ME

Q&A

October 09, 2016



Cześć miśki!
Trochę mnie tu nie było. Wybaczcie mi moją długą nieobecność. Rozpoczęcie studiów kosztowało mnie trochę stresu do którego doszło parę innych spraw, w związku z czym potrzebowałam trochę czasu dla siebie. Mam nadzieję, że zrozumiecie. Zabieram się z powrotem za pracę już na dniach, obiecuję. Dzisiaj mam dla Was post o którym sporo myślałam, a mianowicie Q&A! Masa pytań które ciągle się powtarzają- dlaczego więc nie umieścić ich w jednym miejscu. Pod tym postem pytajcie o wszystko o co chcecie (no, oczywiście z zachowaniem granic i prywatności). Nie mówię tu o zwykłych pytaniach typu 'skąd masz tą koszulkę, co to za piosenka na snapie' itd. Tego typu pytania możecie zadawać pod bieżącymi postami, ale reszta ogólnych pytań- śmiało! Będę na bieżąco na wszystko odpowiadać.

sukienka ROMWE KLIK/ skarpetki NEW LOOK

  • Share:

You Might Also Like

272 Comments:

  1. Stresowałaś się idąc na rozpoczecie? Jak wrazenia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. STRASZNIE. Rozpoczęcie to tam w sumie nic, ale pierwszy dzień zajęć- byłam bliska zostania w domu haha. Na początku słabo, poznałam kogoś dopiero w piątek, tak to jak taka ciota biedna, bo ja się sama z siebie nie odezwe, bo sie wstydze haha, no więc było strasznie. Miałam dopiero 2 dni na uczelni, więc ciężko mi stwierdzić cokolwiek jeszcze.

      Delete
  2. Jakiej muzyki słuchasz? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Słucham wszystkiego, zależy na co mam akurat ochote. Metalcore/ post hardcore, alternative to tak głównie, a po za tym wszystko co mi wpadnie w ucho oprócz disco polo i polskiego rapu (zdarzy mi się raz na rok)

      Delete
  3. Już nie robisz sobie czesto selfie nie?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, bo albo mi się nie chce ogarniać twarzy (bardzo często wychodzę ostatnio bez makijażu) albo nie zdążę przed wyjściem haha

      Delete
  4. Co sądzisz o byciu z chlopakiem i wspominaniu jego byłych? :)

    ReplyDelete
  5. DOncia jeśli jesteś zła smutna odbija sie to na twoim chlopaku?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że tak, chcąc nie chcąc

      Delete
  6. polecisz kilka naj seriali? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://donatkay.blogspot.com/2016/07/tv-series.html

      Delete
  7. Nie byłaś na żadnym spotkaniu integracyjnym wcześniej? Często sie pisze o takim czymś na grupach na fb :)

    ReplyDelete
  8. Oglądasz vlogi Krzysztofa Gonciarza? :D Ostatnio było z nim spotkanie w Krakowie. Jeśli nie to polecam :D

    ReplyDelete
  9. Jak postrzegasz samą siebie? A jak myślisz, jak postrzegają Cię inni ludzie na ulicy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co do postrzegania samej siebie to zależy od dnia. Staram się myśleć pozytywnie, co nie świadczy, że nie jestem świadoma swoich wad. A co do postrzegania przez innych- mam to gdzieś. Większość mówi, że pierwsze wrażenie raczej nie jest ok, że wyglądam na suke haha, ale ponoć zyskuje przy bliższym poznaniu :')

      Delete
  10. Masz internetowych znajomych? ;d

    ReplyDelete
  11. Nienawidzę matmy, obserwuję Cię od kiedy miałaś początki aska i pamiętam że odpowiedziałaś mi że również nienawidzisz i nie wiesz jakim cudem zdasz maturę. Teraz ja kończę technikum i przede mną matura. Jak udało Ci się zdać, kosztowało Cię to dużo nauki, stres nie wziął góry? Jakieś wskazówki jak to zdać, bo guzik umiem i nie wchodzi mi to do bani od początku. Buziaki, K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ja dość lubię matmę, problemy miałam tylko z geometrią, za to nienawidziłam polskiego, więc matury z matmy się nie bałam. Matura to w ogóle jedna wielka ściema, wpijają ci do głowy, że to świadczy o tobie i o twojej przyszłości, a tak naprawdę to świadczy tylko o tym czy potrafisz się dopasować i myśleć jak ci każą, więc podchodząc do matury miałam to z lekka mówiąc w dupie. Wiadomo, fajnie, że zdałam, ale to tylko papierek. Nie stresuj się czymś takim. Idź na korki z polskiego, napisz parę wypracowań i niech ktoś to sprawdza przy tobie- nauczą cię jak myśleć. Do matmy moja nauka to było tylko robienie starszych matur i parę korepetycji/bądź youtube. Nie wiem jaki jest twój poziom wiedzy.

      Delete
  12. Kocham kogoś bez wzajemności od 6 lat, zaraz mam 20. Ta osoba o tym wie, bo jej o tym powiedziałam, mimo to miała mnie gdzieś i powiedziała że ona nic z tym nie zrobi. Znalazł sobie dziewczynę, gdy się z nią całuje patrzy na mnie. Jedna szkoła, dlatego takie sytuacje. Jak wybić sobie go z głowy, skoro myśli się 24/7 chcąc nie chcąc? Miasto małe, więc często i na mieście go widuję. Szkoda gadać. Czy w ogóle da się odkochać, przestać o kimś myśleć, zapomnieć? Przez to nabawiłam się depresji 4 lata temu, powoli odeszła, ale wiadomo - zostaje na zawsze. Proszę nie odsyłaj mnie na meile, do psychologów ani innych takich. Chciałabym znać Twoje zdanie i prosić o jakieś rady. Uwielbiam Cię.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zawieraj swoje życia w jednej osobie... Ta osoba nie czuje tego samego co i ty no i trudno. Nie analizuj męskich zachowań, on nie robi niczego celowo. Spotkasz jeszcze milion osób na swojej drodze, nic Was nie łączy po za twoim zaślepieniem. Po co w ogóle o nim myśleć. Zmarnowałaś 6 lat na myślenie o kimś, kto ma cię gdzieś, przeanalizuj po co i czy myślenie o tym coś ci da. Wyciągnij wnioski i żyj dalej- tyle.

      Delete
  13. A jak zajęcia? Też zaczęłam teraz i jestem przerażona przeskokiem pomiędzy szkołą średnią :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie widzę żadnego przeskoku, czuję się jak w szkole, z tą różnicą, że mam wszystko po angielsku

      Delete
  14. jakie są twoje ulubione filmy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam masę filmów, które mi się podobały, w większości są to horrory

      Delete
  15. jakie są twoje ulubione sklepy odzieżowe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odwiedzam masę różnych sklepów, nie kupuję tylko w jednych, ale jeśli już miałabym wybrać to najbardziej przypada mi do gustu z tych stacjonarnych Pull&Bear i Zara

      Delete
  16. Replies
    1. Nie wiem, w coś wierze, ale nie koniecznie nazwałabym to chrześcijaństwem

      Delete
  17. Jak poznałaś się z Adriannem? Czy łączy was jakaś szczególna historia?

    ReplyDelete
  18. oglądasz kogoś na youtube?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coraz częściej tak, najbardziej lubie Jemerced i Emitaz

      Delete
  19. czytasz jakieś blogi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parę sprawdzam regularnie i sporo tak od czasu do czasu

      Delete
  20. Zastanawiałaś się nad przejściem na weganizm?

    ReplyDelete
  21. Ile lat temu zaczęłas oglądać seriale? (nie chodzi mi o takie telenowele w dzieciństwie)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O kurde nie wiem, ze 3 lata temu? o.o

      Delete
  22. Replies
    1. Bloguje od 2009roku, przez chwile przerwałam i siedziałam na asku i ludzie mnie prosili, żebym założyła bloga 'modowego', w sumie zawsze chciałam to zrobić, ale fakt, że ktoś tego chciał bardzo mi pomógł :D

      Delete
  23. Jeju myślałam, że tylko ja do nikogo nie odezwałam się przez pierwsze zajęcia na uczelni, czyli nie jestem jedyną ciotą na ziemi.. nawet nie wiesz jak mnie to pocieszyło haha :) Ściskam i powodzenia w szkole!

    ReplyDelete
  24. Stosujesz antykoncepcję ? Jeśli tak to jaka ?

    ReplyDelete
  25. Doncia jest coś co cię męczy np z przeszłości? :) I czasami przez to źle ci?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie. Skupiam się na teraźniejszości. Z każdej sytuacji wyciągam jakieś wnioski i żyje dalej

      Delete
  26. Często robisz semilaca?;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dawno nie robiłam, bo próbuje jakoś paznokcie zregenerować, bo mi sie rozdwajają

      Delete
  27. Piwo vs wino?:D

    ReplyDelete
  28. DOncia jesli ciagle mi smutno, to ze mną cos nie halo?:P Jak ty sobie radzisz ze smutkiem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jeśli ciągle ci jest smutno to oczywiste, że coś nie halo. Staram się dojść do tego, dlaczego jest mi smutno i jakoś z tym walczyć, zrelaksować sie

      Delete
  29. jakie są twoje ulubione miejsca w Jaśle, Rzeszowie i Krakowie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj ciężko mi tak wymienić, zależy z kim, gdzie, po co, w jakim nastroju jestem i tak dalej

      Delete
  30. jak się poznałaś z Iwo i Grzesiem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iwone poznałam przez photobloga jeszcze w gimnazjum, a Grzesia przez aska :D

      Delete
  31. masz jakieś ulubione polskie seriale?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie oglądałam polskich, teraz zaczęłam jeden, Belfer

      Delete
  32. Czyli nie tylko ja taka ciota i do nikogo nie potrafię się odezwać na uczelni.. (tej samej bądź co bądź haha). Skoro Q&A to może zapytam jak podchodzisz do poznawania nowych osób? Sama inicjujesz rozmowę czy wolisz raczej żeby ktoś to zrobił? Przeszkadza Ci, gdy ktoś tak podchodzi czy jesteś pozytywnie do tego nastawiona?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak ktoś podchodzi to spoko, ale sama nie potrafie

      Delete
  33. jejku, jakie słodkie paluszki Ci wyszły na pierwszym zdjęciu <3 masz takie grubiutkie normalnie czy kwestia zdjęcia? :D

    ReplyDelete
  34. Doncia lubisz samotne spacery?

    ReplyDelete
  35. Ul kolor? Kiedyś zazwyczaj na ciemne kolory sie ubierałaś :)

    ReplyDelete
  36. Na jakie studia chodzisz?

    ReplyDelete
  37. No co poważnie jesteś chyba dorosła niektórzy chcieliby wiedzieć co polecasz dowiedzieć się zwykle pytanie ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A słyszałaś o czymś takim jak prywatność?

      Delete
  38. jak się poznałaś z Olą Cedro?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poznałam ją dopiero na otwarciu Forever 21 :)

      Delete
  39. Replies
    1. Nie miałam większej styczności z nimi

      Delete
  40. Jak to wyglądało z Twoją rekrutacją na studia? Z rozszerzeń zdawałaś tylko angielski i polski i te właśnie potrzebowałaś do rekrutacji? Jak wysoki miałaś próg i czy polski na rozszerzeniu może być bardzo ciężki nie będąc na humanie? Myślę właśnie o filologii angielskiej ale nwm czy dam radę przy tylu kandydatach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisałam mature starym rocznikiem, więc nie porównuj się do mnie. Zdawałam tylko rozszerzony angielski. Nie wiem nawet jaki był próg, złożyłam papiery, ale myślałam, że sie nie dostane, więc niczego nie sprawdzałam.

      Delete
  41. Kocham sie w pewnym chłopaku od dobrych paru lat, dla niego jestem pewnie zwykłą znajomą ale chciałabym by mnie dostrzegł...Problem w tym że jestem bardzo wstydliwa i boje sie zagadać :( Co byś zrobiła na moim miejscu? Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proszę, przestańcie mnie pytać o porady 'miłosne'...

      Delete
  42. Czy zazdrość o chlopaka to normalne?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdybyś nie była zazdrosna to by znaczyło, że ci nie zależy. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku. Jeśli jesteś zazdrosna, gdy rozmawia z kasjerką w sklepie to już nienormalne :)

      Delete
  43. Jakie przedmioty masz na studiach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reading, reading/vocab, listening, writting, grammar, descriptive grammar, phonetics, discussion i filozofie

      Delete
  44. Kim się fascynujesz? Jest jakaś osoba ktora jest dla ciebie inspiracja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest masa osób, które mnie w jakiś sposób inspirują

      Delete
  45. Jak zacząć akceptować siebie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odsyłam do moich motywacyjnych postów :)

      Delete
  46. Widzisz już jakieś różnice, np w zachowaniu, między Twoim rocznikiem, a tym z którym jesteś na studiach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ja na moim roku mam rożne roczniki

      Delete
  47. Romwe pobiera jakąś opłatę dodatkową jeśli chodzi o wysyłkę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, pisze ci ile masz zapłacić za wysyłkę i nie doliczają niczego innego, musiałabyś mieć pecha, żeby musieć płacić cło, nie zdarzyło mi się zamawiając od nich jeszcze

      Delete
  48. Masz cudowne nogi i tyłek jak Ty to robisz ?;(

    ReplyDelete
  49. Planujesz kolejny tatuaż?:D

    ReplyDelete
  50. Co cenisz w ludziach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poczucie humoru, pierwsze co mi na myśl przyszło

      Delete
  51. Jakie książki lubisz? Masz swoje ulubione?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://donatkay.blogspot.com/2014/07/books-are-better-than-tv.html jakiś starszy post o książkach :)

      Delete
  52. Jeśli używasz kosmetyków, to jakich? Masz swoje ulubione warte polecenia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każdy mam z innej firmy... Mam pare swoich ulubionych. Planuje post taki, ale na razie tego za mało :(

      Delete
  53. Jesteś poukładana czy roztargniona?

    ReplyDelete
  54. Dlaczego blogujesz? Co Cię w tym kręci?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm. Dobre pytanie. Nie wiem. Po prostu to uwielbiam.

      Delete
  55. Patrzysz na to co robią inni, czy idziesz swoją drogą?

    ReplyDelete
  56. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Telefon, nie potrafie wyjść bez haha

      Delete
  57. Jak na studiach?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie chce mi sie tam chodzić w ogóle XD

      Delete
  58. Oglądasz top model?:D Kto jest twoim faworytem?

    ReplyDelete
  59. Jaki jest Twój sposób na szczęście?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samoakceptacja to jedyny sposób na szczęście

      Delete
  60. Masz jakieś hobby? Jak najchętniej spędzasz czas wolny?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bloggowanie i seriale to chyba jedne z największych hobby

      Delete
  61. Zdarza Ci się nie mieć czasami ochoty na prowadzenie bloga? Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czasami mi sie odechciewa jak pogoda nie dopisuje, zdjęcia i filmy jak jest zimno- masakra. Canon 600d+50 1.8 stm

      Delete
  62. Twój ukochany jesienny zestaw modowy na uczelnię?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam jednego, byle by ciepło i wygodnie

      Delete
  63. Co Cię motywuje do nauki i działania?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brak mi motywacji do nauki niestety haha :( Uczę się jedynie oglądając seriale z angielskimi napisami

      Delete
  64. Co Twój chłopak sądzi na temat Twojego bloga? Nie wstydzi się wśród kolegów, że jego dziewczyna zajmuje się tego typu działalnością? W końcu bycie blogerką to dziś trudna sprawa. Długo jesteście razem? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czemu miałby się tego wstydzić. Sam mnie do tego motywuje. Jak nie raz mi się nie chce iść na zdjęcia, bo jest zimno, to sam mnie wyciąga haha. A razem jesteśmy 14/15 miesięcy.

      Delete
  65. Co myślisz o związkach na odległość?;d

    ReplyDelete
  66. Chodzisz do kina? Jeżeli tak, na co się chcesz wybrać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodzę. Dużo horrorów teraz wychodzi, więc na pewno na jakieś pójdę :D

      Delete
  67. Na co zwracasz najczęściej sobie uwagę?

    ReplyDelete
  68. Wolisz wodę gazowaną czy zwykłą wodę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wole gazowaną, ale staram się unikać teraz wszystkiego co gazowane i pije zwykłą

      Delete
  69. Doncia! Kiedy jakiś mix? Albo filmik ? Kocham Cię na filmikach *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. W czwartek będę coś nagrywać i kombinować z notkami :D

      Delete
  70. Doncia jesteś osoba klotliwą?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Łatwo mnie zdenerwować haha, ale raczej to jest na zasadzie, że sobie pokrzyczę, ale nie chowam żadnej urazy, tylko po tym mogę wrócić do normalnej rozmowy haha

      Delete
  71. Podobaja ci sie koturny?:))

    ReplyDelete
  72. Może jakaś notka jesienna? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno jakaś się pojawi! Na razie będzie jesienny haul :D

      Delete
  73. Oglądałaś Project X?

    ReplyDelete
  74. Dużo miłości z Adrianem :))) ;*

    ReplyDelete
  75. TO Q&A dobry pomysł :D

    ReplyDelete
  76. Lubisz małe dzieci? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takie do 6 roku życia ok, potem mnie drażnią haha

      Delete
  77. Jakie masz kontakty z siostra? ;))

    ReplyDelete
  78. Przeglądasz czasem stare posty? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie, ostatnio zaczęłam poprawiać wielkość zdjęć w nich, ale tego jest tyle, że masakra

      Delete
  79. Dobrze sie czujesz przed obiektywem? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli zdjęcia robi Adrian bądź ktoś znajomy to tak, jeśli ktoś inny- NIE

      Delete
  80. Dobre masz kontakty z siostrą? :)

    ReplyDelete
  81. Podoba ci sie swoje imie? :)

    ReplyDelete
  82. Ogladałaś WItch? :D

    ReplyDelete
  83. Zakupy poprawiają Ci humor? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy... Jeśli uda mi się coś znaleźć to super bomba, ale jeśli na przykład idę po coś i nic nie mogę znaleźć to wracam wkurzona jeszcze bardziej haha

      Delete
  84. Lubisz być w centrum uwagi? :)

    ReplyDelete
  85. Chwalisz sobie iphone? Mozesz pobierać z neta rozne rzeczy?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedyny telefon który się nie zacina! Magia. Nie rozumiem o co dokładnie pytasz... Muzyka? Można, ale ja nie wgrywam, bo słucham ze spotify.

      Delete
  86. Lubisz ser feta? :)

    ReplyDelete
  87. Ulubiony smak lodów? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zależy gdzie... Ale taki najlepszy to orzech włoski z Ciao w Jaśle <3

      Delete
  88. Jadłaś kiedyś krewetki? ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, tylko taka w sushi mrożonym, ale to bez smaku :')

      Delete
  89. Masz tak jak wiekszość kobiet ze uwielbiasz miec duzo kosmetyków itd?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kosmetyków nie to, ale ubrań- TAAAAAK

      Delete
  90. http://www.romwe.com/Black-Diamond-Pendant-Velvet-Choker-p-170405-cat-688.html co sądzisz ? :)

    ReplyDelete
  91. Oglądałaś Killera? :D

    ReplyDelete
  92. Lubisz banany?:P

    ReplyDelete
  93. Obchodzicie z chlopakiem Walentynki?:D

    ReplyDelete
  94. Zazwyczaj na jakie kolory ubrań zwracasz uwage?:D

    ReplyDelete
  95. Ile jesz posiłków dziennie? :)

    ReplyDelete
  96. Ładniej wychodzisz na selfie czy jak ktos ci robi?:D

    ReplyDelete
  97. C najbardziej lubisz kupować? :)

    ReplyDelete
  98. Ul smak herbaty?:D

    ReplyDelete
  99. Lubisz papryczki chilii?

    ReplyDelete
  100. Lubisz chodzic w koszulach w kratke?:d

    ReplyDelete
  101. Lubisz ogladac Trudne sprawy?

    ReplyDelete
  102. Używasz odźywki do paznocki?:D

    ReplyDelete
  103. Lubisz szarlotke z cynamonem <3?

    ReplyDelete
  104. Lubisz filmy przygodowe?:D

    ReplyDelete
  105. Chcialabys cos zmienic w sobie?:D

    ReplyDelete
  106. Myślisz o przeszłości?:D

    ReplyDelete
  107. Ubralabys na 18 kombinezon plus wiazane szpilki?
    Za miesiac ide do przyjaciolki i nie wiem czy pasuje jak ubiore krotki kombinezon z dlugim rekawem takicbardziej elegancki plus szpilki? Zwlaszcza ze to bd juz listopad. Albo moze powiesz co ty bys ubrala? :)

    ReplyDelete
  108. W jakich okolicach/dzielnicy Krakowa mieszkasz?

    ReplyDelete