Cześć miśki!
Walczę dla Was z postem studniówkowym, ale to jest jakaś masakra. Jest tak mało ładnych długich sukienek, ja nie wiem. Współczuję wszystkim, którzy w tym roku muszą jakąś wybrać, bo osobiście miałabym wielki problem. Coś tam powybierałam od biedy i postaram się dodać post w niedziele. Miałam dziś nagrać filmik, jednak kompletnie nie wiedziałam za co dokładnie się zabrać. Myślałam o jakimś 'top ileś tam', ale nic z tego nie wyszło :):) No cóż. Poszliśmy na zdjęcia. Prawie zamarzłam- nienawidzę jak jest zimno dsfsafsa. W stylizacji możecie zobaczyć moją szaloną nową spódnicę. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego mi się spodobała, naprawdę... A Wy co o niej sądzicie? :D


sweatshirt SHEIN / skirt SHEIN / jacket ROMWE / shoes SAMMYDRESS 

Donatkay

14 comments:

  1. Fajnie w niej wygladasz ;)

    ReplyDelete
  2. https://www.youtube.com/watch?v=vV6tK10I1fo 5:10 nie wieże to chyba ty tam z tyłu z mamą w restauracji :O

    ReplyDelete
  3. Ubieraj cienkie rajtki na mrozie i dziw sie że Ci zimno XD

    ReplyDelete
  4. Jejuu, ale genialna stylizacja! Mega mi się podoba, a ty cudownie wyglądasz i piękne zdj :D

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia i bardzo ładnie Ci w tej spódnicy. ♥

    Nasz blog *KLIK*

    ReplyDelete
  6. Mam pytanie. Jeśli ktoś zauważy Cię np. w sklepie albo w pracy albo jak gdzieś jesteś z Adrianem, czy coś, to można do Ciebie podchodzić, czy raczej sobie nie życzysz? Są jakieś sytuacje, w których szczególnie byś tego nie chciała?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W pracy nie podchodzicie, chyba ze tylko zamienić ze dwa zdania, a tak to spoko. Nie lubie jak jestem gdzies na imprezie np, ogolnie pod wpływem alkoholu i sie bawię ze znajomymi.

      Delete
  7. Oryginalna spódnica, dla oryginalnej kobitki. Podoba mi się.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo ciekawa spódniczka :)

    Pozdrawiamy,
    StyleLove.pl

    ReplyDelete
  9. jak zwykle Doncia idealna :* <3

    ReplyDelete
  10. Doncia, pamiętasz tą akcję którą zaproponowałaś nam pod koniec zeszłego roku? Żeby utworzyć sobie konto na snapie i wysyłać na nie zdjęcia a później pod koniec roku obejrzeć wszystko. Strasznie mi się to spodobało, teraz nie mogę się doczekać żeby już obejrzeć te snapy ale zastanawiam się czy też sobie to zrobiłaś? Jeśli tak to wydaje mi się że ja i wiele osób zobaczyłoby twój przegląd roku stamtąd, chyba że to bardziej prywatne sprawy :) Ale ogólnie świetny z tym pomysł, w przyszłym roku zamierzam kontynuować!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zapisywałam po prostu wszystkie możliwe snapy, w sumie pomyśle nad tym, żeby zlepić z tego jakiś filmik na yt, ale nie obiecuje, że coś z tego wyjdzie :(

      Delete