06/09/2016

JACKETS 2016


Cześć miśki!
Dzisiaj mam dla Was kolejny wishlist z okryciami wierzchnimi, jako że jesień już tuż tuż. Osobiście jestem wielką maniaczką kurtek, tego najwięcej w mojej garderobie i nigdy dość. Mam dla Was parę propozycji na ten sezon!


Absolutny faworyt, kurtka z Pull&Bear. Jest idealna. Ciepła- ochroni przed zimnem w chłodniejsze wieczory. Śliska- chociaż trochę ochroni przed deszczem. Czarna, ale z szalonymi naszywkami, co dodaje jej uroku i trochę więcej pazura. Jestem totalnie na tak! Koszt: 199,00pln.

1 MOHITO, 259,99pln
2 BERSHKA, 119,00pln
3 ROMWE, ok. 135,00pln
4 SHEIN, ok. 150,00pln

ZARA, 299,00pln

SHEIN, ok 170,00pln

1 ROMWE, ok. 147,00pln
2 C&A, 149,00pln
3 STRADIVARIUS, 139,00pln
4 ZAFUL, ok. 174,00pln
5 FOREVER 21, ok. 155,00pln
6 MISS TROUBLE, 269,00pln

Czuję, że w tym roku moja kolekcja kurtek sporo się powiększy. Coś wpadło w Wasz gust? Koniecznie dajcie znać w komentarzach co sądzicie o tego typu postach!

12 comments:

  1. Te kurtki z pull&bear i bershki są genialne, sama się w nich zakochałam jak je zobaczyłam w sklepie, czekam tylko na przeceny haha

    ReplyDelete
  2. Ta z P&B jest genialna, tylko tam często te naszywki są przyklejane wiec mogą sie odklejać po praniu lub deszczu 🙁

    ReplyDelete
  3. Genialne propozycje! Zakochałam się w takich kurtkach :)






    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM










    ReplyDelete
  4. Ta z Bershki idealna dla mnie <3 jednak moja czarna skóra z medicine jest niezastąpiona na chłodniejsze dni.
    Świetne notki Doncia,nowy wygląd bloga sprawił,że aż miło tu przesiadywać u Ciebie.

    aaa i to ja,ta ciapa co się pytała na insta o serial bo nie zrobiła screena.
    Pożarłam go w jeden dzień,ryczałam jak nienormalna.Serial cudowny.Mam nadzieję na kolejne sezony.
    Dziękuję :) :*

    ReplyDelete
  5. A ja jakiś tydzień temu wyczaiłam na vinted czarną bomberkę z naszywkami. :D Pierwsza kurtka mega, ostatnio też przypadły mi do gustu duże haftowane wzory na plecach. :)
    biala-noc.blogspot.com - u mnie relacja z wycieczki do Hagi :)

    ReplyDelete
  6. Zrobilas wczoraj te fotki?:D

    ReplyDelete
  7. Donatka, mogłabyś mi wstawić zdjęcie butów Twoich tych czarnych, co były takie wygodne. Miałaś je na weselu i mówiłaś, że przetańczyłaś całe wesele, nie zmieniając ich na balerinki :) szukam jakichś czarnych na koturnie, platformie, słupku :| nic nie ma. Nie wiem czy z aliexpress dojdą mi na czas i czy jest w ogóle sens tam zamawiać? Kurde, byłam w Rzeszowie, w Krośnie też nic nie ma :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam jedne z czasnabuty, a drugie z deezee, ale już nie ma ani tych ani tych :(

      Delete
  8. Najlepsze z bershki I pull&bear, mega przypadły mi do gustu :)

    ReplyDelete
  9. Świetna notka.Mam jedną z tych kurtek,tą z berski.

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE