19/08/2016

HAUL

Cześć miśki!
Wstałam dzisiaj wcześnie rano, miałam parę spraw do załatwienia. Chcąc nie chcąc skończyło się to chodzeniem po sklepach w galerii........... Mam więc dla Was mały haul haha.



Moja najświeższa miłość- makaroniki! Koleżanka przytargała kiedyś parę do domu. Zawsze chciałam tego spróbować, ale jakoś zawsze szkoda mi było pieniędzy, wolałam za tą cenę kupić sobie coś, co na pewno będzie mi smakować. Ryzyk fizyk. NIEBO W GĘBIE za przeproszeniem. To uzależnia. Niby twarde, a rozpływa się w ustach. Pachną nieziemsko, położyłam na talerzyku to pachniało mi w całym pokoju. Jeśli jeszcze tego nie próbowaliście- koniecznie dodajcie to do swojej to do list! Na zdjęciu jest smak czekoladowy, kokosowy, orzechowy i jak na razie mój faworyt- bananowy.

Wstąpiłam do Zary sprawdzić czy przypadkiem nie ma jakichś nowych przecen. No i trafiłam. 




Sukienka sięga połowy uda. Niestety ma urwane guziczki, ale to niewielki problem, można przyszyć nowe albo po prostu to zaszyć- co zaraz pewnie zrobię. Długo szukałam jakiejś zwykłej 'festiwalowej' zwiewnej sukienki. Myślę, że ta nada się idealnie, no i nie jest czarna, wreszcie. Kolor taki jak na drugim zdjęciu.



Sukienka nr 2. Pomimo tego, że jest taka sweterkowata i ma dziurki prawie w ogóle nie prześwituje. Niestety kolejna typu 'nie jedz przed wyjściem', ale czasami można się poświęcić.....

Po drodze złapałam też paczkę od Zaful. Sklep kolejny raz miło mnie zaskoczył. Stwierdziłam ostatnio, że niestety w mojej szafie brakuje bluzek, które nie są crop topami. Mam zamiar teraz zebrać całą kolekcję!



Biała koszulka na pewno przyda się na wiele okazji. Uwielbiam motyw 'odciętych ramion', jako że mam w miarę wydatne obojczyki, a szeroki dół zakrywa odstający brzuch, przez co wygląda się chudo. Polecam. KLIK



Identyczną koszulkę mierzyłam kiedyś w Zarze, jednak cena mnie zabiła (jak to przeważnie bywa w tym sklepie niestety). Znalazłam ją na stronie i od razu władowałam do koszyka. Jest miętowa, na zdjęciu wyraźnie tego nie widać. Z tyłu ma dekolt V, a na ramionach wycięcia. KLIK


Naszyjnik na który długo polowałam. Jeszcze nie ogarniam jak go zawiązać, ale na pewno sobie jakoś poradzę. Swego czasu uwielbiałam chokery, a ten motyw wydaje mi się idealnym zamiennikiem. KLIK

Wpadłam też na chwilkę do Hebe:


Pierwszy raz w sumie weszłam do tego sklepu z zamiarem kupienia czegoś. Myślałam, że wszystko będzie cholernie drogie- a tu większość taniej niż gdziekolwiek indziej. Bomba! Kupiłam suchy szampon (dziękuje osobie która to wymyśliła, wiele razy uratowałaś mi życie). Nowa maska z Kallosa do przetestowania oraz mój ulubiony żel pod prysznic z Ziaji. Wzięłam też do przetestowania balsam, ponieważ kocham zapach tego żelu. Może akurat okaże się w porządku.

A ponieważ pomału urządzam moje nowe mieszkanie nie mogło zabraknąć jakichś dodatków: 


Cukierniczka!!!!!!!!! To nic, że mieści się do niej nie wiele haha. Nie mogłam się powstrzymać. Jest przesłodka. Znalazłam ją w Nanu Nana.


