05/11/2016

GLASS


outwear ROMWE / sweater SHEIN / jeans FOREVER 21 / shoes DEEZEE / bag ZAFUL

Jesienny post! Trochę za późno się zebrałam z domu, nie wzięłam pod uwagę tego, że tak szybko zrobi się ciemno, dlatego przepraszam jeśli filmik jest trochę za ciemny i zjechany jakościowo. Kurtka jeszcze z poprzedniego sezonu. Niestety za niedługo chyba będę zmuszona się jej pozbyć, bo pomału się rozlatuje :( Te buty ze szklanym obcasem to zdecydowanie mój jesienny ulubieniec- są takie wygodne! I błagam, wybaczcie mi moje próby podkreślania kości policzkowych haha, tragedia, nie wiem co ja zrobiłam :')



10 comments:

  1. Jak nigdy nie pisze komentarza to napisze bo prześliczna stylizacja❤️❤️

    ReplyDelete
  2. Kurtkę się zapina ? I czy jest ciepła ?

    ReplyDelete
  3. Przecinasz sobie brwi?

    ReplyDelete
  4. Czyli tak zeby dlugie nie byly wlkoski :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przycinasz bardziej chyba, tak czy siak- nie

      Delete
  5. STYLIZACJA JEDNA Z LEPSZYCH. ELEGANCKI STYL BARDZO CI PASUJE. CHOCIAŻ SPODNIE DO MNIE NIE PRZEMAWIAJĄ-LEPIEJ WYGLĄDAJĄ NA CHUDZIELCACH.

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE