BOOTS

November 06, 2016


Cześć miśki!
Mam dla Was post ,o który parę z Was prosiło w komentarzach pod ostatnimi postami: wishlist z butami na jesień/zimę, czyli botki i kozaki. Osobiście nie przykładam większej wagi do tego czy buty są ocieplane czy nie. Posiadam tylko jedne, które mają wewnątrz futerko. Mimo to jestem osobą, która nienawidzi zimna. Mam jeden zimowy trik, który ratował mi życie w pracy, gdy 6 godzin musiałam stać na mrozie. Przed ubraniem buta owińcie sobie stopę... ręcznikiem papierowym. To naprawdę działa! No, jeśli będziecie go chciały zastosować idąc gdzieś do znajomych to przygotujcie się na spojrzenia typu what the hell is wrong with you, ale przynajmniej nie zmarzniecie w stopy :')
Przejrzałam wszystkie możliwe strony z butami jakie tylko przyszły mi do głowy. Pokażę Wam te, które w jakiś sposób przykuły moją uwagę i które z chęcią przygarnęłabym do swojej szafy!

1. H&M, 149zł
2. BERSHKA, 159zł
3. DEEZEE, 149zł
4. MOHITO, 279zł
5. DEEZEE, 119zł
6. ZARA, 239zł
7. PULL&BEAR, 179zł


8. ROMWE, ok 188zł
9. TOPSHOP, ok 200zł
10. SHEIN, ok 180zł
11*. TOPSHOP, 360zł
12. CHOIES, ok 155zł
13. TOPSHOP, ok 200zł
14. ROMWE, 188zł

*Nr 11 jest ze skóry, wcześniej tego nie zauważyłam, wybaczcie :(

15. DEEZEE, 145zł
16. ROMWE, ok 220zł
17. STRADIVARIUS, 179zł
18. CCC, 130zł
19. CZASNABUTY, 100zł
20. SHEIN, ok 166zł
21. DEICHMANN, 139zł
22. H&M, 150zł
23. ZARA, 299zł

To wszystko co udało mi się znaleźć. Wkradły się tu jedne buty ze skóry, przepraszam. Jeśli jeszcze któreś stąd są ze skóry bądź mają skórzane dodatki to równie przepraszam, starałam się wybierać buty ze sztucznej. Które z nich podobają Wam się najbardziej? :D

Donatkay

  • Share:

You Might Also Like

6 Comments:

  1. Strasznie podobają mi się buty typu 16, ale niestety wszystkie takie piękności są na mnie za duże i za szerokie :( Większość z tych butów sama bym z chęcią przygarnęła

    www.psychomeryy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Czemu nie moge zobaczyć 7 :c ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem czemu sie nie wyświetla. Zaraz włączę kompa i wstawię link jeszcze raz

      Delete