A to hit całych zakupów. Solniczka i pieprzniczka w kształcie lodów. LODÓW!!!!!! Idealnie komponują się z nową cukierniczką. Są oczywiście ze sklepu Flying Tiger z ostatniego postu, gdzie indziej mogłabym znaleźć coś takiego... Kosztowały tylko 10zł.

Teraz totalna nowość. Sklep rosewholesale. Typowy chiński sklep. Wybrałam go ze względu na niskie ceny. Czemu by nie spróbować. Jestem naprawdę mile zaskoczona jakością produktów! Czekam jeszcze na dwie pary okularów od nich, które przyjdą do mnie osobną paczką. Szkoda, chciała jedne z nich zabrać dziś na festiwal :(



O tym plecaku marzyłam od gimnazjum. Niestety cena zawsze mnie powalała. Na ich stronie plecak kosztuje tylko $15. No błaaaaagam. Myślałam, że jest jakiś haczyk, że będzie słabo wykonany i w ogóle weź i wyrzuć, ale jest mega ok! KLIK



To samo tyczy się torebki. Również nie mam jej nic do zarzucenia. Po za tym, że zamówiłam dużą wersją, a dostałam... małą. Sklep twierdzi, że wysłał mi tą samą co zamówiłam. Hm. Sami możecie to ocenić, bo mi się wydaje, że dostałam mniejszą wersję, wymiary mówią to samo KLIK   Jak na razie pomimo wszystko jestem miło zaskoczona jakością produktów.

Która rzecz tym razem podbiła Wasze serca? :D I z kim się widzę dzisiaj na Live Festival?!?!

110 comments:

  1. Haul naprawdę super, szczególnie wpadła mi w oko ta sukienka jakby sweterkowa (?XD) i cukierniczka, genialne są!
    I błagam uratuj mnie, ostatnio na snapie pokazywałaś stronę gdzie oglądasz seriale, ale totalnie zapomniałam jak się nazywa, czy mogłabyś podać mi jej nazwę jeszcze raz?

    ReplyDelete
  2. Makaroniki są pyszne! Kocham ich smak, jak i zapach ;D
    Ciekawy ten plecak z rose wholesale.

    Na 150 obserwatorów robimy giveaway, więc zapraszamy do obserwacji, będzie nam bardzo miło!
    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  3. Myślałaś nad tym zeby założyć yt? :)

    ReplyDelete
  4. Genialne rzeczy! Ta cukierniczka, pieprzniczka i solniczka przesłodkie! Zainspirowałaś mnie to do list i zaczynam tworzyć, ale najpierw skołuje sobie ładny notes by się lepiej pisało :) Tak trzymaj, uwielbiam twojego bloga i snapy! <3

    ReplyDelete
  5. Biała bluzka - marzenie! Prześliczna, zawsze chciałam taką mieć. Świetny pomysł ze zdjęciami zrobionymi aparatem, uwielbiam jak w tle widać elementy mieszkania, szczególnie takiego białego, w którym teraz mieszkasz 🙏 a ten plecak - w sumie dawno już widziałam go u koleżanki, ale zupełnie nie wiem skąd go wzięła :/ I widzę, że pierwsze co zrobię, gdy znajdę się w Krakowie, to poszukam i odwiedzę Flying Tiger! :)

    ReplyDelete
  6. Haul aparetam jest o wiele lepszy! :D A ten plecak jest prześliczny *.*

    ReplyDelete
  7. Wiekszosc widzialam na snapie. CUDEŃKA. No a ta solniczka i pieprzniczka - taaaaaaaak!

    Buziakii! <3
    http://b-saandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Plecak jest genialny! <3 zakochalam sie, a torebka tez mega :)) <33333333

    ReplyDelete
  9. Ile dalaś za ta maske z Kallosa?:D

    ReplyDelete
  10. czesto odwiedzasz sklepy kosmetyczne?:D

    ReplyDelete
  11. Pierwsza sukienka oraz biała koszulka z Zaful prezentują się rewelacyjnie. Cukierniczka, solniczka i pieprzniczka są przeurocze! Zazdroszczę, że będziesz na Live Fesival. Baaardzo chciałam jechać, ale niestety nie uzbierałam pieniędzy na nocleg w krk:(

    Pozdrawiam cieplutko :3
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wystarczył namiot, przecież mają tam pole namiotowe :D

      Delete
  12. Te ciastka nazywaja sie makaroniki? :O jaka jest ich cena i gdzie kupie?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceny są różne, te akurat kupiłam sztukę za 2,50zł, a kupisz je w niektórych cukierniach

      Delete
  13. Lubilas w szkole wf?:D

    ReplyDelete
  14. Lubisz chodzic w dresach?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy jakich, jest milion krojów dresów

      Delete
  15. Dleczego te ciastka nazywają się 'makaroniki'? hahah
    Nigdy nie jadłam, ale muszę spróbować :D Te solniczki i cukierniczka są genialne po prostu! Na szmatach też jest dużo rzeczy z sieciówek, czasem w idealnym stanie, jak ma się szczęście do szmat to można duuużo zaoszczędzić :D
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciasto makaronikowe z tego co wiem, też sie zawsze zastanawiałam haha

      Delete
  16. chcialabys mieszkac w Australii?:D

    ReplyDelete
  17. Nie bedziesz juz pracowac?

    ReplyDelete
  18. Chcialabys pracowac w pracy gdzie uzywa sie jezyka angielskiego?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. W Krakowie w każdej pracy używa się języka angielskiego

      Delete
  19. Genialna notka :3 więcej takich koniecznie!! + paczki z chińskich stron przychodzą w ok 2-3 tyg tak?
    Pytanie z innej beczki: Z jakiej firmy masz ebooka, czy polecasz i jak na to mniej więcej cenowo patrzeć bo widziałam takie nawet za 600 zł :oo

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2-3 tygodnie, a ebooka na razie nie polece, bo mam byle jakiego najtańszego holenderskiego

      Delete
  20. ciekawe czemu te ciastka nazywaja sie makaroniki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciasto z którego są zrobione nazywa się ciastem makaronikowym :D

      Delete
  21. Lubisz crossainty?:D

    ReplyDelete
  22. W Solniczce i pieprzniczce jestem zakochana od momentu zobaczenia ich na snapchacie! Są genialne!

    Pozdrawiam,
    Zapraszam do siebie www.itsvividnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bardzo podoba mi się ta biała bluzka z 'zaful.

    ReplyDelete
  24. Ile szła do ciebie ta paczka z plecakiem i torebka? To tak całkowicie z Chin, czy mają w Polsce jakiś sklep?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mają sklep tylko online, paczka szła nie całe 2 tygodnie bodajże

      Delete
  25. Zachęciłaś mnie do kupienia ,,To, co zostało" i nie proszę jak zwykle się popłakałam ;c

    ReplyDelete
  26. I wersja aparatem lepsza Doncia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciesze się, że Wam też się podoba!

      Delete
  27. Dooooncia zrób jakas elgenacka stylizacje do szkoly na rozpoczecie <3 ta biala bluzka byla by git xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam w planach notkę z paroma stylizacjami 'na rozpoczęcie roku szkolnego' :)

      Delete
  28. Haul wspaniały, ta ostatnia torebka wygląda bosko :D ja osobiście uwielbiam makaroniki, sama czasem próbuję robić, jednak średnio wychodzą.. ale gdybym mogła, zajadałabym się nimi non stop!

    http://une-petite-reve.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Podobaja ci sie rude wlosy?:D

    ReplyDelete
  30. Dlaczego ścielas wlosy mialas takie dlugie?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo po rozjaśnianiu były tak zniszczone, że nie dało się ich już odratować

      Delete
  31. Widać, że zdjęcia robione lustrzanką. Z tego wszystko najbardziej mi się podoba plecaczek. Uroooczy!

