18/10/2016

FUN FACTS


Cześć miśki!
Dzisiaj mam dla Was reaktywację fun facts, które kiedyś już pojawiły się na blogu, lecz tym razem są one w wersji filmiku! Przełamałam się, poświęciłam pół dnia i udało mi się coś z tego zlepić. Kosztowało mnie to niestety też trochę nerwów- nie złapałam dobrze ostrości, siadała mi bateria- krótko mówiąc nie było łatwo. Jestem cholernie ciekawa czy się Wam spodoba. Koniecznie dajcie znać co o tym sądzicie, czy nagrywać częściej coś gadanego czy zostać tylko przy tych zwykłych. Nawet nie wiecie jakiego mam stresa dodając to............ Miłego oglądania! Czy ktoś z Was ma tak samo z którymkolwiek punktem?


koszulka z filmiku- KLIK


29 comments:

  1. Hahahah waciki mnie rozwaliły :D a co do dotykania stóp mam to samo ! :D

    ReplyDelete
  2. Jesteś zajebista nie przestawaj nakręcić filmików wierzę w to że wyniosą Cię na szczyt ;)

    ReplyDelete
  3. Tutaj też napiszę, że filmik świetny. Obejrzałam go już chyba z 10 razy i za każdym razem wybuchałam śmiechem :D

    ReplyDelete
  4. Brawo filmik mega 0 sztuczności, pokazujesz jaka jesteś, mega !

    ReplyDelete
  5. Planujesz juz kolejny filmik?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coś tam planuje, nie spodziewajcie sie też teraz niewiadomo jakich filmików, głównie chce sie skupić na razie na ootd

      Delete
  6. Doncia nagraj coś ze swoim chlopakiem :)

    ReplyDelete
  7. Trzeba dalej ci klikać w linki żebyś miała coś z tego jak kiedyś? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie trzeba, tylko można :) Współpracę działają przeważnie na takiej zasadzie- na ilości przekierowań

      Delete
  8. Miałaś stresa nagrywając? ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Robiłam pare podejść przed tym nagraniem, na tym już w sumie nie haha, myślałam, że będzie gorzej

      Delete
  9. Jak oglądasz coś np na Romwe i mega ci sie podoba to zamawiasz?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Współpracuję z Romwe, co jakiś czas zamawiam od nich pare rzeczy, które mi się spodobają :)

      Delete
  10. Może my ci zadamy pyt a ty na nie odpowiesz na wideo?:D

    ReplyDelete
  11. Świetnie Ci poszło! Już czekam na kolejne filmiki! :D

    ReplyDelete
  12. Ja to kocham jak mnie ktoś po stópkach dotyka <3

    ReplyDelete
  13. Haha z kilkoma punktami sie zgadzam! :D chociaz ja uwielbiam jeść Krzywe chipsy, jakos tak lepiej smakują Haha

    ReplyDelete
  14. Wierzysz w wieczną miłość?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli się kogoś raz pokochało to nie da się tego 'wymazać'

      Delete
  15. chetnie odkupilabym Semilaca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam zamiaru go na razie sprzedawać

      Delete
  16. Kręć dalej gadane filmy, bo super się Ciebie słucha.
    4 i 12 -ja tak samo :D

    Nasz blog *KLIK*

    ReplyDelete
  17. Filmik świetny, uśmiałam się :P Co do stóp... przyznaje mam tak samo :P
    Tylko nie przestawaj dodawać filmików! :D
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  18. Dzisiaj notka?:D

    ReplyDelete
  19. Na 90% tak- musze jeszcze filmik dokończyć i nie wiem czy na pewno wyrobie, bo zajęcia kończę przed 17 dopiero :(

    ReplyDelete
  20. Nagrywaj więcej takich "gadanych" filmików,miło się na Ciebie patrzy i słucha. Najbardziej podoba mi się to, że jesteś bardzo naturalna i nikogo nie udajesz. Filmik oczywiście świetny ;)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE