11/09/2016

BANDANA



top ZAFUL / jeans ROMWE / belt ZAFUL / bra ROMWE /
bandana TOPSHOP bracelet BERSHKA / shoes UNKNOWN

Krótki pobyt w domu dobrze mi zrobił. Od razu nabrałam sił i jeszcze więcej chęci do działania. Wyleniłam się za wszystkie czasy. Czas wrócić do pracy! Już w ten weekend (17.09) o godzinie 10 widzimy się na otwarciu Forever 21 w Łodzi! Polecam przyjść przed czasem. Pierwsze 200 osób otrzyma bony na 50zł do wydania w sklepie, w dodatku czeka na Was masa konkursów których sama jestem ciekawa, dj no i ja haha. Prosiliście o jakiekolwiek spotkanie ze mną, więc akurat macie okazje. Mam nadzieje, że komuś z Was uda się tam dotrzeć. Widzimy się w sobotę :)

84 comments:

  1. Super stylizacja ❤

    ReplyDelete
  2. O matko ;o Ale piękne zdjęcia!! <3

    ReplyDelete
  3. świetna bransoletka! gotowa do pracy wróciłaś pewnie z tirem jedzenia od mamusi? haha:D

    ReplyDelete
  4. Jaka prace znalazłas?:D

    ReplyDelete
  5. A hahaha a dalej jesz do kawy coś słodkiego? :"D <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet jak chudłam to jadłam do kawy coś słodkiego

      Delete
  6. Zaczynam właśnie WIkingów <3

    ReplyDelete
  7. Planujesz jakąś notke w tym tygodniu?:D

    ReplyDelete
  8. Lepiej ci w obcisłych rurkach, te spodnie cie mega pogrubiaja :)

    ReplyDelete
  9. lubisz takie filmy ze starych epok? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprecyzuj pytanie, bo nie do końca wiem o co ci chodzi

      Delete
  10. Czy zgodziłabyś się na spotkanie gdzieś na mieście z osobą również mieszkającą w Krakowie? Jakaś kawa, donut, whatever?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najlepoej ogólne spotkanie w krk dla większej liczby osób, jak sie zgodzisz na 1 os z kawą to będzie "a ze mną sie napijesz, a ze mną bla bla a z nią się spptkalas " wiesz o co chodzi, myśl kochana o tym spotkaniu dla obserwatorów tylko pamiętaj,że szkoła i w weekend

      Delete
  11. co dzis porabiasz?;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam tyle rzeczy zrobić, a w końcu nic nie zrobiłam...

      Delete
  12. Jak oceniasz wikingów?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciężko mi to ocenić........ Nie wiem, na nude można obejrzeć, ale takie ło

      Delete
  13. Pizza vs hamburger?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli pizza z Vesuvio to pizza, jeśli 'hamburger' to tylko z Krowarzywa, nie potrafie wybrać między tymi dwoma, zależy od dnia haha

      Delete
  14. Te spodnie co masz w notce drogie są?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest link w poście, bez takiego lenistwa...

      Delete
  15. Czesto podcinasz wlosy?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio miałam podcięte jak obcięłam na krótko XDDDDDD

      Delete
  16. W starszych notkach zdj są złej jakosci :(( albo wcale nie ma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, jak będę się nudzić to to poprawię wszystko

      Delete
  17. Twoim zdaniem lepiej wyglądałaś kiedyś czy teraz?;) z wygladu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedyś, w sensie z rok temu coś koło tego (jeśli chodzi o ciało)

      Delete
  18. Nie chodzisz w zwykłych butach> czyt . trampkach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trampki też mam na podwyższeniu haha, ale mam w planach kupić jakieś zwykłe sportowe wygodne buty

      Delete
  19. Doncia, może założysz filmweb?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam filmweb, disimissive albo wpisz Natalia Pawlik filmweb w google

      Delete
  20. " Biała Królowa " serial polecam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogarnę sobie, ale na razie chyba nie zaczynam żadnego nowego, bo nowe sezony tych co już oglądam wchodzą, a studia tuż tuż

      Delete
  21. Twój chlopak lubi robic foty?:D

    ReplyDelete
  22. Doncia jadasz ryby?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ryby od czasu do czasu jem- mam niedobory magnezu niestety (miałąm już przed przejściem na wege)

      Delete
  23. W zimie nosisz spódniczki?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogólnie rzadko noszę spódnice, ale zdarza się

      Delete
  24. Doncia idzie jesien, kardigany itd sie zaczynaja zrobisz taka notke z kardiganem? :)

    ReplyDelete
  25. Często farbujesz włosy?;)

    ReplyDelete
  26. Gdzie są najlepsze Donuty?:D

    ReplyDelete
  27. sama robisz brwi?:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama, ale kompletnie mi ostatnio nie wychodzą

      Delete
  28. Lubisz filmy komediowe?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muszę mieć dziki dzień, żeby obejrzeć komedie :D

      Delete
  29. Chcialabym bardzo pojechac na spotkanie, ale niestety nie wiem czy mi sie uda. :c
    Osobiscie wole nosic bandane w inny sposob, ale tak zawiazana Ci bardzo pasuje ;)

    Nasz blog*KLIK*


    ReplyDelete
  30. Ten zestaw to mistrzostwo. Cudowniutka!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Nosisz opaski na wlosy?;)

    ReplyDelete
  32. Od dawna farbujesz wlosy na czerń?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak miałam 17 to chyba pierwszy raz zafarbowałam

      Delete
  33. Robisz jeszcze hybrydy?;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz mi sie połamały to nie robiłam

      Delete
  34. Obejrzyj Biała Królowa super serial

    ReplyDelete
  35. Co jadłaś najlepszego w zyciu?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. .......... jak można wybrać najlepszą rzecz z całego życia XD

      Delete
  36. Kawa z mlekiem czy bez?:D

    ReplyDelete
  37. Obchodzisz Hallowen?:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, ale z chęcią poszłabym na jakąś przebieraną impreze w tym roku

      Delete
  38. Cześć! Nominowałam cię do Liebster Blog Award. Byłoby mi miło, gdybyś odpowiedziała na moją nominację :)
    http://fiolki-bez-i-stokrotki.blogspot.com/2016/09/liebster-blog-award.html

    ReplyDelete
  39. Lepiej sie czujesz w tych spodniach czy zwyklych rurkach?;))

    ReplyDelete
  40. Czesto uzywasz slowa " kurwa?"

    ReplyDelete
  41. Pijesz wode z cytrynka?

    ReplyDelete
  42. Oglądasz Pamietniki Wampirów co sadzisz?;d

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE