25/09/2016

WE AIN'T EVER GETTING OLDER




sweater H&M (second hand) / jeans SHEIN / shoes UNKNOWN (similar) / belt ZAFUL
 backpack H&M (similar) / hat SHEIN / bandana TOPSHOP

Stylizacja ze sweterkiem z H&M, który ostatnio dorwałam na szmatach. Ulubione buty, wygodne jeansy i plecak, który już dobrze znacie. Uwielbiam ostatnio motyw bandany obwiązanej wokół szyi, dopasowuję ją do czegokolwiek tylko się da. 
Mam dla Was niespodziankę! Ciągle pisaliście mi o kanale na youtube. Sama ciągle o nim myślałam, rozważałam wszystkie za i przeciw i stwierdziłam, że w sumie to czemu by nie zaryzykować. Uda sie albo nie. Tak więc oto przed Wami pierwszy filmik ze stylizacją (zapomnijmy o moim lookbooku który był jedną stylizacją, proszę.......)! Mój program do obróbki zdjęć mocno przekłamał kolory, nie umiem sobie z tym poradzić- może na pierwszy raz mi wybaczycie. Jeśli filmik Wam się spodoba i będziecie chcieli więcej to na pewno ogarnę jakiś lepszy program do obróbki, bo ten to szalony jest. Plan ogólnie jest taki, że głównie dalej będę na blogu, ale do każdej notki pojawi się krótki filmik z outfitem, relacją, a być może później rozwinę ten kanał w coś więcej. Lećcie oglądać i dajcie znać koniecznie co myślicie! Jeśli się spodoba to w następnej notce możecie się spodziewać kolejnego nagrania! :D


42 comments:

  1. Czy to Centrum Kongresowe? Pod samym moim domem kurna, a ja jak na złość nigdy nie mam okazji cię spotkać XD

    ReplyDelete
  2. FIlmik mega, nagrywaj dalej, super się oglada :) Powodzenia, + w takich spodniach CI najlepiej obcisłe rurki XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każdemu w takich spodniach dobrze, ale lubię kombinować z innymi- ileż można nosić jedno i to samo :D

      Delete
  3. Twoje nogi i pupa w tych spodniach>>>>>>> więcej takich filmików, fajne urozmaicenie, plus filmik pokazuje to czego nie oddają zdjęcia. Jesteś taka urocza, Jeju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taki właśnie miałam plan, ciesze się, że wyszło! Dziękuje! :)

      Delete
  4. Cudowne! Do twarzy Ci w czerwonym! I uśmiechaj się więcej bo masz cudowny uśmiech! Miłego dnia :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staram się jakoś zaakcpetować moje krzywe zęby, więc dobrze słyszeć taką opinie, dziękuje :D

      Delete
  5. Świetny filmik i zdjęcia, jesteś prześliczna!

    nasty-rose.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zakochałam się w tym sweterku *_* i świetny pomysł z tym filmikiem, nagrywaj dalej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak na razie widzę, że bardzo przypadł Wam do gustu, więc pewnie będę to kontynuować :D

      Delete
  7. Oj nie każdemu jest taakich spodniach dobrze, uwierz :)

    ReplyDelete
  8. Do twarzy ci w czerwonym! Cudownie wyglądasz! :)





    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM





    ReplyDelete
  9. Cudowny filmik i niespodzianka ❤ oby tak dalej :*

    ReplyDelete
  10. Świetna stylizacja! Taka prosta i tak piękna! ♥
    Genialny pomysł z tym yt, ciekawe urozmaicenie :D A ty jesteś prześliczna!:*
    475784657846300000 razy na tak :D

    ReplyDelete
  11. O tak oby więcej takich filmików ! Wyszło genialnie ! <3

    ReplyDelete
  12. Po prostu uwielbiam Twój styl! A filmik świetny, oby tak dalej :)

    ReplyDelete
  13. Fajny pomysł z filmikiem...Więcej takich ! :D

    ReplyDelete
  14. Jezu tak tak tak filmiki na yt, napewno beda super

    ReplyDelete
  15. Kiedy jakiś Mix? ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. A sprawdze ile mam zdjec i moze zeobie jutro :D

      Delete
  16. Jesz duzo slodyczy?

    ReplyDelete
  17. oo uwielbiam takie nagrane outifty ! Cudne <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Może jakiś elegancki pościak Doncia? <3

    ReplyDelete
  19. Jak bomberka to jaki kolor?

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE