18/11/2016

ASS BETTER THAN KIM'S


Cześć miśki!
Dziękuje za przypomnienie o mixie (jak zwykle o nim zapomniałam). Trochę zdjęć się nazbierało. Szału nie ma, ponieważ przez większość czasu ostatnio siedzę w domu, ale zawsze coś :D

Moja najnowsza zdobycz z aliexpress. Nawet nie wiem jak to skomentować haha. Znajdziecie je tutaj KLIK


 Koszulka KLIK

 Nigdy dość.

 Które najlepsze?



 Bluza z Miss Trouble 

 Wystrój Frantica na Halloween- mistrzostwo!



 Benio <3
 Mama mi takie cudo wyhodowała!

 Co do mojego jedzenia, bo często pytacie. 1 to nadziewana cukinia serkiem w zalewie chilli, kiełki rzodkiewki i bodajże słonecznik, do tego grzanki z hummusem pomidorowym i sojowe parówki. 2 to nadziewane pieczarki, pare z soczewicą i pomidorem, a pare z ziemniakami w sosie koperkowym- PRZEPYSZNE! Do tego tosty z czosnkiem. 3 to panierowana cukinia, pomidorki z cebulą, tosty i hummus pomidorowy. 4 to makaron z sosem arrabita z kukurydzą i czarnymi oliwkami, posypane startym żółtym serem i pietruszką :D

 Ulubiony kubek z Magii Zakupów. Za niedługo na instagramie pojawi się dla Was rozdanie z tym i paroma innymi, które sama dla Was wybrałam! :D



 Randka pod Wawlem.

 Moja nowa miłość, fajne zajęcie na nudę :D


 Buty z Deezee, miałam je na sobie 2 razy i odpadł mi flek :):) Dzięki Deezee, super jakość!


 Bluza ZAFUL, dziwnie mieć coś tak kolorowego w swojej szafie haha.

 Jesiennie z Romwe: KLIK KLIK KLIK


 Mój tumblr, nie wiem po co go prowadze, ale czasami coś tam porebloguje :) KLIK



 Najlepsza tablica korkowa jaką widziałam! Bodajże w Nanu Nana czy jakoś tak.

Nowe odkrycie w Bonarce. Świeżo wyciskany sok z kiwi, banana, truskawki i jabłka <3 PYSZNE!

Donatkay

21 comments:

  1. Cudowny mix Doncia :* jeju uwielbiam cię <3

    ReplyDelete
  2. Zamawialas cos kiedys z missguided?

    ReplyDelete
  3. Czaderskie błyszczące skarpetki, strasznie mi się spodobały :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie.
    klaudia-niescioruk.blogspot.com
    Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  4. Super mix DOncia :D Brawo tyy

    ReplyDelete
  5. Doncia mogłabys napisać jaką to szminka na tych zdjęciach w białym swetrze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem co to, pożyczyłam od siostry, coś z golden rose

      Delete
  6. Jakie są Twoje ulubione kolorki golden rose matte lipstick? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam tylko 3 na razie, więc cięzko mi wybrać ulubione, bo innych nie testowałam jeszcze

      Delete
  7. A jakie masz konkretnie numerki? :)

    ReplyDelete
  8. Doncia wiesz gdzie tanio zrobić coś takiego? https://www.google.pl/search?q=projektogram+poduszka&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiX7Y2Cz7XQAhVGhiwKHZAGDHIQ_AUICCgB&biw=1366&bih=641 Tylko nie na wlasnie tej stronie projektogram, bo tam za jedna poduszke zaplace ponad 100 zł.. :/

    ReplyDelete
  9. Twoja siostra też ma swój pokoj u was w domu?:d

    ReplyDelete
  10. Czesto sie widzisz z siostra?:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Różnie, niestety raczej niezbyt często, ona inne miasto, ja inne, czasami nam sie uda, że obydwie zjeżdżamy do domu w tym samym czasie

      Delete
  11. Hej, ostatnio na snapie widzialam, ze pokazywalas stronke, na ktorej sa napisy po ang, a jak sie najedzie to jest tlumaczenie po polsku. Moglabys mi przypomniec adres? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dodałam link na fb, nie pytajcie co chwile o to :(

      Delete
  12. I jak tam Doncia z pracą? :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE