06/01/2017

MAKE YOURSELF


Cześć miśki!
Dzisiaj post pokojowy, bo -15 stopni. Czy to są jakieś żarty?! Masakra. Nienawidzę. Dajcie już lato. Zdjęcia jak na telefon, moje małe mieszkanko i słabe światło nie wyszły nawet tak źle, a szczerze nawet powiem, że mi się osobiście podobają! Jestem tak bardzo dumna z siebie co do makijażu. Tak bardzo przyzwyczaiłam się już do nakładania tylko kremu bb, że w ogóle nie odczuwam braku malowania się i czuję się bez niego bardzo swobodnie. Na początku ciężko, bo automatycznie czułam się mniej śmiało, brzydko  i często chowałam twarz. Już się przyzwyczaiłam i czuję się jakbym zdjęła z siebie jakąś 'maskę' i stała się jeszcze bardziej prawdziwa w tym co robię. Bardzo dobra decyzja. Może to śmieszne, ale czuję się przez to wolna, tak wiele mi to dało. Spróbujcie! Cudowne uczucie! Co do spotkania- oficjalnie mogę już potwierdzić, że odbędzie się ono 21 stycznia w House of Donuts (jeszcze nie wiem w którym lokalu), a resztę dokładniejszych informacji podam Wam na dniach, jak już wszystko potwierdzę. Nie mogę się doczekać, żeby się z Wami zobaczyć! AAAAAAA!!!!


blouse ROMWE / jeans ROMWE / belt ZAFUL / shoes CHOIES

Donatkay

18 comments:

  1. Cudownie jest obserwować jak rozkwitasz :) jestem z tobą tutaj od 2014, tak mysle, pamietam czasy aska nawet! Jestem z Ciebie bardzo dumna, pomimo tego, ze jestem młodsza o 3 lata. Mysle, ze przeszłaś pewnego rodzaju przemianę (tak mi sie wydaje) z pięknej nastolatki w piękna, pewna siebie kobietę :) bo inteligentna bylas od zawsze. Dziekuje za wszystko czego mnie nauczylas - przede wszystkim przełamania sie, dzieki czemu zaczęłam ubierać sie tak jak chce :) kocham xx

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie wyglądasz bez makijażu, zmiana na plus ;)

    ReplyDelete
  3. Nie bierz tego bardzo do siebie, ale te niteczki przy bluzie wyglądają jak włosy które wypadły i zostały na rękawie hahah. Pomijając ten mały detal stylizacja jest mega, a twoja twarz bez tego całego makijażu wygląda bardzo uroczo <3

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja. Bardzo podobają mi się spodnie ;)

    Zapraszam do siebie
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. mega stylizacja ! :)
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Myślałam że te włosy przy rękawie to twoje wyrwane na potrzebę zdjęcia 😂

    ReplyDelete
  7. Nice outfit !

    xx

    www.caetera-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Też chcę już lato! Ładnie Ci w żółtym i bez makijażu wyglądasz świetnie! ♥

    Nasz blog *KLIK*


    ReplyDelete
  9. Odważna decyzja, ale chyba się opłacało :) Stylizacja fajna, szczególnie ta bluza - trochę koloru zawsze ożywia całość. :D

    ReplyDelete
  10. Halo Doncia coś mało Cię na insta, blogu i w ogóle :( Wracaj do nas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałam zacząć dodawać wszystkiego wiecej to akurat rozłożyła mnie choroba, wykuruje sie i wracam! :(

      Delete
  11. Spodnie i butku bardzo grunge'owe - podobają mi się! Bluzeczkę zmieniłabym ze względu na kolor, no ale w reszcie się zakochałam. *.* Ponadrabiam inne wpisy i znów się odezwę. ;>

    ReplyDelete
  12. Ciagle mowisz że zaczynasz od nowa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, masakra. Mam jakiś ciężki okras i brakuje mi motywacji coś :(

      Delete
  13. Na jakich stronach opgladasz seriale?:D

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE