TO DO LIST- BEFORE I DIE

August 07, 2016

Cześć miśki!

Obiecana reaktywacja mojej to do list! Czy ktoś z Was posiada taką listę? Słyszeliście o tym? Co to jest w ogóle to do list? 


Na pewno nie raz przeglądając jakieś strony w internecie mówicie pod nosem 'o, chciałbym to zrobić', po czym przewijacie stronę dalej i kompletnie zapominacie o tym, co przed chwilą zobaczyliście. Oglądacie film i przez głowę przewija Wam się znowu ta sama myśl 'zawsze chciałem tego spróbować' po czym znowu o tym zapominacie włączając kolejny film. Czym zatem jest to do list? Hm. Najprościej? Lista rzeczy do zrobienia przed śmiercią. Ale jak to... 
Otwórz zeszyt. Wycisz się. Pomyśl. Co zawsze chciałeś zrobić, a brakło ci odwagi, czasu albo chęci? Chciałeś skoczyć na bungee? Chciałeś spróbować sushi? A może po prostu chciałeś zjeść truskawki w czekoladzie na dachu bloku o godzinie 23? Pomyśl. Każda myśl, która zaczyna się od 'chciałbym' ma się znaleźć w tym zeszycie. Jeśli masz problem z motywowaniem się do działania- właśnie znalazłeś nowy sposób, by wreszcie zacząć działać. 


Swego czasu miałam duży problem z robieniem rzeczy, które zaczynały się od słowa 'chciałabym'. Była tego masa, ale zawsze brakowało mi czasu albo odwagi by to zrobić, a po pewnym czasie myśli ginęły w natłoku kolejnych i kolejnych. Pewnego dnia wzięłam pierwszy lepszy zeszyt i zaczęłam to wszystko zapisywać. O wiele łatwiej przypomnieć sobie coś, co zostało już wypowiedziane, a jeszcze lepiej- zapisane. Powoli zaczęłam działać. Zawsze chciałam spróbować herbaty z mlekiem. Ha. Zbierałam się na to parę lat. Zrobiłam listę. Siedziałam przed komputerem wałkując ją od nowa. Wypicie herbaty z mlekiem przyszło o wiele łatwiej. Bo czemu nie. Będę mogła wykreślić z listy kolejny punkt (herbaty z mlekiem niestety nie polecam......). Siedząc w Krakowie myślałam o tym co zamówić na obiad. Ej! Przecież zawsze chciałam spróbować sushi! Punkty przewijają się przy wielu zwykłych codziennych czynnościach. Po pewnym czasie znasz je na pamięć i przy każdej możliwej okazji- wykreślasz. To takie proste. Punkt 1. Punkt 20. Wykreślaj. Dodawaj. Motywuj się. Rób. Działaj. Spełniaj marzenia. Żyj.

A co znajduje się na mojej liście?

  1. Zrobić tatuaż.
  2. Schudnąć co najmniej 5 kg.
  3. Zrobić tunele.
  4. Pojechać na Woodstock.
  5. Zmienić czyjeś życie.
  6. Polecieć samolotem.
  7. Podjąć spontaniczną decyzję.
  8. Spotkać się z osobą poznaną przez internet.
  9. Kciukersowe selfie z kimś znanym.
  10. Zatańczyć w deszczu pod sceną na koncercie.
  11. Mieć kolorowe włosy.
  12. Dostać list.
  13. Pocałować osobę poznaną tej samej nocy.
  14. Ognisko na plaży.
  15. Bitwa na balony z wodą.
  16. Zjeść sushi.
  17. Pójść do kina 5d na horror.
  18. Nocna kąpiel w rzece nago.
  19. Pojechać gdzieś stopem.
  20. Kupić karton donutów.
  21. Pojechać do wsi 'Jednorożec'.
  22. Pójść do opuszczonego psychiatryka.
  23. Potrzymać małpę.
  24. Położyć się na łóżku wodnym.
  25. Nalać płynu do kąpieli do fontanny.
  26. Uciekać przed policją.
  27. Pobawić się w chowanego w centrum handlowym.
  28. Zaśpiewać na rynku w Krakowie.
  29. Przywalić komuś.
  30. Puścić latawiec.
  31. Uratować zwierzę.
  32. Zobaczyć wschód słońca na plaży.
  33. Pójść na profesjonalną sesję zdjęciową.
  34. Wizyta w SPA.
  35. Wsiąść do pierwszego autobusu i pojechać byle gdzie.
  36. Wsiąść na mechanicznego byka.
  37. Otworzyć oczy pod wodą.
  38. Pójść do wielkiego znanego klubu.
  39. Wypić tequile tak jak się powinno.
  40. Wejść do opuszczonego budynku w nocy.
  41. Pojechać do Prypecia.
  42. Mieć butelkę 'crystal head vodka'.
  43. Wydać w jednym dniu ponad 1000zł na zachcianki.
  44. Skoczyć z liny do wody.
  45. Być w dużym parku rozrywki.
  46. Potrzymać węża.
  47. Ubrać peruke.
  48. Strzelić z broni.
  49. Zrobić sobie zdjęcie w budce.
  50. Wyważyć drzwi.
  51. Być po zamknięciu w galerii.
  52. Być na pokazie kaskaderskim.
  53. Wysłać list w butelce.
  54. Wozić się wózkiem sklepowym po parkingu.
  55. Zagrać w kręgle.
  56. Dać komuś drugą szansę.
  57. Noc w 5-gwiazdkowym hotelu.
  58. Wycieczka motocyklowa wzdłuż wybrzeża.
  59. Zobaczyć morze w zimie.
  60. Wakacje w domku nad jeziorem.
  61. Zrobić coś pomimo strachu.
  62. Przejechać się kabrioletem.
  63. Pocałować dziewczynę.
  64. Nakarmić muchołówkę.
  65. Pójść do klubu ze striptizem.
  66. Ukraść coś.
  67. Być dla kogoś motywacją.
  68. Nie popełnić drugi raz tego samego błędu.
  69. Latać na paralotni nad morzem.
  70. Dać coś bezdomnemu.
  71. Spać na przyczepie samochodu.
  72. Przebrać się na Halloween. 
  73. W ciągu 24 godzin odpowiedzieć na wszystkie propozycje 'tak'.
  74. Zrobić film z wakacji.
  75. Piknik.
  76. Puścić lampiony.
  77. Wypuścić jednocześnie w niebo 100 balonów.
  78. Wygrać ogromnego miśka w parku rozrywki.
  79. Zagrać na perkusji.
  80. Posadzić drzewo.
  81. Stanąć na klifie.
  82. Napisać piosenkę.
  83. Mieć zdjęcie z polaroida.
  84. Spróbować każdego smaku lodów z jednej lodziarni. 
  85. Zjeść pianki z ogniska.
  86. Zagrać w beer ponga.
  87. Wskoczyć do fontanny.
  88. Zaakceptować swój wygląd.
  89. Pójść do oceanarium.
  90. Polecieć na Bermudy i na Polinezję Francuską.
  91. Pokochać.
  92. Spać w namiocie.
  93. Napić się z rodzicami.
  94. Zanurkować.
  95. Zaliczyć 'zgona'.
  96. Wyglądać raz dosłownie idealnie.
  97. Impreza nad basenem.
  98. Pójść do parku linowego.
  99. Zajarać.
  100. Mieć jakieś śmieszne jedzenie z Japonii.
  101. Pójść na noc filmową.
  102. Dostać pieniądze na zrobienie czegoś co kocham.
  103. Nagrać cover na youtube.
  104. Zrobić ślizgawkę wodną.
  105. Nauczyć się gwizdać.
  106. Zagrać w laserowy paintball.
  107. Zjeść krewetki.
  108. Zjeść mega pikantną pizze.
  109. Pójść do kina na horror 3d.
  110. Pójść samotnie do kina.
  111. Przejechać się ciężarówką.
  112. Opanować perfekcyjnie język angielski.
  113. Zjeść szpinak.
  114. Pójść na grzyby.
  115. Utrzymać w pokoju porządek chociaż przez tydzień.
  116.  Przejechać się wozem strażackim.
  117. Zobaczyć delfina.
  118. Zjeść kawior.
  119. Pojeździć quadem.
  120. Porozmawiać z papugą.
  121. Wygrać jakieś pieniądze.
  122. Pójść do domku strachu.
  123. Pójść do escapu room'u.
  124. Pójść na rollercoaster z pętelką.
  125. Poderwać kogoś.
  126. Zrobić kurs barmański.
  127. Gokarty.
  128. Zrobić zdjęcie pod wodą.
  129. Zapalić sobranie.
  130. Koncert ulubionego zespołu. 
  131. Kupić lustrzankę.
  132. Zjeść nachosy.
  133. Przejechać się konno.
  134. Prowadzić samochód.
  135. Przygarnąć zwierzę ze schroniska.
  136. Zjeść amerykańskie naleśniki.
  137. Stanąć na rękach.
  138. Zobaczyć wodospad.
  139. Dzień na jachcie.
  140. Nauczyć się żyć dla siebie.
  141. Nie przejąć się obelgą.
  142. Pobiegać wokół spryskiwaczy.
  143. Zakupy w Primark.
  144. Wypić herbatę z mlekiem.
  145. Ugotować coś pysznego.
  146. Powiedzieć rodzicom, że ich kocham i są najlepsi.
  147. Ubrać 15cm szpilki.
  148. Zrobić paznokcie u kosmetyczki.
  149. Zaśpiewać na karaoke.
  150. Zjeść pudding.
  151. Napić się drinka z kokosa.
  152. Zaprojektować własną koszulkę.
  153. Pójść na karuzelę z huśtawek.
  154. Zagrać na elektrycznej gitarze.
  155. Nawiązać pierwszą współpracę ze sklepem odzieżowym. 
  156. 10 000 obserwatorów.
  157. Namalować coś sprayem na ścianie.
  158. Wycieczka do Hogwartu.
  159. Spóźnić się na umówione spotkanie więcej niż 10 min.
  160. Zrobić donuta.
  161. Obciąć się na krótko.
  162. Wygrać coś.
  163. Dostać pierwszą pracę.
  164. Pojechać na nieplanowaną wycieczkę.
  165. Pójść samotnie na jakieś większe wydarzenie.
  166. Przejść na wegetarianizm.
  167. Zdobyć od kogoś dedykację książki.
  168. Kupić coś co mi się podoba, ale nigdy nie myślałam o kupnie tego.
  169. Obejrzeć film bez czytania opisu.
  170. Przeczytać książkę bez czytania opisu.
  171. Być w studiu nagrań.
  172. Kupić sobie kwiatka.

Niestety nie wiem dlaczego nie chce mi pokazać punktów, numerków. No trudno. To jak? Kto z Was posiada już taką listę? Kto z Was planuje ją zrobić? Podzielcie się koniecznie jakimiś punktami! A może jest coś, co z chęcią byście zrobili patrząc na moją listę? :)

Donatkay

  • Share:

You Might Also Like

185 Comments:

  1. Super! Twoja lista prsypomniała mi rzeczy ktore sama chciałam zrobić ale jak to bywa zapomnialam/nie zrobilam z lenistwa czy strachu. Sama zaloze sobie taki zeszyt. Naprawde swietny pomysł! Ps: uwielbiam cie ♡
    nyeshaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trzymam kciuki za stworzenie własnej to do list :D

      Delete
  2. Cudowny pomysł, nie warto marnować życia na nudną codzienność

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z taką listą na pewno codzienność przestanie być nudna!

      Delete
  3. ja na mojej liście mam pocałunek pod wodą. Niestety na filmie wydawało się lepsze, niż było w rzeczywistości XD Nie polecam.

    ReplyDelete
  4. Extra pomysł! :D

    ReplyDelete
  5. Ja chciałabym przejechać się na motorze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja dołożyłam do tego wybrzeże, chociaż w sumie niekoniecznie chciałabym prowadzić..........

      Delete
  6. Właśnie usiadłam i zaczęłam swoją przygodę z takową listą. Jestem szczęśliwa już, a co dopiero, jak uda mi się coś wykonać, spełnić. Dziękuję za motywację, jesteś cudowna! :)

    ReplyDelete
  7. Miałam kiedyś taka, musze zrobić od nowa, zainspirowałas mnie!

    http://silvervea.blogspot.com/2016/08/how-to-ombre-lips.html?m=1

    ReplyDelete
  8. U mnie na pewno musi się znaleźć pocałunek w deszczu ^^

    ReplyDelete
  9. Zainspirowałaś mnie :D Idę stworzyć swoją listę :D

    ReplyDelete
  10. Jejku jaki cudowny zeszyt, gdzie go dorwałaś?! Zakochałam się normalnie <3

    ReplyDelete
  11. Już taką listę mam od jakiegoś czasu i obie twoje notki na ten temat były bardzo inspirujące i od razu mam kilka nowych punktów ;)

    ReplyDelete
  12. Taka lista to super sprawa. Może sama zacznę taką pisać. ♥
    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  13. Jejku jaka ogromna motywacja, aż zrobilam reaktywację mojej <3 kilka z nich to -Zwiedzić Londyn -zakopać kapsułę czasu -pojechać na Madagaskar -zjeść tort bezowy -mieć psa -pojechać do zoo do Wrocławia ❤ jest ich mnóstwo jeszcze i dużo juz zrobilam m.in przygarnęłam kota z chłopakiem, nauczylam sie jeździć konno i zrobilam pierwszy większy tatuaż ❤�� Donka powodzenia w realizowaniu marzeń z to do list ❤��

    ReplyDelete
  14. Jak tego dużo! Ambitna Doncia, to lubię <3

    ReplyDelete
  15. Albo jak sie fajka pali to wtedy zeby ten dym chlopak nam do ust :D wiesz o co biega? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czy ty mówisz o paleniu po studencku? 😂

      Delete
  16. Nie chcialabys nigdy zanurkowac?:D

    ReplyDelete
  17. Wczoraj zaczęłam robić taką listę. Już uzbierało mi się 70 rzeczy. Mam nadzieje, że uda mnie się to zrealizować :D

    ReplyDelete
  18. Duże macie mieszkanie?;)

    ReplyDelete
  19. Właśnie zaledwie dwa dni temu zaczęłam tworzyć takową listę! Ogólnie jedynie żałuję, że wcześniej na to nie wpadłam, ale nic do stracenia. I czytając Twoją listę przyszło mi kilka nowych pomysłów, za co dziękuję. I nie wiem czemu, ale punkt:uciekać przed policją, mnie rozbawił, a jednocześnie pomyślałam sobie: hej, też chcę tego spróbować, czemu o tym nie pomyślałam. A jeszcze co do herbaty z mlekiem, to mi to akurat smakowało, co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem, bo właśnie większość osób odradza. Jeszcze raz dziękuję za kilka inspirujących pomysłów!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powodzenia, jak najwięcej zrobionych punktów!

      Delete
  20. Lubisz SUSHI?:D

    ReplyDelete
  21. Doncia próbowałaś kiedys kawiora?:D

    ReplyDelete
  22. Smutno by ci bylo wyjeżdzac za granice? :) bo ja wyjezdzam do pracy z chlopakiem i teskno troche za rodzicami i bratem bedzie i moja przyjaciolka :)) z tobą jak by bylo?

    ReplyDelete
  23. https://www.youtube.com/watch?v=xkFthT8fqoI lubisz taaka muzyke?:D

    ReplyDelete
  24. Doncia kiedy notka <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mówiłam na snapie, że nie wiem, bo nie mam żelazka haha, odzyskam w poniedziałek. No i internetu na razie nie mam, podpinają mi dopiero jutro

      Delete
  25. Czym kierujesz sie zazwyczaj przy wyborze baru/restauracji w której zjesz?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceną XDDDD Wybieram to na co mam ochotę akurat, a jak mam wybierać

      Delete
  26. Doncia byłaś kiedys wczesniej w zwiazku?;))

    ReplyDelete
  27. Kawa rozpuszczalna vs fusiasta?:D

    ReplyDelete
  28. Kiedy nagrasz jakiś cover?:D

    ReplyDelete
  29. Tęsknisz czasem za ask'iem?:DD

    ReplyDelete
  30. Jadłaś kiedys w restauracji na wage?:D

    ReplyDelete
  31. Jak oceniasz te 'wakacje"?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wakacje to ja mam od kwietnia tamtego roku haha

      Delete
  32. Wybierasz sie na cos do kina?:D

    ReplyDelete
  33. Jak mija tydzień?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, siedze i cieszę sie nowym mieszkaniem, na razie to tyle haha

      Delete
  34. Doncia czemu jeszcze nie oglądasz pretty little liars?! :D bede ci pisac kazdego dnia az nie obejrzysz pierwszego odcinka! :* :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem no, nie ciągnie mnie do tego i już :') Ale w któryś dzień spróbuje

      Delete
  35. bylas na Legionie samobojcow?
    +ogladalas wszystkie czesci Harry'ego Pottera? lubisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byłam. Oglądałam, książki>>>>>>>>> filmy

      Delete
  36. sluchasz polskiego rapu czasem? jesli tak to kogo? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie, jedynie zdarza mi sie taco

      Delete
  37. DONCIA BLAGAM ODPOWIEDZ
    Czy jezeli wyslalam komus snapa tak normalnie i potem wyczyscilam konwersacje to on jeszcze to zdjecie zobaczy? Bardzo wazne odpisz proszę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, ale wydaje mi sie, że tak, usunęłaś tylko u siebie

      Delete
    2. A jeżeli usunelam konto?

      Delete
    3. Nie znam się na tym, nie wiem...

      Delete
  38. Ale ci dobrze z tym chllopakiem , jedzonko zrobi :D :D

    ReplyDelete
  39. Często jadasz pizze?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli już fast food to najczęściej jest to pizza, ale staram się nie jeść zbyt często

      Delete
  40. Zrobisz kiedyś prawko?:D

    ReplyDelete
  41. Gdybyś miala okazje , pewne miejsce wyjechalabys zagranice z chlopakiem?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zależy od wielu rzeczy, ciężko powiedzieć

      Delete
  42. Masz ulubione ciasto?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja mama robi pyszne z prażonym kokosem i migdałami

      Delete
  43. Pizza na cienkim czy grubym cieście?

    ReplyDelete
  44. Co porabiasz DOncia?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czekam aż mi buty przeschną (...ok) i idę na zdjęcia i do miasta :)

      Delete
  45. Jakie sałatki lubisz?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dużo lubię, ostatnio maniaczę jedną z tuńczykiem. Za to nienawidzę greckiej.

      Delete
  46. Ile jesz dziennie posilkow?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5 z tym, że jedno z nich to kawa z ciastkiem a drugie to jakieś chipsy/jogurt czy na co mnie tam akurat najdzie. Czasami jem mniej

      Delete
  47. Jadłaś to Sushi z biedry?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pierwsze które próbowałam to z tych takich :D Jeśli chodzi o sklepowe to najlepsze jakie jadłam to w carefourze w Warszawie i od tego czasu nie mogę go nigdzie znaleźć :(

      Delete
  48. Będziesz oglądać nowe Top Model? :D

    ReplyDelete
  49. Próbowałaś może jedzenia w Nova Krova w Krakowie? Uroczy lokalik przy Pl. Wolnica, dobre wege jedzenie (moim zdaniem duże porcje!) i ceny rozsądne jak na to, co się otrzymuje. :3 Polecam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byłam w Krowarzywa- bardzo gorąco polecam, wegańskie burgery, najlepsze jakie w życiu jadłam! A Nova Krova na pewno sprawdzę, dzięki :D

      Delete
  50. A takie prawdziwie Sushu w jakimś barze? :D

    ReplyDelete
  51. Jak kawa to tylko z ciastkiem bez to nie to :C

    ReplyDelete
  52. Daleko masz do miasta? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do centrum? 25min z buta, 8 min tramwajem, nie wiem ile km haha

      Delete
  53. Podoba ci się język Hiszpanski?

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAK, zaczęłam nawet kiedyś uczyć się już podstaw i na pewno do tego wrócę

      Delete
  54. Nagrasz dzisiaj jakiś filmik ze stylizacja?;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie chce się skupić na blogu, ponadrabiać, bo trochę zaniedbałam ostatnio, ale staram się też nadrabiać na snapie, więc zapraszam tam :D

      Delete
  55. Jaka figura ci sie podoba? ;) duzy tyłeczek czy wieksze piersi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam jakiegoś określonego ideału figury, ważne, żeby ktoś się dobrze czuł w swoim ciele i tyle

      Delete
  56. Używasz odżywek do paznokci?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie, ale jak już używam to eveline 8w1

      Delete
  57. Kiedy wracasz do Jasła? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, we wrześniu na parę dni może będę

      Delete
  58. Doncia a krewetek probowalas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadłam z tego sushi sklepowego, ale nie uznaje, chce spróbować takich 'normalnych'

      Delete
  59. Ile czasu cwiczysz? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale że jak ile czasu? Ćwiczę kiedy mam ochotę i na ile mam ochotę- raczej na takiej zasadzie

      Delete
  60. filmy vs seriale? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy od dnia, ale chyba raczej seriale wygrywają, chyba, że horror- to film

      Delete
  61. Doncia ty nie chodzisz w takich butach jak nike, nie? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, ale ostatnio jedne mi się spodobały i byłam bliska kupienia haha, NIKE AIR HUARACHE

      Delete
  62. Doncia masz płaski brzuszek? <3

    ReplyDelete
  63. Doncia jakie ciastka polecasz?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio wszędzie szuka moich ulubionych i nigdzie nie ma..... Takie jak znak nieskończoności, na dole biszkopt? a na górze taka beza z brązową polewą <3 <3 <3

      Delete
  64. Wstydziłaś się np na początku jak Twój chlopak robil ci zdj?:D

    ReplyDelete
  65. Jaka praca sprawiałaby że jestes z niej zadowolona? :) Sprawia ci radosc itd? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najbardziej chciałabym rozwijać się w blogowaniu, ale myślę, że odnalazłabym się w jakimś sklepie internetowym albo prowadząc jakieś social media dla sklepu

      Delete
    2. To pierwsze co mi przyszło do głowy

      Delete
  66. Codziennie robisz sobie zdjecia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sobie nie, ale nie ma dnia, żebym nie zrobiła ogólnie żadnego zdjęcia

      Delete
  67. Jak to było z tym ze wygrałaś IPHONE? :)) Jak znalazłaś ten konkurs itd?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To był konkurs na virgin mobile, nie pamiętam jak go znalazłam, ale dość głośno o nim było. Było do wygrania 20 telefonów, trzeba była dodać zdjęcie, każdego dnia inna kategoria, a wygrałam w kategorii 'the worst selfie' oczywiście kciukersem haha

      Delete
  68. Jakie wakacje miałaś najlepsze w życiu?:D

    ReplyDelete
  69. podoba ci sie kolor burgundowy?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zależy w czym, na czym, do czego itd, nie wiem haha

      Delete
  70. I kiedy post?:D

    ReplyDelete
  71. Czy masz do sprzedania jeszcze te okulary za 20 zł, co pokazywałaś na snapie? :>

    ReplyDelete
  72. Doncia mix będzie jakis?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Był tyle co, zbierze mi się trochę zdjęć to zrobię. Chyba, że wolicie mniej zdjęć, a częściej.

      Delete
  73. Polecaaasz jakąś kawe?:)

    ReplyDelete
  74. Jak idziesz do wege baru twoj chlopak tez tam zamawia?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy, burgery z krowarzywa na przykład bardzo mu smakują, chociaż jest zagorzałym mięsożercą

      Delete
  75. Plany naa dzisiaj? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadrabiam seriale! No i zaraz pojawi się nowy post :)

      Delete
  76. ULUBIONY sklep w galerii?;)

    ReplyDelete
  77. Pilas kiedyś drinka izzy z biedry?:)

    ReplyDelete
  78. Co robisz Doncia?:D

    ReplyDelete
  79. Chodzisz w leginsach?

    ReplyDelete
  80. Pooglądaj stare notki <3 :* zobaczysz ile i jak sie zmieniłaś np z wyglądu <33 :* + tamte zdj sie rozmazaly niestety ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak myślałam, że się rozmyją. Naprawię to jak będę miała więcej czasu, bo to każde zdjęcie z osobna muszę prze klikać.

      Delete
  81. co jest według Cb najważniejsze w związku ?

    ReplyDelete
  82. Ulubiony smak Tymbarka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomarańcza>>>>>>>>>>>>>> ewentualnie malina-mięta.

      Delete
  83. Czy można stać się szczęśliwym tylko poprzez znalezienie tej osoby, którą kochamy?

    ReplyDelete
  84. Denerwują cie pytania tutaj?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, ciągle powtarzam na snapie, że jeśli jakieś macie to piszcie je tutaj pod najnowszymi postami. Na istagramie mi się gubią, Q&A nie będę robić zbyt często, tutaj można anonimowo co większości pasuje, więc idealnie. Denerwują mnie tylko pytania które są zbyt prywatne i pytania o Adrianie, będę je po prostu usuwać od razu :)

      Delete
  85. Ile zajmuje zrobienie Ci posta?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy, samo zrobienie zdjęć i przerobienie to parę godzin, samo napisanie max godzinę, chyba że jest to np. post o serialach to robiłam go dwa dni haha.

      Delete
  86. 1.Co Cię najbardziej denerwuje w płci przeciwnej? Może czegoś płci przeciwnej zazdrościsz?‎ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zazdroszczę im sikania na stojąco................. Naprawdę haha

      Delete
  87. Chodzisz na szmatki w Krk?:D

    ReplyDelete
  88. Twój chlopak wie o znaczeniu 1 tatuazu? ;)

    ReplyDelete
  89. jaki masz model telefonu, konkretnie?

    ReplyDelete
  90. Byłaś może w Dziórawym Kotle w Krakowie? Kawiarnia inspirowana Harrym Potterem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze nie, ale słyszałam coś o tym, na pewno się tam wybiorę!

      Delete
  91. Doncia dlaczego usunęłas ogolić sie na łyso? :D bo pamietam ze w tamtej liście miałaś.
    A co do herbaty z mlekiem - to jest pyszna, ale w Anglii Haha,bo tutaj ich mleko smakuje trochę inaczej :D spróbowałam sobie zrobić herbatę z mlekiem w Polsce i była okropna, ale jeśli kiedykolwiek bedziesz w Anglii to polecam!

    ReplyDelete
  92. To mnie zainspirowała tak bardzo i dało takiego kopa, że aż jutro kupię sobie tęczowy zeszyt i zrobię taką prywatną listę! Jestem pewna, że ona potrafi bardzo uszczęśliwić <3

    ReplyDelete
  93. http://www.dziennikwschodni.pl/chelm/piana-w-fontannie-w-chelmie-dla-zartu-wlali-do-niej-szampon,n,1000185267.html Doncia lepiej uważaj ;d bo pójdziesz do kryminału !

    ReplyDelete
  94. Twoja lista jest tak podobna do mojej! ;)

    ReplyDelete
  95. Proszę, zrób notke o jakis strasznych rzeczach np o tym co Cie najbardziej zaskoczyło w domu strachu i jak w nim jest, o tym co ciekawego doświadczyłas w opuszczonych domach itd 💗💗💗

    ReplyDelete
  96. Bardzo ciekawa lista :-)
    Zastanawiam się nad wzięciem pożyczki i wybranie się w wielką podróż która jako jedyna pozostała nie skreślona z mojej listy :-) O wsi jednorożec nigdy wcześniej nie słyszałam :)

    ReplyDelete