18/09/2016

FOREVER 21


Cześć miśki!
Jak już pewnie dobrze wiecie Forever 21 wreszcie otworzyło swój pierwszy sklep w Polsce. Na początek padło na Łódź. Zostałam zaproszona na wielkie otwarcie- co jest dla mnie ogromnym zaszczytem. Pierwszy raz miałam okazję uczestniczyć w takim wydarzeniu od drugiej strony. Miło mi, że miałam taką możliwość. Marzenia się spełniają! Tą okazję wykorzystałam też na spotkanie z Wami, informowałam Was od tygodni co, gdzie, kiedy i jak. Dziękuję wszystkim którzy przybyli po to, by się ze mną zobaczyć, porozmawiać, zrobić zdjęcie. To jest takie miłe. Dotarła nawet dziewczyna z Poznania, wow! Dziękuje, że tu jesteście i wspieracie mnie w tym co robię, bo wiadomo- gdyby nie Wy to tego bloga pewnie by w ogóle nie było. Naprawdę miło było Was zobaczyć 'na żywo'. Mam nadzieję, że będzie jeszcze masa takich okazji do spotkań! 
Możecie podziękować mojemu kuzynowi, który dostał fuchę fotografa i spisał się naprawdę nieźle. Mam dla Was dzięki niemu masę zdjęć z otwarcia! 




Kolejka była OGROMNA!
Wreszcie poznałam Olę Cedro, którą większość z Was pewnie już kojarzy :D Śledzę jej bloga już dość chwilę, jest naprawdę świetną osobą, ciesze się, że wreszcie nadarzyła się okazja, żeby się spotkać.
To są kapcie..................
Sklep posiada masę świetnych chokerów.
Ogólnie całej biżuterii.
Już żałuję, że nie zgarnęłam tej przepięknej bielizny. 


Sukienka SHEIN / Torebka SHEIN / Buty DEEZEE


Ktoś z Was był na otwarciu albo wybiera się zobaczyć sklep w najbliższym czasie? Z kim miałam okazję się zobaczyć? Co sądzicie o sklepie? :D

36 comments:

  1. Omg! Mega się cieszę, że mamy ten sklep w Polsce, zdjęcia wyszły rewelacyjnie :D Wiadomo już kiedy będzie funkcjonował sklep online? Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  2. Jeśli chodzi o ceny to porównywalne do h&m czy może bardziej topshop?
    Świetne zdjęcia!❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najbardziej porównałabym cenowo do Pull&Bear, miedzy 50-130zł

      Delete
  3. Świetny post! Mega zdjęcia i super rzeczy ;) wiesz może kiedy otwiera się w Poznaniu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie posiadam takich informacji :(

      Delete
  4. wyglądałaś cudownie, z reszta jak zawsze! 💜 super notka, zdjęcia prześliczne, oby tylko wiecej takich, czekam na następną, pozdrawiam! buziaki

    ReplyDelete
  5. Ten sklep jest chyba idealnie dla mnie. Z tego co widzę, mogłabym się tam ubierać do końca życia haha. Przepiękne zdjęcia i ta Twoja sukienka *-*
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ale super, że forever 21 otworzyło się w Polsce! Kiedy rok temu byłam w USA po prostu zakochałam się w tym sklepie 😅 Na pewno w najbliższym czasie zamierzam się wybrac 😄

    ReplyDelete
  7. szkoda że mieszkam tak daleko :(

    http://silvervea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. JAki serial obecnie ogladasz?;)

    ReplyDelete
  9. Byłaś tam z chlopakiem?:D

    ReplyDelete
  10. "Śledzę jej bloga już dość chwilę," popraw, bo chyba zjadłaś "długą" :)

    ReplyDelete
  11. Te zdjęcia są przepiękne. A ty jak zwykle ślicznie.

    ReplyDelete
  12. Bardzo chciałam tam pojechać, ale niestety nie udało się :(

    Nasz blog *KLIK*

    ReplyDelete
  13. Kurczę, szkoda tylko, że nie w Krk - od mojego miasteczka miałabym dużo bliżej a tak to szkoda bo piękne rzeczy mają :D

    ReplyDelete
  14. Szykuje się jakaś wyprzedaż na snapie? Szukam namiętnie mom jeansów typowo niebieskich i w tobie moja ostatnia nadzieja :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie chyba nie :( Większość na vinted z tego co zostało jeszcze: https://www.vinted.pl/members/12573-dismissivestore

      Delete
  15. Paczaj!
    http://filing.pl/scianka-donutow-nowy-pyszny-weselny-trend-ktory-z-pewnoscia-zachwyci-wszystkich-gosci/

    ReplyDelete
  16. Tak bardzo żałuję, że nie mogło mnie tam być. Czekam na otwarcie w Poznaniu!

    ReplyDelete
  17. Super rzeczy tam mają! Ale niestety bardzo dużo ze skory lisów :(

    ReplyDelete
  18. https://www.facebook.com/donatkayy/photos/a.760918484026336.1073741828.760544247397093/786426491475535/?type=3&theater dalej masz taka ogladalnosc?:)

    ReplyDelete
  19. To i tak dobra :) ale spadło CI dużo, bo mało snapów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spaść nie spadło tylko nie chce wzrosnąć :')

      Delete
  20. Widocznie jest cos monotonnego :) Ostatnio nic sie nie dzieje na Twoim blogu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tu mnie nie obrażaj, bo zapierdzielam z blogiem jak głupia ostatnio i nigdy nie było tu takiej różnorodności i pracy, wreszcie jest coś innego niż posty na jedno kopyto i to najczęściej z telefonu. Ja jestem z siebie bardzo zadowolona i nie widzę tu żadnej monotonii

      Delete
  21. To nie obraza...czy cie tu wezwałam czy coś? NIE. Tylko po prostu Ci mówie :) moje zdanie

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE