15/09/2016

ROMWE

Cześć miśki!
Dzisiaj mam dla Was haul z rzeczami z Romwe. Chyba najlepsza paczka jaką do tej pory udało mi się zamówić. Ostatnio mój ulubiony sklep! Kolory mogą być przekłamane, większość zdjęć robiłam z lampą (o późnej porze się zachciało).

Stos eleganckich sukienek- ale za to, żeby ubrać jakąś prostą na szybko to nie ma praktycznie ani jednej. Mam jedną białą z takimi naszywkami, ale jakoś nie mogę się do niej przekonać. Zdecydowanie wole tą!

Biała koszula która nada się na wiele okazji, no i ostatni hit sezonu czyli wyszywane kwiaty które od razu mnie urzekły. Luźne rękawki odróżniają ją od typowych prostych koszul. Właśnie znalazłam ją na stronie Zary. No cóż. Coraz częściej rzeczy które widzę w Zarze również znajduję na Romwe- za niższą cenę. Różnią się może troszkę materiałem- ale niczym poza tym. W tym haulu zobaczycie jeszcze 2 rzeczy, które również znajdziecie w sklepie Zara. Jeśli macie możliwość zamawiania z zagranicznych stron to polecam- można sporo zaoszczędzić. Koszt w Zarze to 120zł, w Romwe koszt wynosi coś ponad 80zł.

Dwie pary spodni. Jedne luźniejsze, z dziurami i poszarpane na dole. Dziwnie układają się w kroku, ale dół na wielki plus! Druga para spodni jest przepiękna, niestety moje cztery litery są za duże, żeby w nie wleźć. Uwaga na spodnie z chińskich stron. Często w talii są ok, ale za to w biodrach niestety nie, często albo za duże, albo za małe. Szkoda.

Zebrałam się w sobie żeby zamówić jakąś zwykłą basicową koszulkę. No, taka typowa to może ona nie jest, ale i tak jest prosta- to już coś! Oczywiście musiałam zdecydować się na jedną z tych bez ramion.

Jeśli zdarza Wam się odwiedzać Zare to możecie już znać tą koszulkę. Mierzyłam ją w sklepie parę dni przed zakupem. Różni się kolorem flaminga....... i może minimalnie materiałem. Zara- 90zł, Romwe- ok 75zł.

Widziałam masę koszulek tego typu- bez ramion i z rozszerzonymi rękawami. Na ten sezon wszędzie było ich mnóstwo- ale ten wzór dosłownie podbił moje serce! Jest idealny i niepowtarzalny. Wyróżnia się na tle wszystkich pozostałych. 

Kolejna rzecz którą odkryłam w sklepie Zara. Zaciekawiła mnie, bo wyróżnia się na tle wszystkich typowych parek oryginalnymi naszywkami. Róże są w efekcie '3d'? Pasuje praktycznie do wszystkiego i urozmaica każdą stylizację. Nie pamiętam ceny w Zarze, a nie mogę znaleźć jej online teraz.

A wy co sądzicie o sklepie Romwe? Zamawialiście już coś? Którą rzecz z chęcią przygarnęlibyście do swojej szafy? :D

31 comments:

  1. Te spodnie są mega, chcesz je sprzedac?;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te z trójkątami niestety będę musiała :(

      Delete
  2. Ta parka jest super. Tak jak napisałaś, bardzo się wyróżnia od innych parek z naszywkami.

    Nasz blog *KLIK*

    ReplyDelete
  3. Boskie ubrańka 💖💝💝😘😘💟💞

    ReplyDelete
  4. Jaki rozmiar tych z trojkatami? I cena?;)

    ReplyDelete
  5. Jeju, jakie ładne ubrania! Szkoda, że nie jestem twoją młodszą siostrą. Na pewno coś bym sobie pożyczyła i niekoniecznie oddała xD!

    ReplyDelete
  6. Kocham Romwe, a haul bardzo mi się podoba, pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  7. Super rzeczy <3 ile kosztuje przsyłka z romwe ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy, czasami jest darmowa, czasami darmowa od jakiejś tam kwoty- trzeba sprawdzać, pisze zawsze :)

      Delete
  8. Ale z Ciebie blogerka sie zrobila :D

    ReplyDelete
  9. Będziesz mieć jakichś znajomych na uczelni, czy będziesz sama na początku?

    ReplyDelete
  10. gadasz na snapie ze jestes biedna a jeźdszisz ciagle zwiedzasz, widać akurat tą biede XD
    PS kiedyś byłas bardziej dziewczęca, ładniejsza ogólnie jakaś słodsza a teraz jakaś zaniedbana :) to nie hejt :)

    ReplyDelete
  11. Piękna ta biała koszula!

    http://silvervea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ta sukienka mistrzostwo!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Donatka nie przyjmuj tego jako krytykę, ale błagam cie rób sobie mniejsze(?) lub mniej szerokie brwi, bo tylko cie oszpecaja:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pracuje nad tym haha, moje sztuka makijażu to porażka, wiec wybaczcie 😂

      Delete
  14. Która cześć Krakowa najbardziej Ci się podoba, a którą polecasz do mieszkania?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciężko mi powiedzieć, jestem tu dopiero od roku

      Delete
  15. Ja tez nie umiem ladnych brwi zrobic ;(((

    ReplyDelete
  16. Jak po spotkaniu? :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super było! Zaraz będzie post z relacją :D

      Delete
  17. Plany na dzisiaj?:D

    ReplyDelete
  18. Taki haul o wiele lepszy,ciekawszy mega mi sie podoba :D aż oglądam 2 raz

    ReplyDelete
  19. Jezuu te dwie koszule, koszulki (nie wiemXD) z odkrytymi ramionami są po prostu PRZE CU DNE zakochałam się.

    ReplyDelete
  20. Ta bluzka w paski jest śliczna, bardzo Ci pasuje ten kolor♡

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE