21/01/2017

#MEETUP


No i po meet up'ie! Od rana byłam tak przerażona, że nie mogłam nic zjeść i myślałam, że zemdleję w drodze do lokalu haha. Przed godziną 12:00 miałam panikę pod tytułem 'nikt nie przyjdzie, po co ja tu siedzę'. Na szczęście moje przerażenie było niepotrzebne, bo parę kochanych osóbek się pojawiło! 1/10 osób osób którzy się zdeklarowali, no ale co zrobisz. Małe grono, ale za to jakie fajne! Dzięki temu, że przyszło mało osób, nie musieliśmy robić czegoś na zasadzie wejdź pogadaj zdjęcie wyjdź, tylko rodzinnie usiedliśmy sobie przy stole i półtorej godziny przegadaliśmy. Słodko! Dziękuję wszystkim którzy się pojawili, było bardzo miło Was poznać i cieszę się, że zechcieliście ze mną spędzić ten wolny czas!Buzi!


Spotkanie odbyło się w jednym z krakowskich lokali House of Donuts- Donatkay, gdzież by indziej mogłoby odbyć się pierwsze spotkanie, ha. Dziewczyny przygotowały na tą okazję jednorożcowe donuty, patrzcie na to! Nie mogę wyjść z podziwu :o Czy widzieliście kiedyś coś piękniejszego?!?!


Można było też skosztować różnych smaków donutów!



Naprawdę nie mogę się na to napatrzeć...


Zdjęć niestety nie ma zbyt wiele, chłopakowi coś wypadło i zostałam bez fotografa :( Chciałam zrobić dla Was duuuużą relację z tego spotkania i bardzo mi przykro, że mi się to nie udało. Za to mamy piękną selfie!


Rodzinnie. Ponieważ była nas garstka, pozwolę sobie wstawić parę zdjęć które znalazłam na Waszych instagramach :D






Podsumowując: cieszę się, że w końcu zdecydowałam się na to spotkanie, fajnie było poznać paru z Was tak... na żywo. Mam nadzieję, że Wam spotkanie również się spodobało i widzimy się za niedługo!

Donatkay

6 comments:

  1. Tak bardzo żałuje że nie mogłam tam być! Doncia, dawaj jakieś w Jaśle haha

    ReplyDelete
  2. Jestem również za Jasłem!

    ReplyDelete
  3. Te donaty jednorożce są takie cudowne, nie mogę się napatrzeć haha. Bardzo chciałabym być na takim spotkaniu, ale niestety było to dla mnie niewykonalne...

    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  4. Było wspaniałe! Na pewno pojawie się na kolejnym <3

    ReplyDelete
  5. Poznań czeka <3

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (200) PHOTORELATION (45) HAUL (34) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) ME (4) FAVORITES (3) FOOD (3) MOVIES (2) VLOG (2) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE