11/12/2016

GRAFFITI


Cześć miśki!
Planowałam na dziś tego posta z sukienkami na studniówkę, jednak jeszcze go nie skleiłam. Mam za to dla Was coś innego! W ogóle miało tego wpisu tu nie być, chcieliśmy zrobić zdjęcia na szybko pod blokiem przed wyjazdem do galerii, bo stwierdziłam, że może wreszcie wypadałoby zaczac kupować świąteczne prezent, ale wiatr nie dał nam ustać w ogóle (masakra dziś), więc się poddaliśmy i wsiedliśmy do autobusu.Po paru przystankach powiedziałam nagle Adrianowi, że w tej chwili szybko wysiadamy! Biedny nie wiedział o co mi chodzi haha, a ja po prostu zobaczyłam budkę z lodami z tym przecudownym graffiti!!!!!! No spójrzcie na to! Że ja wcześniej tego nie zauważyłam! 10% baterii w telefonie, ale na styk udało nam się zrobić parę zdjęć. Wam tez się podoba? :D Na zdjęciach możecie zobaczyć mój nowy szmateksowy nabytek, który ostatnio pokazywałam na snapie i pierwszą rzecz zakupioną w pracy! :)


sweater MANGO / pants ROMWE / fake fur ASOS (sh) / shoes ZAFUL / necklace H&M /
bag MODE APP

Donatkay

20 comments:

  1. polecisz jakieś fajne szmateksy w krakowie ? :3 stylizacja jak zawsze świetna :3

    ReplyDelete
  2. Doncia świetne zdjecia, ty jednak udana jestes :D Adrian musi miec super z tobą, buziaki dla Was <3

    ReplyDelete
  3. Ściana mistrz. Ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  4. Wiem gdzie to jest :D Super wyglądasz :)

    ReplyDelete
  5. Super miejsce do zdjeć!!! I piękny sweterek

    ReplyDelete
  6. Rzeczywiście, miejsce do zdjęć idealne :) Stylizacja też bardzo fajna, podoba mi się zestawienie czarnego z jasnymi kolorami.

    ReplyDelete
  7. Masz jeszcze zamiar iść kiedyś na anglistykę? :)

    ReplyDelete
  8. Budka dała świetny efekt! Pięknie wyglądasz!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  9. Kiedy post z sukienkami? :)
    ps. Świetne tło a stylizacja to już w ogóle :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. O JEZU NA ŚMIERĆ O NIEJ ZAPOMNIAŁAM! Spróbuje dodać na dniach!

      Delete
  10. Kiedy notka? :)

    ReplyDelete
  11. Na świeta wracasz do Jasła?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No oczywiście, że tak! 2 wigilie- tak sie najem <3

      Delete
  12. Podobają ci sie spodniczki lub sukienki w zestawieniu z czarnymi kabaretkami? :)

    Cudne zdjęcia<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej wole je w połączeniu ze spodniami

      Delete
  13. Co do postu z sukienkami na studniowke (w moim przypadku na polowinki), moglabys dodac jakies co podkreślają pupę ale jednoczesnie zakrywają brzuszek? Z gory dziekuuuje!

    ReplyDelete
  14. Extra spodniee!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE