      Delete
  12. dzisiaj wolne?:D

    ReplyDelete
  13. Stylizacja mega, ale tło twoich zdjęć mi się nie podoba. Rozumiem, że to strój i ty odgrywacie główną rolę, ale twoje ,,tyły'' również są ważne.

    Pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tło wybrane jest celowo, nie robie zdjęć byle gdzie, zawsze szukam pasującej miejscówki :)

      Delete
  14. Moim zdaniem tył dobry wybrała, więc...;')

    ReplyDelete
  15. Super stylizacja, a ta koszula jest cudowna

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (200) PHOTORELATION (45) HAUL (34) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) ME (4) FAVORITES (3) FOOD (3) MOVIES (2) VLOG (2) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE