Cześć miśki!
Trochę odpoczęłam, byłam na tydzień do domu i spędziłam czas z rodziną. Nie odpaliłam komputera przez cały ten czas, ale nie zapomniałam o poście dla Was! Kto jest tutaj ze mną od początków bloga to pamięta jak wyglądała większość moich notek. Specjalnie zrobiłam dla Was mały throwback w formie 'pokojowego' posta o którego tyle prosiliście. Wow! Tyle tu tego nie było, aż śmiesznie mi to dodawać. Kto z Was je pamięta? Zawsze robiłam je po powrocie ze szkoły haha. Może chcecie, żebym od czasu do czasu dodawała takie zwykłe, najprostsze posty zrobione telefonem jak kiedyś? 










blouse SHEIN / jeans ROMWE / shoes UNKNOWN (VINTED) / belt ZAFUL

Już śmiało mogę powiedzieć, że koszulka z tych zdjęć z pewnością trafiłaby do ulubieńców miesiąca. Długo szukałam czegoś w tym guście, zwykła, luźna biała i z fajnym motywem. Spodnie wybrałam ze względu na postrzępiony dół, jednak u mnie fatalnie układają się w kroku. Nie mogę ostatnio kupić dobrych spodni. 
Mam nadzieję, że nie dajecie się depresyjnej jesieni, bo mnie niestety na chwilę dopadła, co myślę, że nie uszło Waszej uwadze. Na szczęście już sobie z nią poradziłam, dni wolnego od sieci bardzo dobrze mi zrobiły. Teraz będzie już tylko lepiej i wracam do Was z potrójną siłą! Obiecuję!

Donatkay

21 comments:

  1. Takiej notki brakowaało !

    ReplyDelete
  2. O jeny, pamiętam te notki haha.
    Wspomnienia wracają :')
    Poza tym piękna bluzka! Strasznie podoba mi się, gdy cała bluzka jest jednolita i tylko rękawy się odznaczają. A w tym przypadku te róże wyglądają wyjątkowo pięknie!

    ReplyDelete
  3. Oglądam Gzie jest Dori właśnie ;'))

    ReplyDelete
  4. Jak dawno nie było takich notek. Ta bluzka śliczna!

    ReplyDelete
  5. Podobaja ci sie torebki Michaela Korsa?:D

    ReplyDelete
  6. Lubisz scooby doo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedyś tam oglądałam, ale nie było to moją ulubioną bajką

      Delete
  7. Your blog is awesome. Greetings from Argentina 🌸

    ReplyDelete
  8. Ja to Cię jeszcze z photobloga pamiętam haha !
    A taki notki to bardzo fajny pomysł :)

    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  9. Ciekawa stylizacja, choć sama nie przepadam za kwiatami na ubraniach, więc rzadko kupuję coś w ten deseń. :)

    ReplyDelete
  10. Ja wolę z aparatu bo ładniejsze zdjęcia wychodzą Ale Ty jak Zawsze super ;*

    ReplyDelete
  11. Czekam aż zobaczę się w jakichs żywych kolorach ! Masz piękna urodę i myślę że ostry kolor tylko podkreśli a więc czekam z niecierpliwością !!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kuszą mnie ostatnio mocne kolory haha

      Delete
  12. Jaka bajke polecasz jeszcze? :d Obczaj Minionki! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obczaj sobie na moim filmwebie :D http://www.filmweb.pl/user/disimissive

      Delete
  13. uwielbiam 'pokojowe' notki, zdecydowanie jestem za tym, żeby czasem się takie pojawiły<3

    ReplyDelete
  14. notki pokojowe, mam do nich sentyment. Juz prawie dwa lata z Doncia <3

    ReplyDelete