    ReplyDelete
  32. Ale cudowne zdjęcia Doncia, musisz częściej wykorzystywać aparat, serio!

    ReplyDelete
  33. Jaki rozmiar ubrań zamawiasz na chińskich stronach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy, nigdy nie kieruj się rozmiarem tylko wymiarami

      Delete
  34. plecak wygryw po prostu!

    ReplyDelete
  35. Post jest świetny, jak każdy ❤ Bardzo doceniam to co robisz, to ile wkładasz w to pracy, serca i oczywiście czasu. Mam jeszcze pytanie... Kiedyś wstawiałaś na snapchata jak śpiewasz, bardzo mi się to podobało, jak i pewnie innym, myślałaś nad tym aby to powtórzyć?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje! Pare razy robiłam już coś takiego i na pewno jeszcze zrobie :)

      Delete
  36. coraz lepsze notki!!! <3

    ReplyDelete
  37. Twój chłopak też jest wegetarianinem ?

    ReplyDelete
  38. Zajebista solniczka i pieprzniczka

    ReplyDelete
  39. 😍plecak💎💎💎💎💎💎💎💎💎

    ReplyDelete
  40. Plecak jest prześliczny ! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. różowa sukienka, jeju, mistrz! :)

    ReplyDelete
  42. Super Haul :) Mega mnie zainspirowałaś do kupna różnych rzeczy w tym makaroników :) A co do torebki fakt jest to mniejszy rozmiar :(

    ReplyDelete
  43. Będziesz mieć wf na studiach? :)

    ReplyDelete
  44. Jakie najlepsze miejsce w KRK odwiedzilas?;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciężko wybrać... Cały Kraków jest cudowny

      Delete
  45. latwo sie uczysz slowek???:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Że po ang? To zależy, raczej sie ich przymusowo nie ucze tylko wyłapuje z rozmów, książek bądź filmów albo często sobie tłumacze na ang coś w głowie jakieś proste zdania i jak nie wiem jakiegoś słówka to od razu sprawdzam- przeważnie zapamiętuje

      Delete
  46. Genialny haul + dziękuję bardzo za to, że na snapie podałaś tą stronkę do oglądania seriali. Dzięki Tobie jakość i komfort oglądania ...no cud, miód, malina!

    ReplyDelete
  47. Jak mija weekend?:D

    ReplyDelete
  48. Nie wiem czy szukasz seriali, ale.... http://www.filmweb.pl/serial/Stranger+Things-2016-750359 :D jest super!!:D

    ReplyDelete
  49. Super post jak zwykle
    A z aparatem dużo lepiej 💘

    ReplyDelete
  50. Mam nadzieję, że kiedyś będziesz sprzedawać tą sweterkową sukienkę, bo jest przepiękna

    ReplyDelete
  51. Ten bezowy makronik dobry?:D

    ReplyDelete
  52. Ul czekolada?:D

    ReplyDelete
  53. Lubisz orzechy?:D

    ReplyDelete
  54. Te makaroniki jak są pakowane?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normalnie :') A jak mają być haha, w worek jak pączka np albo w jakieś pudełko

      Delete
  55. Jadasz czekolady? :"D

    ReplyDelete
  56. Ogladałaś Piecdziesiat TWarzy Greya?:D

    ReplyDelete
  57. DOncia jaka planujesz nasteona notke?:D

    ReplyDelete
  58. Nie chcialabys np ustalac sobie ze dodajesz notki np w neidziele? :D w wybrnaym dniu?:D

    ReplyDelete
  59. Lubisz tosty?:D

    ReplyDelete
  60. Polecasz kupowanie w sklepach typu ROMWE? Bo myślę nad zamówieniem maxi sukienki na studniówkę i boję się, że będzie straszny szajs

    ReplyDelete
  61. Łapalaś kiedys ryby?:D

    ReplyDelete
  62. Bluzka z opuszczonymi ramionami to mój faworyt :D A plecak ze skrzydełkami jest cudowny i w ogóle awww haha :D

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE