22/01/2017

,

STAIRWAY TO HEAVEN

Cześć miśki!
Oj nie pamiętam kiedy ostatnio dodałam post dzień po dniu. Mówiłam, że tym razem naprawdę wracam! Jako że miałam dzisiaj kolejny dzień wolnego wreszcie się zebrałam, żeby wybrać się w to cudowne miejsce, a mianowicie tęczowe schody! Niestety przez to, że jest zima to są mocno osyfione, ale i tak, WOW! Mega to wygląda! Na każdym schodku zapisany jest jakiś cytat, jednak część z nich trochę się już zmyła i są nie do odczytania. W każdym razie efekt i tak jest niesamowity. Schody są w szarym i ponurym miejscu co tworzy niesamowity kontrast i wygląda to wręcz magicznie. Słyszeliście o nich? Wiedzieliście o takim miejscu w Krakowie? :D


sweatshirt PLASTIC BONES / jeans ROMWE / jacket BERSHKA / bag ZAFUL / hat UNKNOWN / shoes CHOIES

Donatkay

42 comments:

  1. znowu te spodnie one wgl Ci nie pasuja :/ :)

    ReplyDelete
  2. wooow, Doncia na spontanie :D super! Najlepsze zdjecia jakie mogły byc :D obyś częściej sie tak usmiechała, świetne! :D i te schody mega :D '' Aby istnieć człowiek musi sie buntowac ''otoz to :D

    ReplyDelete
  3. Będzie jeszcze kolejne spotkanie?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie będzie, ale raczej nieprędko :D

      Delete
  4. Kiedy jakiś MIX?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie wszystkie zdjecia jakie robie dodaje na ig i nie wiem czy go robić czy nie :(

      Delete
  5. A mi się spodnie podobają, swietnie pasują do całej stylizacji! 🔥

    Zapraszam do siebie
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. te schody to sztos�� o ich istnieniu dowiedziałam sie kilka dni temu jak planowałam moja wycieczkę po Krakowie, w czwartek sie wybiorę✨

    ReplyDelete
  7. jeej, faktycznie bardzo fajnie to wygląda! :D w którym dokładnie miejscu są te schody? wybiorę się tam!

    http://une-petite-reve.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ul. Tatrzańska, ciężko znaleźć :(

      Delete
  8. Zapuszczasz włosy czy co?

    ReplyDelete
  9. Stosujesz jakieś odżywki na włosy?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z kallosa maskę i ostatnio zaczelam dawać przed suszeniem na końcówki olejek kokosowy w sprayu

      Delete
  10. To miejsce jest faktycznie cudowne, my nie narzekamy na notki codziennie! haha
    cudowna torebka ♥

    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  11. Kiedy na fotki?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie mam praktycznie 8 dni pracy pod rząd (jeden przerwy pośrodku) i nie wiem kiedy uda mi sie coś ogarnąć, ale zrobie co w mojej mocy!

      Delete
  12. Kiedy notka z jedzeniem jakaś? <3333333333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio moje jedzenie to były tosty i makaron haha, ale wlasnie od 2 dni przeglądam przepisy i bede coś kombinować to może jakąś notke zrobie (o ile coś z tego wyjdzie)

      Delete
  13. Płynełaś kiedys statkiem?

    ReplyDelete
  14. Malujesz się?XD

    ReplyDelete
  15. Oglądasz nadal seriale?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie niezbyt mam czas i chęci, ale ponadrabiam na pewno

      Delete
  16. Dlaczego sie nie malujesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo szkoda mi czasu, wole przed pracą przez te pół godziny coś porobić, niż siedzieć przed lustrem

      Delete
  17. Dalej jak kawe pijesz to musisz miec cos slodkiego?;d

    ReplyDelete
  18. Doncia czemu nie ma notek motywacyjnych?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo samej mi ostatnio brakuje motywacji

      Delete
  19. Podoba Ci sie ta praca?:D

    ReplyDelete
  20. Romwe czy Shein?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciężko wybrać serio... Sklepy mają dużo podobnego asortymentu w sumie

      Delete
  21. Ostatnio będąc w Krakowie trafiłam na te schody - mega! :) Świetne jeansy :)

    ReplyDelete
  22. chodzisz do Subway?:D

    ReplyDelete
  23. Przepiękna stylizacja!♥

    nasty-rose.blogspot.com

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE