20/12/2016

SKIRT LOOKBOOK


Cześć miśki!
Wreszcie szykuje się jakieś spotkanie z Wami! Długo o to prosiliście no i w końcu dałam się namówić. Większość z Was już wie wszystko ze snapa (jeśli jeszcze nie obserwujecie to śmiało: donatkay, tam dowiecie się wszystkiego), więc nie będę się na ten temat rozpisywać. W każdym razie widzimy się już za niedługo w Krakowskim House of Donuts! AAAAAA! Już nie mogę się doczekać, żeby się z Wami zobaczyć! 
Jeszcze trzy dni pracy i święta. Jak na razie korzystam z dnia wolnego i wrzucam posta. Dzisiaj mam dla Was nietypowy 'spódnicowy' lookbook ;) Przygotowałam 4 jesienne stylizacje:



sweater ROMWE / skirt ROMWE / shoes SECOND HAND / backpack H&M / choker NECKFETISH


sweatshirt ROMWE / skirt SECOND HAND / shoes CHOIES / backpack CHOIES / choker SKYDANCE

10% kod rabatowy do skydance: donatkay


blouse/dress ROMWE / skirt NEW YORKER / shoes DEEZEE / choker H&M / bag SHEIN


skirt SHEIN / tshirt PULL&BEAR / shoes CHOIES / necklace UNKNOWN / backpack H&M


Który zestaw podoba Wam się najbardziej i który z chęcią zobaczylibyście w osobnym poście? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)

Donatkay

15 comments:

  1. Kiedy post z sukienkami na studniowke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapomniałam o nim... Postaram się zrobić po świętach :(

      Delete
  2. Zdarza ci się słuchać Anthraxa czy raczej kupiłaś bluzę ze względu na wygląd?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zwróciłam większej uwagi na napis wybierając ją, po prostu mi się spodobała

      Delete
  3. Najbardziej podoba mi się pierwsza i druga stylizacja

    Nasz blog *KLIK*

    ReplyDelete
  4. Wszystkie stylizacje świetne, ale 1 to mój ulubiony zestaw ❤ Żałuję że nie jestem z Krakowa, bo napewno bym wpadła na spotkanie!

    ReplyDelete
  5. Moze zestaw 4?:D

    ReplyDelete
  6. Świetne stylizacje ;)
    Chyba najbardziej spodobała mi się pierwsza.

    Zapraszam do siebie
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ile przytyłaś w świeta?:D

    ReplyDelete
  8. Kiedy jakiś mix Doncia?:D

    ReplyDelete
  9. Jakie plany na Sylwstra?:D

    ReplyDelete
  10. Ul potrawa Swiateczna?

    ReplyDelete
  11. Kiedy jakiś post?:D

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE