SCHOOLGIRL

November 13, 2016


Cześć miśki!
Kolejny post w spódnicy, wow! Wreszcie znajduję jakieś, które mi się podobają. Czekam już na kolejną, którą ostatnio zamówiłam. Istne szaleństwo. Trochę przemarzłam, ale zdjęcia strasznie mi się podobają. W ogóle całą stylizacją jestem zauroczona, ale ja się pytam co to jest za pogoda. Jeszcze się jesień dobrze nie zaczęła, a już śnieg. Masakra. Coraz ciężej będzie robić zdjęcia, a z filmikami to w ogóle tragedia, bo dalej nie mam statywu. Czekam tylko, żeby trochę zarobić i kupić jakiś mały aparat z dobrą jakością nagrywania. Właśnie, czy mówiłam już, że zdecydowałam się zrezygnować ze studiów? Chyba nie. Po dłuższym namyśle podjęłam właśnie taką decyzję. To zdecydowanie nie dla mnie, ale przepraszam- nie mam zamiaru Wam tego tłumaczyć. Możecie trzymać kciuki, żebym jak najszybciej znalazła pracę, bo z nudów już wariuję. Ileż można siedzieć w domu. No ale koniec o tym. Mam nadzieję, że zdjęcia i filmik Wam się spodobają. Co sądzicie o stylizacji? :) Okulary są korekcyjne na moją minimalną wadę i astygmatyzm. Mam je od 18 roku życia, jednak ich nie noszą, bo źle dobrałam oprawki, ale mam w planach ponownie udać się do okulisty i wybrać jakieś nowe. Duże złote lenonki- TAK! Pewnie będziecie musieli przyzwyczaić się do Donatki w okularach :D


sweater ROMWE / skirt ROMWE / socks UNKNOWN / shoes SAMMYDRESS / backpack H&M


<
Donatkay

  • Share:

You Might Also Like

50 Comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Jesli uwazasz ze studia nie dla Ciebie, zaden wstyd ani nic ze rezygnujesz, po co sie emczyc :) Super

    ReplyDelete
  3. Cudowne zdjęcia :* ładnie ci w okularach doncia <3 trzymam kciuki abyś szybko znalazła pracę

    ReplyDelete
  4. ale grube łydy masz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj chyba ktoś nie widział grubych łydek.

      Delete
  5. Podoba mi się taka wersja ciebie haha super wyszło! 👌

    ReplyDelete
  6. Kochanie! Wez prosze zmien ten bronzer! On jest zbyt cieply dla Twojego odcienia skory... ZZreszta sama stwierdzilas pod jednym postem, ze cos jest nie tak z konturowaniem.. Kolor bronzera jest w zbyt cieplych kolorach, powinnas pomyslec o czyms chlodniejszym. Wtedy na Twojej buzi nie bedzie wygladac tak sztucznie... Taka mala rada dla Ciebie! Co do reszty- nie mam zastrzeżeń!:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest inny bronzer i dajcie mi już spokój z tym błagam, ileż można słuchać o bronzerze, że nie taki sraki i owaki. Będę miała ochotę i czas to kupie sobie nowy, zluzujcie wreszcie.

      Delete
    2. Po prostu wygladasz smiesznie i tyle

      Delete
    3. No i dopóki się nie naucze jak go dobrze nakładać to momentami tak będę wyglądać no i tyle, metoda prób i błędów

      Delete
    4. Doncia, nie chodzi tutaj o Twoje zdolności w robieniu make-up'u, bo dobrze nakładasz bronzer ! tylko wybrałas zły odcień. Przecież nie chcemy Ci tu dokopać, tylko doradzić...

      Delete
    5. Jeden raz wystarczy, nie muszę tego czytać przy każdym poście

      Delete
  7. Ładnie Ci w okularach! U mnie też już spadł śnieg. To takie wkurzające, bo jesień była bardzo krótka

    Nasz blog *KLIK*

    ReplyDelete
  8. Boże to jedne z najlepszych z zdjęć na blogu! No normalnie cudne są <3
    Wgl to musisz częściej chodZić w kucyku, wyglądasz mega uroczo. A stylizacja... Jezu wszystko jest cudow e :*

    ReplyDelete
  9. świetna stylizacja doncia ! :) kojarzy mi się z amerykańskimi filmami xd
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bronzer super łydki super wszystko super ! ;*

    ReplyDelete
  11. Pomysłowo i słodko świetną stylizacja a jeszcze lepsza modelka :D

    ReplyDelete
  12. ta stylizacja>>>>życie

    ReplyDelete
  13. zakochałam się

    ReplyDelete
  14. Świetna stylizacja, bardzo lubię taki styl na 'uczennice' a Tobie on jak najbardziej pasuje. Co do studiów, to ty masz się czuć z tą decyzją dobrze a nie inni, więc nikt nje ma prawa powiedzieć Ci, że zrobiłaś źle. Ja także nie poszłam na studia, mimo że większość mówiła mi, że to najgorsze co mogę zrobić. Ja jednak czuję się z tym świetnie i ani trochę nie żałuje!

    www.psychomeryy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. myślałaś o soczewkach? polecam bardzo

    ReplyDelete
  16. Jak idzie szukanie pracy?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masakra... Nic nie ma. Poroznosiłam cv i czekam

      Delete
  17. Kiedy kolejna notka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem dokładnie, w tym tygodniu na pewno

      Delete
  18. Przegladasz zszywke?:D

    ReplyDelete
  19. Jaki film polecasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.filmweb.pl/user/disimissive

      Delete
  20. Z kim spedzasz najwiecej czasu?:D

    ReplyDelete
  21. Długo jestes wege?:D

    ReplyDelete
  22. Liczysz sie ze zdaniem rodziców? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Słucham co mają do powiedzenia, ale decyzje podejmuję sama

      Delete
  23. CO Ci sie nie podobalo na studiach?:D

    ReplyDelete
  24. Chcialabys wrocic do czasow technikum?

    ReplyDelete
  25. Zrobisz mix? :)

    ReplyDelete
  26. a na jakim kierunku byłaś?

    ReplyDelete