27/09/2016

TAKE IT SLOW




blouse ROMWE / pants PULL&BEAR / shoes STRADIVARIUS / scarf ZARA (similar H&M)
bag ROSEWHOLESALE / bracelet ROMWE / earings STRADIVARIUS

Nie wiem czy dobrze oznaczyłam spodnie, ciężko mi stwierdzić czy to te same czy nie, jeśli nie to wydają mi się bardzo podobne. 
AAAAAAAAA! Mega się cieszę, że mój pomysł jak i sam filmik tak bardzo się Wam spodobał! Filmiki będą się teraz pojawiać w każdej notce (przynajmniej się postaram), tak więc dzisiaj mam dla Was kolejny. Mam nadzieję, że również się Wam spodoba :D


46 comments:

  1. Notka fajna, ale ten filmik szału nie robi, tylko stoisz i tyle :) Pierwszy lepszy był :)

    ReplyDelete
  2. Fajne te spodnie

    ReplyDelete
  3. Twoje wcześniejsze notki wgl sie nie da oglądac :/ czemu tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inny format zdjec miałam ustawiony, musze to ręcznie wszystko pozmieniać i w archiwum nie mozna ogladac miesiącami- tylko trzeba wybrac jedna z notek i w ten sposób ogladac

      Delete
  4. Polecasz strone ROmwe?;)

    ReplyDelete
  5. Super sprawa ten filmik 8) Pokazujesz w nim nie tylko 'ruchomą' stylizacje, ale też dajesz nam odrobinę siebie i pokazujesz jak pozytywną osobą jesteś. I za to Cię kocham :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak wlasnie chciałam to zrobić! Dziekuje!!!!

      Delete
  6. Jakie pierogii lubisz?

    ReplyDelete
  7. mówisz biegle po ang?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dość nawet, ale bardziej tym slangowym niż poprawnym

      Delete
  8. Masz swoje konto bankowe?;)

    ReplyDelete
  9. Na tych filmikach sprawiasz wrażenie niesamowicie uroczej osoby. Aż się uśmiecham jak je oglądam 😊

    ReplyDelete
  10. Pięknie wyglądasz!

    Silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Cudowna ! Uwielbiam ten filmik!

    ReplyDelete
  12. Doncia czy zamawianie na ROMWE jest całkowicie bezpieczne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie miałam z ta strona żadnego problemu- tylko uwaga na rozmiary, patrz na wymiary

      Delete
  13. Pomysł z filmikami jest świetny!
    Doncia, znalazłaś się w moich ulubieńcach ;D

    ♥BLOG KLIK♥

    ReplyDelete
  14. https://www.youtube.com/watch?v=q31tzQmT3-M co sadzisz?

    ReplyDelete
  15. Znasz Lilę Janowską? Ona też mieszka w Krakowie, spotkałyście się?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obserwuje, ale osobiście nie miałam okazji poznać

      Delete
  16. Super sprawa z tymi filmikami, fajnie oglądać twój uśmiech *.*
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. uwielbiam Twoją naturalnośc!

    ReplyDelete
  18. Hej! Doncia skąd ta biała koszula w kwiaty ze snapa? :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Romwe, ale była dostępna też w Zarze

      Delete
  19. Fajnie by bylo jakbys zaczela robic diy jakies ubran. Np mi sie te naszywki mega podobaja co tobie i mam duzo starych koszul po tacie i myslalam czy jakos tego nei wykorzystac. Moglabys mnie czyms zainspirowac :) Pozdrawiam xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam talentu do takich rzeczy...... :(

      Delete
  20. Super stylizacja, cudowne są te buty! Mega pomysł z filmikami, czekam już tylko na jakieś vlogi modowe, coś tego rodzaju :D P.S. Jaki masz nick na vinted?

    ReplyDelete
  21. Doncia zadbaj o włosy bo wydają sie takie suche :) Kiedyś miałaś takie sdsdsdsd <3

    ReplyDelete
  22. Polecam film MODELKA :)

    ReplyDelete
  23. No wkońcu jakieś snapy dodajesz, pokazujesz paczki co ubrane masz itd, oby tak dalej!

    ReplyDelete
  24. Jak padaaa deszcz jest ponuro, co polecasz robic?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A rób wszystko na co tylko masz ochotę

      Delete
  25. Świetna stylizacja, z resztą jak każda. A filmiki OOTD to wspaniały pomysł. Super Doncia, super! ;)

    ReplyDelete
  26. Piękna stylizacja :) poklikane
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE