02/12/2016

EYE OF THE TIGER


Cześć miśki!
Wybaczcie mi moją dłuższa nieobecność. Jak już większość z Was pewnie wie- dostałam pracę! Zaraz po rozmowie o której dowiedziałam się 4h wcześniej podpisałam umowę i 3 dni później już szłam do pracy. Wszystko stało się tak szybko, że ciężko to było w ogóle ogarnąć. Gdzie pracuję? W Mango! Szukałam pracy w jakiejś odzieżówce, ciesze się, że akurat padło na ten sklep. Czy tam zostanę? Nie wiem. Na razie wszystko jest ok. Wreszcie po 6 dniach mam dzień wolnego, dlatego piszę dopiero teraz. Przejście z 4 miesięcznego obijania się na pracę po 8h dziennie (pełny etat) to była istna masakra, ale już zaczynam sobie wszystko czasowo układać. Niestety postanowiłam zrezygnować z outfitowych video na youtube, ale nie martwcie się, bo jestem coraz bardziej nakręcona na nagrywanie na yt w formie 'gadanej', więc nie mam zamiaru z tego zrezygnować jak na razie, a może nawet uda mi się nagrywać więcej. Dzisiaj mam dla Was typowo ootd. Adrian namówił mnie na tą bluzę, ponieważ ma obsesję na punkcie tygrysów. Trochę bałam się kolorystyki, bo jak dobrze wiecie ciężko u mnie z 'kolorowymi ' ubraniami, ale odważyłam się i zamówiłam. Co o niej sądzicie? :D 


sweatshirt ZAFUL / jeans FOREVER 21 / jacket ZARA / shoes CHOIES / bag ZAFUL

Donatkay

21 comments:

  1. Polecam zakupić filtr polaryzacyjny na obiektyw. usunie on odbicia (np w tym przypadku na torebce) :))

    ReplyDelete
  2. Doncia, nawet nie wiesz jak cudownie wyglądasz w tej bluzie. W ogole cała stylizacja c u d o w n a, ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach!

    ReplyDelete
  3. Powodzenia w pracy :D Bardzo fajna ta bluza.

    Nasz blog *KLIK*

    ReplyDelete
  4. Extra :D Zarobki dobre w mango?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie ciezko stwierdzic, sie okaże :)

      Delete
  5. Zestaw mistrzostwo. Powodzenia w pracy!

    ReplyDelete
  6. Rewelacja Kochana ! A kolorystyka jest cudowna ! Zakochałam się w torebce, marzę o podobnej ! :-)

    MAARIBELLA

    ReplyDelete
  7. a jak tam studia kochana? :D

    ReplyDelete
  8. Bluza przepiękna, takie hafciki wyglądają ślicznie bo niby ten tygrys taki "ostry" to haft jednak kojarzy sie z czymś delikatnym. Pierwszy raz jestem na twoim blogu, wcześniej tylko przeglądałam instagrama i żałuje ze nie zajrzałam tu wcześniej.

    ReplyDelete
  9. Trzymam kciuki, żebyś niedługo całkiem się przestawiła na życie z pracą. Bardzo fajnie, że zaryzykowałaś z kolorami, bo mi się podoba! Pozdrawiam ze snapa i zapraszam na mojego YouTube:
    youtube.com/c/tajlerek

    ReplyDelete
  10. Gratuluje dostania pracy! Szkoda, że nie będziesz miała tyle czasu wolnego na notki, ale wiem jak to jest, bo sama muszę zarabiać, a dodatkowo jeszcze chodzę do szkoły w weekendy. Najważniejsze jest to, żeby ta praca ci odpowiadała i mam nadzieję, że tak właśnie będzie! Na pewno jakoś pogodzisz to wszystko z blogiem :)
    A stylizacja jak zwykle świetna. Bardzo fajnie dobrałaś bluzę i torebkę, ponieważ kolorystycznie świetnie do siebie pasują i wyglądają jakby były kupione w komplecie. Do tego te czerwone usta... SUPER :)

    www.psychomeryy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie dość dobrze mi idzie! Obawiałam się tylu godzin pracy, a szczerze mówiąc mam przez to... więcej czasu haha, bo jak miałam całe dnie wolne to nie potrafiłam się do niczego zabrać

      Delete
  11. Doncia,jakiego używasz rozświetlacza? Albo jasnej kredki do oczu? Bo na snapie jak mówiłaś o tym nowym tuszu masz bardzo ładny efekt roświetlonych kącików oczu , buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ani tego ani tego nie mam, jeden z cieni z paletki

      Delete
  12. Dawno nie oglądałam Twojego snapa, ale pamiętam, że jakiś czas temu mówiłaś, że zaczynasz studia.. Co z nimi? Rzuciłaś je jednak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. BOŻE, błagam, ile razy jeszcze zadacie to pytanie. NIE, NIE STUDIUJE, ZREZYGNOWAŁAM

      Delete
  13. Jakoś ta stylizacja to nie mój gust :d

    ReplyDelete
  14. Świetna stylizacja, podoba mi się! I powodzenia w pracy :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE