14/10/2016

AUTUMN



Cześć miśki!
Dzisiaj mam dla Was kolejny haul, tym razem pierwszy raz również w formie filmiku, ale o tym później. Trochę rzeczy mi się nazbierało, jeszcze czekam na jedną paczkę, ale już trudno. Obędzie się bez niej. Haul będzie dość różnorodny, znajdą się tu rzeczy zarówno z chińskich stron jak i z typowych stacjonarnych sklepów typu Stradivarius czy Zara bądź sklepów online jak Deezee. Wtrąciłam też parę rzeczy 'do domu', biżuterię i nawet jeden kosmetyk, wow! Pytacie o te kosmetyki i pytacie. Nie kupuje tego dużo, nie ogarniam tego, nie znam się na dobrych, ale skoro już chcecie znać moją opinie na jakiś tam produkt albo czego osobiście używam- to czemu nie. Lecimy.

sweater- MOHITO

Pierwsza rzecz to sweter z Mohito. Parę dni temu wybrałam się na zakupy w poszukiwaniu zwykłych tshirtów bądź bluz i sweterków. Nie znalazłam ani jednego fajnego tshirta... Moda 21 wieku. Zamiast odprężyć się na zakupach byłam tylko coraz bardziej zdenerwowana. Weszłam na szybko do Mohito i znalazłam to cudo. Jest bardzo milutki pomimo sztucznego składu. Ten sklep ostatnio bardzo mnie zaskakuje! Zawsze kojarzył mi się z ubraniami dla 40+, a teraz- WOW. Na pewno będę go częściej odwiedzać.

 sweatshirt- STRADIVARIUS

Pierwsza rzecz którą znalazłam na ostatnich zakupach. Długo walczyłam ze sobą czy ją kupić czy nie ze względu na cenę. Podchodziłam i odchodziłam od kasy zastanawiając się co zrobić. Widać co wygrało haha. Tym razem nie był to rozsądek. Nie mogłam się powstrzymać. Jest przepiękna! A w mojej szafie ciepłych bluz z kapturem brak. Ten zakup na pewno się nie zmarnuje. 

 tshirt- CHOIES

Po ponad półrocznej przerwie odnowiłam swoją współpracę ze sklepem Choies. Zamówiłam 3 rzeczy, które chcę połączyć w jedną stylizację (resztę zobaczycie niżej). Pierwsza z nich to tshirt- wreszcie jakiś w mojej szafie! Czarny, z fajnym nadrukiem, świetny zarówno do spodni jak i do spódnicy. Szkoda trochę, że jest asymetryczny, ale jakoś to przeboleję już.

 jacket- ZARA

Dziwne, że jako maniaczka kurtek nie posiadałam w swojej kolekcji jakieś zwykłej czarnej ramoneski. Już naprawiłam swój błąd! Kurtkę dorwałam na przecenie w sklepie Zara. Parę dni po zakupie Maffashion dodała snapy w takiej samej haha. Niby wszystkie z tych ramonesek wyglądają podobnie, ale ta jako jedna z niewielu naprawdę mi się podoba. 

 jacket- UCOB (VINTED)

Kurteczkę mam z wymiany z Vinted. Jestem w niej zakochana, no ale niestety te pseudo skórzane wstawki... farbują. Macie może na to jakieś sposoby? Najwyżej będę ją nosić tylko do czarnych ubrań haha.

 skirt- CHOIES

Wreszcie spodobała mi się jakaś spódnica! Jak sami dobrze widzicie nie ma tu zbyt wielu postów w spódnicach... Ciężko mi znaleźć takie, które z chęcią bym założyła. Wybaczcie, że wymięta, ale moje zdolności prasowania............. Bałam się, że coś zepsuje. Módlcie się, żebym podołała temu zadaniu :D

 shoes- DEEZEE

Moda na szklane obcasy bardzo mi się podoba. W swojej kolekcji mam już szpilki, teraz zdecydowanym się na botki. Niestety buty trochę mnie cisną w jednym miejscu, ale liczę na to, że się rozbiją. Ten złoty dodatek miał być srebrny, no ale cóż... Ciekawa jestem czy do czegoś je w ogołe założę (typowa baba).

 shoes- ZAFUL

Kolejne botki, jako że jedyne jakie posiadam to 13cm i poza creepersami nie mam w czym chodzić na uczelnie. Buty bez platformy to u mnie nowość haha. Za niedługo może nawet zdecyduje się na jakieś całkiem płaskie! :')

 choker- CHOIES

Choker, który wygląda jak pasek. Dlaczego nie. Kolejna rzecz z serii 'nie mam pojęcia czy to założę, ale musiałam to wziąć bo tak). W środku jest z weluru, więc nie drażni. Co wy sądzicie o tego typu chokerach?

 bag- ZAFUL

Tak, to też rzecz z tego samego typu... Musiałam. Szkoda, że po bokach ma te świecące cyrkonie, które mnie irytują. O wiele lepiej wyglądałaby bez tego. Skusiłam się na nią pomimo tego. Dalej nie wiem do czego ją założę...... haha.

 aroma reeds- TK MAXX

Jestem maniczaką tych pałaczek. Uwielbiam jak w mieszkaniu ładnie pachnie. Świeczki odpadają, trzeba uważać i gasić gdy wychodzi się z domu. A to po prostu sobie stoi i pachnie, ale za to jak! Zapach na całe mieszkanko! Polecacie może jakieś? Ktoś z Was miał może styczność z tymi z Zara Home? Pachną przepięknie, ciekawa jestem tylko na jaką odległość i ile, bo cena zabija... Te nie były drogie i są naprawdę cudowne! 

 box- FLYING TIGER

Teoretycznie to jest to półka, ale kto powiedział, że nie może być pudełkiem. Dłuuuugo szukałam czegoś takiego. Jednak ceny tych metalowych... nie na portfel studenta. To akurat drogie nie było i wygląda niesamowicie! Na pewno kupię tego więcej, jeśli tylko uda mi się je jeszcze dorwać!

body lotion- TK MAXX

Zgrzeszyłam. Balsam testowany na zwierzętach :( Tyle szukam balsamu, który zgra się z moim ulubionym zapachem, szybko się wchłonie i nie będzie się lepił, no i wreszcie taki znalazłam! Wchłania się natychmiastowo i pachnie na kilometr. Nie potrzeba nawet perfum, by przyciągać zapachem. A skoro już mówimy o perfumach. Czy ktoś z Was zna jakieś zapachy podobne do Dior- Poison Girl tego różowego? Szukam i szukam i znaleźc nie mogę, a chciałabym coś bardziej lekkiego. Owoce i wanilia. Ktoś coś?

To tyle w dzisiejszym haulu jeśli chodzi o zdjęcia. Teraz mam dla Was filmik! Nagrałam go w taki, a nie inny sposób- dlaczego? Uwielbiam haule, z chęcią oglądałabym je na youtube, gdyby nie to, że nienawidzę oglądać 15minutowej gadki o 4 produktach, gdzie nawet dokładnie nie widać tego produktu. No szału dostaję. Nie podoba mi się taki sposób. Chciałam nagrać filmik w połowie gadany- w połowie pokazywany, ale ostatecznie zdecydowałam się na coś takiego- jako zwykłe dopełnienie posta, a nie osobny filmik na youtube. Jestem bardzo ciekawa czy Wam się spodoba!


Donatkay

30 comments:

  1. Jaka cena tych pałeczek?:)

    ReplyDelete
  2. Sweterek z MOHITO jest super. Torebka również cudowna i nawet te cyrkronie nie wyglądają tak źle :) Mam tylko jedno pytanie: Czy zapach pałeczek nie jest duszący albo mdły ?
    Pozdrowionka Doncia i nie mogę się doczekać spotkania w Krakowie <3 !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jest. Jest delikatny i czuć go ładnie zaraz po wejściu do mieszkania (mam małe mieszkanko, w domu pewnie trzeba by w każdym pokoju osobno)

      Delete
  3. Buty są rewelacyjne, zawłaszcza te ze szklanym obcasem <3

    ReplyDelete
  4. Super haul! Bardzo fajnie, że zaczęłaś nagrywać.

    Nasz blog *KLIK*

    ReplyDelete
  5. Liczyłam na to że zobaczę Cię na filmiku ;(((((

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam Twój gust ♥

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Myślałam że bedziesz pokazywac ubania i ciebie widać bedzie <3

    ReplyDelete
  8. czemu nie odp na Q&A?

    ReplyDelete
  9. Jesienna notka pliiis <3 z liścmi czy cos <3

    ReplyDelete
  10. Na jesień wolisz dluzsze czy krotsze kurtki?:)

    ReplyDelete
  11. Fajnie sie oglada bloga, ale wcześniejsze notki zdjęcia zamazane :/ nie sądzisz ze powinnas zmienic? :) Ja bym nie wytrzymala zeby tak bylo ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musze pozmieniać każde zdjęcie z osobna, trochę to potrwa :(

      Delete
  12. Choker faktycznie wyglada jak obroza HAHAHA :D :D Mówił ci coś chłopak na niego?:D

    ReplyDelete
  13. Lubisz naleśniki? :)

    ReplyDelete
  14. Chodzisz w creepersach w zimie?:)))

    ReplyDelete
  15. Hej Natka! Widziałam właśnie Twojego snapa o Supernatural, że 12 sezon ma być ostatnim. I chciałam Ci tylko powiedzieć, że z tego co wiem, to tak nie jest :D Dosłownie przed chwilą poczytałam trochę o tym i zarówno Jared i Jensen jak i Robert Singer chcieliby dotrzeć do 300 odcinków (byłby to 13 odcinek 14 sezonu), więc jeśli to prawda to (jeszcze) nie mamy się czym martwić XD

    ReplyDelete
  16. Doncia moze zamiast normalnego żelazka kup sobie takie stojące na pare :D w sensie takich so używają w sklepach, że prasujesz para wiec niczego nie przypalisz!

    ReplyDelete
  17. Miały byc notki co 2 dni tu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z filmikami nie ma szans, że bedą do 2 dni, samo sklejenie filmiku to 2-6h, nie mówiąc o samym nagrywaniu, robieniu zdjęć, pisaniu posta itd :(

      Delete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE