02/01/2017

IT'S SKIN I SKIN 79


Cześć miśki!
Chciałam dziś zrobić jakiś outfitowy post, ale dopadł mnie taki ból głowy, że zrezygnowałam z wyjścia gdziekolwiek. W dodatku po sylwestrze próbuję się nie rozchorować, więc unikam wychodzenia na zewnątrz jak tylko mogę. Mam za to dla Was post kosmetyczny! Cooooo?!?! Niemożliwe! Jak już mówiłam ostatnio na snapie zaczynam trochę inwestować w rożne kosmetyki (kiedyś trzeba)- nowy rok nowa ja (to żart). Jak na razie jestem fanką koreańskich firm, głównie dwóch: it's skin i skin 79. Zrobiłam zestawienie ze wszystkimi jakie do tej pory udało mi się zdobyć. Zbyt wiele ich nie ma i zbyt wiele o nich nie napiszę, bo jak już wszyscy dobrze wiecie- na kosmetykach nie znam się w ogóle. Uważam jednak, że te produkty są godne polecenia (przynajmniej większość, niektórych jeszcze nie testowałam......), ale why not. 

Największa miłość czyli koreańskie maski do twarzy. Brakuje tutaj jednej, jak do tej pory mojej ulubionej, maska panda ze skin 79- fajnie wybiela, super wygładza i nawilża! Tych tutaj akurat jeszcze nie testowałam, ale już nie mogę się doczekać testowania tej czarnej. Jest to maska która... pieni się na twarzy. Aaaaaa! Na pewno pokażę na snapie jak już się w końcu zbiorę, żeby ją nałożyć. Oglądając jakieś filmiki na yt tak się na nią nakręciłam, że sadfdsafsdfss. Świetnie to wygląda. Dałam link do każdej, więc jeśli chcecie poczytać konkretniej do czego która, to sobie sprawdźcie, ale raczej stawiam na wybielające i wyrównujące koloryt skóry. 

O tym kremie już sporo ode mnie słyszeliście na snapie. Uwielbiam go! Jest jaśniutki, bardzo wydajny i świetnie kryje zaczerwienienia, w dodatku trzyma się cały dzień. No i patrzcie na to przesłodkie opakowanie! Jedyny mały minus jest taki, że bez nałożenia na niego pudru będziecie się minilamnie błyszczeć- niestety koreańskie kremy bb mają to do siebie, chociaż ten jest naprawdę ok pod tym względem w porównaniu do kremów bb ze skin 79. Udało mi się ich parę przetestować, jednak problem polega właśnie na tym, że strasznie się po nich świecę i- co dziwne, większość odcieni które testowałam są dla mnie za jasne. Krem bb. Za jasny. MAGIA. Jeśli ktoś szuka baaaaaaaaardzo jasnego podkładu/kremu bb to koniecznie sprawdźcie ten KLIK. Z tego skrzydlatego miałam jeszcze zieloną bazę, która niestety u mnie w ogóle się nie sprawdza.

Nowość w firmie skin 79. Niedawno wypuścili nowe kremy BB w bardzo poręcznym opakowaniu. W środku jest specjalna gąbka, która bodajże ma zwiększać wydajność kremu. Krem wydobywa się poprzez naciśnięcie nią pompki/nakładki, a nie mam pojęcia jak to określić haha, w której macie małe dziurki z których wydostaje się właśnie ten krem. Nic się nie zmarnuje i krem wydaje się naprawdę wydajny. Jestem trochę zawiedziona, bo trochę kosztuje, a niestety wymięka przy tym kremie powyżej. Różnica między nimi to aż 90zł: a tańszy wygrywa w stu procentach. Kremy BB z firmy skin 79 zbierają bardzo dobrze opinie, więc może po prostu akurat do mojej cery się nie nadają. Bywa.

Nie jestem pewna czy to co dałam w linku to to samo co na zdjęciu, albo zmienili opakowanie, albo aktualnie nie ma go na stronie. Żel do zmywania kremów bb. Jest tak bardzo wydajny! Żel po nałożeniu na twarz zamienia się w cudownie pachnącą piankę, zbiera nadmiar sebum i zmiękcza skórę. Uwielbiam go, niestety nie wiem czy nie upłynęła jego data ważności niestety... a zużyłam może 1/5 produktu. Tak bardzo wydajny! Ostatnio maluje się tylko kremami BB, a ten żel pozwala mi szybciutko zmyć. Po zmyciu nie muszę się martwić o nakładanie jakichś kremów czy czegokolwiek, bo sam robi wszystko. 

Tak samo jak z kremami bb i pianką do zmywania ich, ten krem jest równie wydajny, Twarz przed użyciem trzeba zwliżyć troszkę wodą. Wystarczy nałożyć malutką ilość produktu (wielkość małego paznokcia), a jak zaczniecie go wcierać to zamieni Wam się w cudowną gęstą piankę. Ma też malutkie drobinki, które działają trochę jak bardzo lekki peeling. A propo lekkiego peelingu. Zapomniałam dodać do zestawienia mój peeling ze skin 79- najdelikatniejszy jaki udało mi się znaleźć. Link macie tu KLIK. Bardzo nie lubiłam peelingów, właśnie przez to, że każde były za mocne. Ten jest bardzo delikatny i jednocześnie nawilża, więc nie trzeba po nim nakładać kremów. 

Na razie to tyle. Jak już wspomniałam nie ma tego zbyt wiele, ale z pewnością będę powiększać swoją kolekcję i testować dużo więcej kosmetyków tych dwóch firm. Na koniec mam do Was jedno pytanie: czy testował ktoś jakieś maski z aliexpress? Waham się czy nie spróbować, ale boję się efektów :):):)

Donatkay

8 comments:

  1. Super post! Sama mam zamiar kupić jakiś dobry krem do twarzy i zastanawiałam się jaki wybrać 😃 dzięki za podpowiedź 😁😁

    ReplyDelete
  2. Mam ten krem baby face❤❤❤ mój ulubiony ❤❤❤

    ReplyDelete
  3. Wlasnie ja kiedys chciałam zamówić jakieś maski/kosmetyki z alliexpress, ale wszyscy mówią zeby na tego typu produkty uważać, bo nie wiadomo kto gdzie i jak je produkuje. Oglądałam filmik takiej dziewczyny i mowila ze do takich produktów prawdopodobnie dodają jakieś inne szkodliwe, zeby było wiecej i taniej. Podobno lepiej chińskie (azjatyckie) produkty kupować w sprawdzonych sklepach internetowych albo stacjonarnych.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak zdecydowanie nie kupuj na stronach których nie jesteś pewna. Ja używam kosmetyków Skin79 (krem BB) i kupuje u nich na stronie internetowej. Nigdy sie nie zawiodłam a serio te kosmetyki trzeba chociaż raz w zyciu przetestować a jak juz raz spróbujesz to gwarantuje że sie uzaleznisz :D

      Delete
  4. ale bloga zaniedbujesz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem teraz osobą pracującą na pełny etat, robie posty gdy tylko mam jakiś wolny dzień :)

      Delete
  5. Hej! Zastanawiam się, który z tych "skrzydlatych" kremów bb jest jaśniejszy? Poszukuję jakiegoś dobrego kremu bb, ale nie mam pojęcia, który z nich wybrać.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Testowałam tylko jeden, ale one odcieniem się nie różnią chyba

      Delete

LABELS

OOTD (200) PHOTORELATION (45) HAUL (34) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) ME (4) FAVORITES (3) FOOD (3) MOVIES (2) VLOG (2) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE