TOP

TOP 10: JESIEŃ

October 27, 2016


Cześć miśki!

Dzisiaj mam dla Was nową 'serie' z którą dość dawno planowałam już ruszyć, ale nie mogłam się za to zabrać, a mianowicie: moje top 10! Na pierwszy ogień wybrałam moje top rzeczy na jesień, ponieważ... przyszłą jesień (?). Ok. 


Notka zakończona jest kolejnym gadanym filmikiem, który naprawdę trudno mi było nagrać. Jak siadam przed aparatem to automatycznie zapominam jak mówi się po polsku i zaczynam się stresować, przez co brzmię jak jakaś potłuczona. Mam jednak nadzieję, że jakoś da się tego słuchać i obiecuję, że w przyszłości będzie lepiej! Ze snapem też miałam na początku problem, jeśli jesteście tu ze mną dość trochę, od czasów 'aska', że tak to ujmę, to wiecie jak ciężko było mnie namówić do powiedzenia czegokolwiek na tej aplikacji. Teraz nie mam z tym już najmniejszego problemu. Oby z filmikami na yt było podobnie :D 

Pierwsza rzecz są to oczywiście- CREEPERSY, czyli buty z którymi nie rozstaję się niezależnie od pory roku, zdarza mi się w nich paradować nawet w zimie. Pasują do wszystkiego, no i są sporo podwyższone (6cm) przez co wyglądam na trochę wyższą. Ciężko jest znaleźć jakieś dobre, a przy tym lekkie. Te mam akurat z vinted i nie mam pojęcia z jakiej są firmy, ale je uwielbiam. Rozwaliłam je już pare razy, ale za każdym razem udaje mi się je mimo wszystko jakoś podkleić i dalej w nich chodzę... Uwielbiam je.

Kapelusz. Uwielbiam go dopasowywać do większości moich stylizacji. Nawet najprostsze połączenia nie wydają się z nim już takie nudne. Ten jest z Shein. Miał jeszcze pasek czarny, ale go ściągnęłam.

Zwykła, prosta, czarna apaszka z Zary, która doda eleganckości do każdej stylizacji. Pomimo tego, że jest cieniutka, to i tak grzeje w szyję. Można ją wiązać na masę sposobów. Podoba jest w H&M, teraz za 15 zł :)

Bandana z Topshopu. W odróżnieniu do tych w innych sklepach ta jest milutka w dotyku, a nie taka śliska. Tej jesieni jest to dodatek niezbędny w mojej szafie. Noszę ją na szyi, na głowie, a nie raz przewiązuje obok plecaka czy do spodni. 

Kurtka z Romwe. Widziałam masę kurtek z naszywkami, jednak ta- <3. Jest baaardzo ciepła, śliska, przez co, gdy złapie Was deszcz to od razu nie przemaka. Bardzo podobają mi się w niej naszywki. Niestety większość kurtek tego typu ma dodatki, których kompletnie nie rozumiem... Tutaj wszystko do siebie pasuje i nie wygląda to 'dziecinnie'.

Czarny golf. Obydwa, zarówno ten, jak i ten który zobaczycie na filmiku mam ze szmat. Zwykłe, proste, cieplutkie. Niezbędnik w szafie na jesień.

Sukienka z Forever 21 z przemilusiego materiału. Nie mogę się doczekać, żeby wreszcie kupić kozaki za kolano, bo wydaje mi się, że będzie pasować do nich idealnie. Podoba mi się też nałożona na golf, który widzieliście powyżej.

Spódnica z Forever 21- rzadkość w mojej szafie. Znaleźć spódnice która by mi odpowiadała to naprawdę ciężkie zdanie.  Jest z podobnego materiału co sukienka. Dużo ładnych znajdziecie na ich stronie. 

Sweter z golfem z Shein. Pierwszy golf jaki zamówiłam, mam go już bodajże 2 lata i nie mam zamiaru się go pozbywać. 

Ostatnia rzecz- szerokie spodnie. Ileż można nosić rurki. Wreszcie coś innego! Te mam akurat z Romwe, ale teraz wszędzie jest ich pełno. Uwielbiam je nosić właśnie na jesień. 




Mam nadzieję, że post i filmik Wam się spodobały. Dajcie znać co sądzicie. Tak jak mówiłam: z chęcią dowiem się też jakie następne top 10 chcielibyście zobaczyć :D


  • Share:

You Might Also Like

36 Comments:

  1. Top 10 topów <3 + filmik mega!

    ReplyDelete
  2. Pomysł super, ale strasznie mnie frustruje, że piszesz to samo w notce, co mówisz na filmiku :( Dla czytelników, którzy robią obie rzeczy, jest to trochę nużące słyszeć o czymś, o czym już się czytało :( Ogólnie bardzo wychodzi Ci nagrywanie i myślę, że jesteś osobą, która idealnie spisuje się przed kamerą (zarówno jak i aparatem) :) A co do Twoich top 10 to może kosmetyki, książki, miejsca w Krakowie? :)

    ReplyDelete
  3. Taka mała uwaga nie do notki, tylko o Twoich studiach. Dziewczyno weź się ogarnij, ja rozumiem różne problemy/leki/depresje bo również ją mam ale Twoje marudzenie jak to nie masz ciężko na studiach pomijając fakt że dopiero minął 3 tydzień i to, że chcesz je rzucić jest takie dziecinne. Doskonale wiedziałaś co się wiąże z pójściem na studia, to się nazywa dorosłość a że wolisz pracować i żyć za 900zl miesięcznie to powodzenia. Może rrodzice Ci dadzą bo zachowujesz się jak nie wiadomo jaka gwiazda. A z tym, że nie masz czasu na bloga to po prostu ogarnij go sobie bo są MATKI małych dzieci które studiują trudne kierunki i potrafią prowadzić blogi..takie osoby podziwiam a nie rozpieszczona dziewczynę. Blog kiedyś był nawet ok teraz to 0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiesz jak wyglądają moje studia, nie wiesz jak wygląda cały mój dzień i nie masz zielonego pojęcia tym bardziej o tym co czuje, więc prosiłabym o niewchodzenie buciorami na moją psychikę, zwłaszcza tekstami typu 'inni mają gorzej, a ty narzekasz, jesteś dziecinna' i wyobraź sobie, że nie trzeba skończyć studiów, żeby zarabiać więcej niż 900zł na miesiąc. Co to w ogóle za tekst. Rozpieszczona. Gwiazda. Bo? Ponieważ? Bo nie chce chodzić na studia? Ok. Skoro blog już na 0- nikt ci nie każe tu wchodzić, oglądać. Współczuje :)

      Delete
    2. Dobrze wiem jak wyglądają studia na których jesteś, znam ludzi z ttych kierunków. Dają radę i mają czas na milion iinnych rzeczy. I również doskonale wiem że nie trzeba mieć studiów aby zarabiac więcej...aale Twoje wszechobecne marudzenie naprawdę jest poziomu 16latki. Wyrazilam swoje zdanie bo blog był przez jakiś okres cczasu.Powodzonka w życiu

      Delete
    3. Wszechobecne marudzenie? Raz powiedziałam o tym, że mam dość studiów. Raz :')

      Delete
  4. Więcej było tego marudzenie ale kto by liczył :)

    ReplyDelete
  5. Tyle pięknych kapeluszy, a mi prawie żaden nie pasuje- okropnie nad tym ubolewam! Zazdroszczę Ci, że możesz je nosić i dobrze wyglądasz :)

    ReplyDelete
  6. To zarabiałaś 900 zł? dalo sie wyzyc?;)

    ReplyDelete
  7. Doncia będziesz jutro na spotkaniu z Jessicą w Galerii Krakowskiej :o Jejku tak bym chciała pojechać aaa!

    ReplyDelete
  8. Doncia, elegancja, nie eleganckość!

    ReplyDelete
  9. Doncia a nie pomyslalas zeby napisac do tej dziewczyny z vinted i zapytać sie z jakiej firmy są te buty? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisałam, powiedziała ze nie wie. Dostała albo dorwała na szmatach pewnie

      Delete
  10. Też sie zgadzam zew było tego wiecej niz raz! :)

    ReplyDelete
  11. Jak potłuczona to mówisz na snapie i to jest mega wkurzajace odechciewa sie ciebie ogladac przez te sepetlenie itd, a na YT mówisz poważnie i uwierz ze sie to lepiej oglada.

    ReplyDelete
  12. Wszystkie rzeczy takie piękne, ale kurtka sztos!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Moze jakaś notka jedzeniowa?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie to co miałam to do mixa dałam, ale postaram się robić na bieżąco jak bede gotować coś fajnego :D

      Delete
  14. Brwii sama sobie robisz? ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, chociaż przydałaby mi sie w tym duża pomoc....... haha

      Delete
  15. Top 10 filmow
    Top 10 seriali
    Top 10 horrorow
    Jakies inspiracje butow na zime, pomocy bo nie podoba mi sie absolutnie nic moze mnie jakos zainspirujesz :D
    tak tak wiem byla notka z niektorych ale chcialabym zobaczyc baardzo filmik, bo kocham o tym sluchac i w ogole :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogę zrobić wishlist butów na zime (bez filmiku)

      Delete
  16. Kiedy notka ?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myśle, że będzie jutro. Postaram sie. Chciałam dodać jakąś zwykłą pokojową robioną telefonem, bo daaawno nie było, a kojarzy mi się z początkami tego bloga :D

      Delete
  17. ooo taka notka mega pomysł!

    ReplyDelete
  18. Oo tak to czekam na wishlist butów na zime<3

    ReplyDelete
  19. Do kiedy jesteś w Jaśle?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wróciłam wczoraj wieczorem do Krakowa

      Delete
  20. Na jakiej stronie oglądasz belfra?

    ReplyDelete
  21. wszystko spoko, gdyby nie ta kurtka ktora jest chamska podróbą kurtki z MISBHV :( dziwi mnie to, ze ją nosisz, bo pamiętam jak mowiłaś o tym jak wazne są prawa autorskie gdy ktos zrobil sobie taki tatuaz jak twój :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co do porównania ubrania do tatuażu to się nie zgadzam, to całkiem co innego. Nie wiedziałam w ogóle, że misbhv ma taką kurtkę. Perfidnych podrób staram się nie kupować, no jedynie jeśli chodzi o torebki to będę, bo choćbym chciała kupić oryginały i tak ich nie kupie, bo są skórzane.

      Delete