01/10/2016

DUNKIN' DONUTS



Kolejny mały mix. Lekko się zaniedbałam z robieniem zdjęć telefonem- pochłonęły mnie zdjęcia na bloga i nagrania na youtube. Zrobiłam sobie 2 dni przerwy i 'świętowałam' koniec wakacji. Za 2 dni zaczynamy studia :') Powodzenia!

 Donuty z Dunkin' Donuts to najlepsze donuty jakie udało mi się kiedykolwiek zjeść! Może wreszcie otworzą jeden lokal w Krakowie- czekam z niecierpliwością. 
Karuzela z placu Manufaktury w Łodzi.

 1 2 i 4 to rzeczy z New Looka. Mogliby też otworzyć jeden w Krakowie, nie pogniewałabym się. Długopis w kształcie jednorożca wygrał wszystko haha. A zdjęcie nr 3 z mojej nowej miłości czyli TK MAXX <3
 Kubek z Magia Zakupów
DONCIA OSZALAŁA. Może wreszcie nauczę się malować............ 
1 deska do krojenia z Pepco / 2 Stanowisko pracy :') / 3 i 4 Bluza LH, spodnie FOREVER 21
 Koszula ROMWE
 Najlepszy kosz ever.
Cupcake Corner. Długo się zbierałam, żeby tam zajerzeć- przyności! Cena trochę przesadzona, 7zł za malutką babeczke, ale od czasu do czasu czemu nie.
 Koszulka SHEIN
Mama zaopatrzyła mnie w rzeczy na studia :)
1 Kurtka Zara / 2 Najpiękniejsze roślinki w moim pokoju w Jaśle / 3 Nigdy dość / 4 Syrenkowy koc sprawdza się idealnie na jesień!
 Moja nowa specjalność czyli makaron w sosie pomidorowym z cebulą i soczewicą!
Która lepsza? :p

62 comments:

  1. o mój cholerny jednorożcu, jak ty cudownie wyglądasz w tej stylizacji pierwszej z dwóch ostatnich zdjęć, pięknie to wygląda. przy okazji chciałam ci tylko napisać, że jestem z Tobą już od 2014 jakoś? albo początku 2015 i nie mogę się nadziwić, jak nadal zostałaś tak cudowną i kochaną osobą pomimo wzrostu 'sławy', że tak to ujmę. dziękuje za nauczenie mnie wielu rzeczy, jesteś najlepsza. dziękuję, pozdrawiam :) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło mi, że aż tyle tu jesteś! Dziękuje!!!! <3

      Delete
  2. Jak dla mnie -pierwsza :D Świetny mix :) Dzisiaj właśnie stałam pod corner`em i zastanawialam sie czy zajrzeć,jakoś tak wyszło że nie zajrzałam :/ Ale następnym razem na pewno!
    PS. Na jakiej uczelni będziesz studiować?

    ReplyDelete
  3. Tego brakowało. Jak zwykle cudownie!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Z tych ostatnich zdjęć pierwsza stylizacja cudowna, śliczna bluzka i świetnie w niej wyglądasz... Widziałaś już podział na grupy na UP? Jakie nastawienie przed rozpoczęciem studiów? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widziałam. A jakoś tak bez szału, nie chce mi sie zbytnio

      Delete
  5. Ile dałaś za ten zestaw do makijażu? :) Gdzie kupiłaś?;)

    ReplyDelete
  6. Masz juz plan zajesc na studia?:D

    ReplyDelete
  7. Gdzie Twoja mama znalazła takie cudowne zeszyty(?) *-*

    ReplyDelete
  8. Twój Adrian tez studiuje?:D

    ReplyDelete
  9. Za TWoje studia sie placi?:)

    ReplyDelete
  10. Aż naszła mnie ochota na takiego pączka, mmm


    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  11. Jakie plany na dzisiaj?

    ReplyDelete
  12. Daleko masz na UP?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem nawet, z tego co kojarze to nie

      Delete
  13. notka z rozpoczecia?:d

    ReplyDelete
  14. Bardzo lubię oglądać takie mixy zdjęć, narobiłaś mi smaka na pączki :3

    ReplyDelete
  15. ile kosztowało to jednorożcowe coś na głowę?

    ReplyDelete
  16. Jak PO rozpoczeciu?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak to po rozpoczęciu- normalnie no, co mam powiedzieć haha

      Delete
  17. Lubisz niedziele?

    ReplyDelete
  18. Fajne takie mixy są :) Ale kiedys wiecej fot robiłaś nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, ale to przez to, że teraz głównie siedziałam w domu i nie miałam co robić

      Delete
  19. Często jadasz ryby? :P

    ReplyDelete
  20. Lubisz łososia? ;d

    ReplyDelete
  21. Hej Doncia, ciężko było Ci podjąć decyzję o wróceniu do nauki po rocznej przerwie? Ty sama sobie opłacasz mieszkanie czy rodzice? Zastanawiam się bo ciekawi mnie ile trzeba miesięcznie wydawać na utrzymanie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie było ciężko, nagle stwierdziłam, że sobie pójde i tyle. Nie bede tutaj mówić o moich kosztach utrzymania, w każdym mieście jest inaczej. Nie wchodzi sie ludziom do portfela- wybacz :(

      Delete
  22. Nie jadłam nigdy tych donutów, również z niecierpliwością czekam aż otworzą lokal w Krakowie ;)
    Świetny mix, powodzenia na studiach!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie:
    slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Doncia, jak sobie z tym radzić? Ja jestem taka że szybko sie poddaje np wyjechalam za granice sprzątam co 2 tyg , ale dzisiaj jedna napisala mi ze szuka kogos starszego bardziej kwalifikowanego, a ja juz marze zeby wrocic do PL, strasznie szybko sie poddaje, jakr adzic sobie z tym?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam to samo, szybko sobie coś wkręcam w banie, nie wiem co ci powiedzieć niestety :) Postaraj się uspokoić, wszystko przemyśl i wtedy dopiero podejmuj jakiekolwiek decyzje

      Delete
  24. Ulubiony smak kawy?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie lubie smakowej o.o Zwykła rozpuszczalna z mlekiem

      Delete
  25. Jak Ci sie podoba uczelnia? ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uczelnia jak uczelnia, czuje sie jak w szkole XD Spodziewałam się czegoś innego, ale nie jest źle

      Delete
  26. Podobaja ci sie chokery?;d

    ReplyDelete
  27. Chcialabys zmienic kolor wlosow?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czasami nachodzi mnie taka głupia myśl, ale szybko mija haha

      Delete
  28. Mega! Zrobisz może notkę z kurtkami na zimę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sensie wishlist czy z tymi co posiadam? :D

      Delete
  29. Kiedy notka ?:)

    ReplyDelete
  30. czerń włosów czy brąz?:D

    ReplyDelete
  31. Ogladassz obecnie jakis seria ?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oglądam to z ponad 10 na raz, ale trzeba czekać długo na nowe odcinki, więc zaczne jakiś kolejny, tylko nie mam pojęcia co

      Delete
  32. Doncia jak nosisz creepersy to nosisz tez skarpetki? Takie krótkie, stópki, bo nie wiem czy dobrze by to wygladalo a chce kupic tylko obawiam sie ze bez nich beda mnie obcierac

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nosze zawsze czarne do kostki/pod kostką, nie typowe stopki bo nie lubie

      Delete
  33. Aa! Długopis-jednorożec jest taki słodki <3

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE