27/01/2017

JEANS JACKETS


Cześć miśki!
Jak już większość z Was dobrze wie moją miłością ubraniową są kurtki. Mogłabym ich kupować tysiące i nigdy nie miałabym dość. Ostatnio moja miłość została skierowana w stronę jeansowych kurtek czyli po prostu katan. Aktualnie posiadam 4: jedną starą, jedną zamówiłam z Shein a 2 dorwałam na grudniowych wyprzedażach i we wszystkich jestem totalnie zakochana!


Pierwsze kurtka jest z The Ragged Priest, zamówiłam ją początkiem tamtego roku i wydałam na nią cały majątek niestety, ale raz w życiu czemu nie. Jedni kupują za tysiące torebkę z channel, a ja sobie kupię katanę z syrenką. Why not. Ogólnie uwielbiam ten sklep, jest totalnie w moim stylu i najchętniej wykupiłabym stamtąd wszystko, ale niestety ich ceny po przeliczeniu na nasze to jakiś koszmar. Może za parę lat. Jak już będę milionerem. Ha ha. Ha.


Jedna z tych katan, którą dorwałam na grudniowych wyprzedażach. Czaiłam się na nią pare miesięcy wcześniej i właśnie czekałam na promocję, dzięki czemu udało mi się ją zdobyć o 50zł taniej, bang! Napis jest genialny, przypinki idealnie ją dopełniają, a krój jest po prostu świetny. Na pewno często będzie mi towarzyszyć. Jest z Bershki, jednak na stronie jej już nie widzę.


Róże to ostatnio mój ulubiony motyw. Wszystko bym najchętniej kupowała z nim. Ta katana jest z Shein. Ma fajny krój, nie jest ani za duża, ani za mała, jest w sam raz, na dodatek dzięki tym różem jest urocza i dziewczęca.  


Katana, która również kosztowała majątek i chwała, że nie zamówiłam jej po oryginalnej cenie. Udało mi się ją dorwać w pierwszy dzień promocji na Mohito aż o 120zł taniej. Hura! Jest tak przepiękna, że nie mogę się na nią napatrzeć. Cudo!!!!!! <3 Niestety jej również nie widzę już na stronie.

Spodnie ze zdjęć są z Shein.

A Wy lubicie katany? Która z kurtek podoba Wam się najbardziej? Bo mi naprawdę ciężko wybrać, ale chyba jestem za tą ostatnią. Ciągle nie dowierzam, że naprawdę ją mam haha.

Donatkay

54 comments:

  1. Uwielbiam wszystkie 4 a ta ostatnia juz szczególnie,meega!

    ReplyDelete
  2. Są cudowne! A do tego bardzo Ci pasują. Boże, po prostu kocham Twój styl 💘
    Żałuję, że ja nie mam żadnej katany, strasznie mi się podobają.

    ReplyDelete
  3. Ejjj, w tych spodniach twoja pupa i nogi wyglądają MEGA.

    ReplyDelete
  4. Cudowne katany! Ja nie umiem stwierdzić która najbardziej mi się podoba ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zgadzam sie dupka w tych spodnaich KOSMICZNA <3

    ReplyDelete
  6. Doncia , miałaś kiedys tak ze bałaś się zostac sama ?:)

    ReplyDelete
  7. Podobaja Ci sie sukienki Lou?

    ReplyDelete
  8. Bpisz się być sama w mieszkaniu?:D

    ReplyDelete
  9. Planuejsz zakup jeszcze jakiejś jeansowej kurtki?

    ReplyDelete
  10. Kiedy wracasz do Jasła?

    ReplyDelete
  11. Podobaja ci sie timberlandy?

    ReplyDelete
  12. Bałabyś się pracować za granicą? :)

    ReplyDelete
  13. Od jak dawna jestes wege?

    ReplyDelete
  14. Widziałam w sklepie te ciastka makaroniki od razu o Tobie pomyślałam, ale zamrozone ciekawe czy dobre by byly <3

    ReplyDelete
  15. Jejku, wszystkie są cudowne i chyba nie byłabym w stanie wybrać ♡

    ReplyDelete
  16. Kupujesz w Cubusie?

    ReplyDelete
  17. Mało DOnci na blogu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam ostatni tydzień tak zawalony pracą, że masakra

      Delete
  18. Jako wege jadasz ser biały?

    ReplyDelete
  19. Jadłaś kiedyś krewetki? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tylko takie z sushi sklepowego niestety

      Delete
  20. Jakie burgery lubisz?

    ReplyDelete
  21. lubisz kotleciki z jajek?

    ReplyDelete
  22. Na romwe jakie masz rozmiarówki?

    ReplyDelete
  23. Najbardziej podoba mi się ostatnia. Jest totalnie w moim stylu!
    Zawsze chciałam kupić sobie jakąś ładną katanę, jednak nigdy nie mogę znaleźć idealnej dla siebie. Szkoda, że wcześniej nie wyhaczyłam tej z Mohito, ponieważ na pewno by u mnie nie leżała samotnie w szafie

    www.psychomeryy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam ogarnąć naszywki i zrobić samemu!

      Delete
  24. Plany na dziś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, czy nie wybrać się do Factory, bo nigdy nie byłam

      Delete
  25. Podobaja Ci sie torebki Korsa?

    ReplyDelete
  26. Kiedy kolejny tatuaz?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czekam właśnie na info o jakimś wolnym terminie!

      Delete
  27. Może jakieś Q&A na snapie?

    ReplyDelete
  28. Nie każdy Doncia ma IG ja nie mam :)

    ReplyDelete
  29. Wiesz, gdzie mogłabym znaleść podobną do tej drugiej ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam pojecia, ale mozesz kupić farbki do ubran, zwykła czarna karane i sama pokombinować :)

      Delete
  30. Jaki kupiłas rozmiar katany z shein, bo pisza ze rozmiarowka jest zanizona?

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE