18/01/2017

PINK WINTER





sweater ROMWE / skirt ROMWE / jacket ZAFUL / shoes SH 

Cześć miśki!
Wreszcie jakiś nowy post! Jeśli śledzicie mnie na snapie, to wiecie jakie miałam ostatnio 'problemy' z tym, żeby go zrobić. Masakra. W ogóle nowy rok nie zaczął się dla mnie zbyt cudownie, ale nic straconego. Jak na razie staram się stosować zasadę mniej mówienia- więcej robienia, bo ostatnio to jakaś tragedia ze mną. Zdjęcia wreszcie zrobione, ale czy ta zima może już sobie pójść... Do spotkania z Wami zostało tylko 3 dni, a ja panicznie się boje, że nikt z Was się nie pojawi haha. Mam nadzieję, że skoro tyle o nie prosiliście to mnie nie zawiedziecie i przyjdziecie :') Jak dobrze pójdzie to na pewno odbędą się kolejne w innych miastach! 

Donatkay

10 comments:

  1. pisz troszke wiecej :( posty pojawiaja sie rzadko wiec oczekujemy czegos wiecej :( pozatym super stylizajca :)

    ReplyDelete
  2. fajnie by było gdybyś zrobiła takie spotkanie w jaśle :*

    ReplyDelete
  3. Cudowna stylizacja ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetna kurtka i buty! *.*

    Zapraszam do siebie
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bedziesz relacjonować na snapie jutrzejsze spotkanie?

    ReplyDelete
  6. Twoje notki kiedyś fajniejsze były, bardziej ładnie się ubierałaś i inspirowałaś a teraz to tak w chałupie :) Bardziej kobieca byłaś :)

    ReplyDelete
  7. Jak zwykle Twoje stylizacje wymiatają i przebijają wszystko, bardzo żałuję, że nie mogę być na spotkaniu, ale do Krakowa mam prawie 600 km. :(

    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  8. Jejciu, ale świetne te buty! Mam ostatnio ochotę kupić sobie podobne. Chyba czas najwyższy wybrać się do sklepu <3333

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (200) PHOTORELATION (45) HAUL (34) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) ME (4) FAVORITES (3) FOOD (3) MOVIES (2) VLOG (2) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE