14/08/2016

,

FLYING TIGER

Cześć miśki!
Piszę do Was z nowego mieszkania, wreszcie! Piękne, blisko centrum, BIAŁE, od razu chce się żyć haha. Jak tylko je ogarnę do końca, to Wam pokażę, chociaż większość z Was już zapewne widziała je na snapie. Miałam małe problemy z internetem, dopięli mi go dopiero wczoraj, dlatego przez tyle nie było nowej notki. No, powstrzymuje mnie też brak żelazka.......... który na szczęście powinnam dostać już jutro, uf. 





kurtka MOHITO /  spodnie ROMWE / koszulka ROMWE / creepersy UNKNOWN


Krakowskie kamienice.


Nowy sklep otworzony niedawno na ulicy Floriańskiej. Zawsze macie problem z kupieniem komuś prezentu? Oficjalnie to koniec Waszego problemu. Znajdziecie w nim rzeczy, o których istnieniu nawet nigdy nie pomyśleliście. 


Sklep w którym znajdziecie DOSŁOWNIE wszystko, na dodatek w dobrych cenach. Większość cen waha się między 3-10zł. Wiadomo, są też ceny które dochodzą do 100zł, ale za małą kwotę możecie znaleźć naprawdę wypasiony prezent. Chciałam Wam pokazać jak najwięcej, stąd też masa zdjęć, ale i tak nie udało mi się wszystkiego wychwycić. Za dużo tego. 








Kto nie marzył o własnej maszynie do cukierków? 



Albo żeby kupić komuś mózg...





A może tęczowa taśma?


Chyba, że w czasie korzystania z toalety wolisz pograć sobie w golfa.



Lub kupić gumkę do mazania w kształcie strusia.




A może sumo-księżnicko-baletnicaczycokolwiektojest?




Żeby nie było, że kocham sklep, w którym nie ma żadnych donutowych pierdół.



Nawet nożyczki!!!!!!!!






Mini pilniczki do paznokci.


Marzenie o zostaniu ośmiornicą- spełnione.


Prezent na Walentynki przestaje być problemem!



Na zakupy.


Nie mam pojęcia o co chodzi........


Nawet plastry na ranę nie będą już nudne. 

Widzicie? WSZYSTKO. Znalazłam nawet gąbki i solniczki w kształcie lodów, beer ponga w wersji zakładanego mini balonowego stolika na głowę, długopis w kształcie kaktusa czy sztuczną trawę do trzymania przyborów. Tym razem ze sklepu wyszłam z niczym, ale bynajmniej nie z powodu tego, że nic mi się nie podobało- w tym wypadku podobało mi się tak wiele, że nie byłam w stanie wybrać haha. Macie taki sklep w swoim mieście? Może odwiedziliście już ten w Krakowie? Bo w to, że każdy z Was chciałby go odwiedzić nie wątpię :D







Z Flying Tiger wyszłam z pustymi rękami. Poszliśmy do galerii w poszukiwaniu kolczyków. Zaraz... Jak to kolczyków? Donatkay bez tuneli?!?!?! Niestety, jedno ucho zaczęło mi się strasznie psuć i byłam zmuszona z nich zrezygnować. Plus/minus stęskniłam się za kolczykami. Zdarzało mi się żałować, że nie mogę ich kupować, patrząc na to ile pięknych znajdywałam w niektórych sklepach, nie raz za grosze. Pierwszy wybór padł na zestaw ze Stradivariusa. Jak Wam się podoba? :D



182 comments:

  1. Ten zestaw kolczyków jest piękny! A ten sklep..>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Widziałam twoje mieszkanie na snapie i jest naprawdę urocze! Widać, że Kraków jest dość ciekawym miejscem.

    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  2. Supi Doncia jak zawsze !!💞

    ReplyDelete
  3. Ile kosztowała ta kurtka z Mohito? Jest śliczna (>.<)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 250...... i bardzo się cieszę, że nie kupiłam jej od razu, bo później trafiłam na przecenę za 130 bodajże

      Delete
  4. Nie polecam mieć tigera tuż pod uczelnią, marnowanie kasy na te wszystkie pierdoły gwarantowane :')

    ReplyDelete
  5. Super notka :D Brawo dla chlopaka :D

    ReplyDelete
  6. Lepsze notki jak tylko Twoje zdjecia :D niż takie te sklepowe rzeczy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dodawanie samych moich zdjęć już mnie nudzi, będzie się tu pojawiać teraz masa różnych rzeczy, ale spokojnie- w 99% dalej będą to stylizacje, tylko w jakiś ciekawszy sposób czasami :D

      Delete
  7. Planujesz post w szpilkach?:D

    ReplyDelete
  8. Możesz zrobisz jakiś post jak ubrac sie na rozpoczecie roku?:D

    ReplyDelete
  9. Czego uzywasz do brwi?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puder do brwi z Golden Rose, tylko mam swój szalony pędzelek, który niby nie jest do brwi, ale mi się nim wygodnie robi

      Delete
  10. odważyłabyś się skoczyć na bungee ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie 'jara' mnie to po prostu i nie sprawiłoby mi to żadnej przyjemności

      Delete
  11. Czekolada meczna czy gorzka ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mleczna, ale gorzką mam zawsze w domu i czasami podjadam, bo ma dużo magnezu

      Delete
  12. Często chodzisz na imprezy?;p

    ReplyDelete
  13. Jak myślisz, co daje nam największe szczęście w życiu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo podoba mi się ta odpowiedź <3 większość odpowiedziałaby zapewne "miłość/rodzina/przyjaźn" a przecież gubiąc własną tożsamość możemy przeoczyć właśnie to piękno otaczających nas ludzi i rzeczy. Nie docenimy miłości, bo ją odepchniemy. Samoakceptacja = szczęście. Bez tego jesteśmy niepełni.

      Delete
  14. Jakich obecnie maseczek uzywasz na wlosy?:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Żadnych bo mi się pokończyły wszystkie, muszę kupić nową

      Delete
  15. Długo zajmuje ci zrobienie makijazu? masz taka czysta twarz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 20-30minut? Nie wiem haha, sprawdzę kiedyś

      Delete
  16. Jaka pizze lubisz?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zwykłą najprostszą sos pomidorowy mozarella bazylia albo jakieś pikantne, ale nie lubię pizz na której jest nawalone składników, muszę mieć naprawdę dziwny dzień, żeby taką zamówić haha

      Delete
  17. Creepersy są ciezkie?:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy jakie się kupi, ja wole te lekkie

      Delete
  18. Kiedy pokażesz na snapku mieszkanie?:d Znaleźliście cale mieszkanko a nie pokój tylko tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już pokazywałam, napisałam to nawet w poście... Nawet pisze, że mieszkanie

      Delete
  19. Masz jakąś ulubioną książkę?:D

    ReplyDelete
  20. Jak da sobie na posty z 2014 roku to wtedy mi wchodzi na te z tego miesiąca :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. W ogóle widzę że archiwum jakieś szalone, nie da się postów rozwinąć. Spróbuje coś z tym zrobić, jak na razie pozostaje Wam tylko cofanie na tej głównej stronie do samego początku jak chcecie oglądać :(

      Delete
  21. Omg ❣❣❣ ten sklep jest genialny 💞💞💞💞 muszę sprawdzić czy w Trójmieście też on jest 😂😂😂😂 A ten "prezent na walentynki ) w słoiczki to był papier toaletowy ?💞 Świetna stylówka 💓💓💓 ale ta krótka wygrywa życie 💟💟💟💟
    ------------------------------
    http://forbeautynayoon.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. W Trójmieście są 2, jeden w Sopocie na monciaku a drugi w Gdańsku we Wrzeszczu :)

      Delete
  22. Doncia ty tez najpierw ze swoim chlopakiem zawziecie smsowałaś?:D

    ReplyDelete
  23. Kolczyki piękne, a kurtka z Mohito rewelacyjna! <3

    ReplyDelete
  24. Duże wyprzedaże w galerii?:D

    ReplyDelete
  25. Długo zajmuje ci robienie hybryd?:D

    ReplyDelete
  26. Potrzebuję takiego sklepu w moim mieście!

    silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Na tych zdjęciach wyglądasz pięknie, mega kurtka, a sklep- sztoos!
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Mieszkam w Anglii i zakochałam się w tym sklepie od pierwszego "wejścia" :D Dobrze, że w Polsce też jest! :D

    ReplyDelete
  29. do twarzy Ci w kolczykach, wyglądasz tak uroczo hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja się jeszcze przestawić nie mogę, ale już przeglądam strony, żeby zamówić kolejne haha

      Delete
  30. Doncia prosze zasunac rozporek:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zasuwa się co końca....... Zepsulam.... Cii

      Delete
  31. W koncu otworzyli Tigera w Polsce ! <3<3<3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Świetna kurtka 😻

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba pierwsza tak kolorowa rzecz w mojej szafie haha

      Delete
  33. Chcesz jeszcze jakiś tatuaż?:D

    ReplyDelete
  34. Lubisz jak pada?

    ReplyDelete
  35. W Krk jest może Manekin?:D Byłaś kiedyś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A szczerze to nawet nie mam pojęcia co to

      Delete
  36. Twoja mama czyta Twojego bloga?:D

    ReplyDelete
  37. Ulubiony kolor pomadki?:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Próbowałam jedynie czerwoną i bordową, więc ciężko stwierdzić haha

      Delete
  38. Wolisz długie czy krotkie wlosy? w jakich sie czujesz lepiej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli chodzi o mnie to nie mogę się zdecydować haha

      Delete
  39. Lubisz ubrania w kwiatki jakieś kratki?:D

    ReplyDelete
  40. Z jakich obowiazków domowych czego nie lubisz najbardziej?:D

    ReplyDelete
  41. A pamiętam jak chcialaaś sprzedac lustrzanke, widzisz jaki błąd byś zrobila <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ja sprzedałam i kupiłam nową...

      Delete
  42. Lubisz cynamon?

    ReplyDelete
  43. Co robisz w deszczowe dni?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To samo co i w słoneczne :') To nie zależy od pogody tylko od tego na co akurat mam ochotę

      Delete
  44. Ogladasz jakieś vlogi?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakieś oglądam, ostatnio zaczęło mnie to wciągać i szukam nowych. Jak na razie oglądam Jemerced i Emitaz, resztę dopiero zaczynam ogarniać

      Delete
  45. Masz jakiś swój wymarzony domek?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wybiegam jeszcze tak w przyszłość

      Delete
  46. Twoje mixy są najlepsze jak rzadziej a duzo :D

    ReplyDelete
  47. O mamo, ten sklep jest genialny! Koniecznie gdy odwiedzę Kraków pokupuję tam jakieś śmieszne prezenty na osiemnastki znajomych :D Zestaw kolczyków jest przecudowny, aczkolwiek szkoda ze musiałaś zrezygnować z tuneli. Świetny outfit :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Kupiłaś lustrzanke inna niz mialas czy taką samą?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ... nie no co ty, sprzedałam i kupiłam taką samą

      Delete
  49. Kawe pijesz z mleczkiem?:D

    ReplyDelete
  50. Uwielbiam twoje notki :D szkoda ze codizennie nie dajesz ;d

    ReplyDelete
  51. W DOmu w Jaśle masz jeszcze ciuchy itd?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu mam wszystko, tam zostawiłam parę w których nie chodzę, żebym miała w razie w

      Delete
  52. Jak najlepiej uczyc się angielskiego?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem zdania, że trzeba opracować własny sposób. Ja się uczę najszybciej z seriali z napisami po angielsku

      Delete
  53. Nie bylo ci szkoda opuszczac jasla?:D

    ReplyDelete
  54. Od kiedy jestes wege?:D

    ReplyDelete
  55. Lubisz wuzetke?:d

    ReplyDelete
  56. Ale ładna ta kurtka. Dlaczego takiego sklepu nie ma w Jaśle?! Haha, więcej takich notek! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Może zrobisz post o twojch ulubionych blogach ? POZDRAWIAM !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślałam o tym, ale jakoś nie moge sie do tego zabrać. Pokazywałam na snapie kiedyś wszystkie które ogladam

      Delete
  58. Leciałaś kiedyś samolotem? Jak odczucia?:D

    ReplyDelete
  59. Plany na dzisiaj?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomyśle nad jakimiś notkami i znowu ponadrabiam seriale

      Delete
  60. Cześć. Na snapie mówilas że jedne buty bardzo obgryzaja Cię w pięte. Polecam przyklejane zapiętki, są chyba w każdym sklepie obowniczym. Mi pomogły :)

    ReplyDelete
  61. Super jakość zdjęć <3 Megaaaa ♥ I nie wiem jakim cudem wyszłaś z tego sklepu bez niczego. :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak sie tam wchodzi to sie głupieje bo wszystko jest takie super i nie wiesz co wybrać haha

      Delete
  62. Co to za obiektyw? :) Bo zdjęcia przepiękne :)

    ReplyDelete
  63. jak mija dzien?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wreszcie znalazłam chwilę czasu, żeby sobie usiąść, cały dzień biegałam

      Delete
  64. jestes osoba ktora musi miec porzadek czy balaganiara?;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to zależy od dnia....... Haha

      Delete
  65. Twoim zdaniem warto sie ograniczac? Np do zjedzenia batonika lub cos slodkiego ogolnie lub pizze? Co sadzisz o FIT teraz to takie slawne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Można schudnąć jedząc te wszystkie rzeczy, wystarczy je tylko ograniczyć i jeść jako jeden z posiłków i mniejsze porcje. Moim zdaniem życie jest za krótkie, żeby rezygnować z tego pysznego jedzenia

      Delete
  66. Jaka rybe lubisz?;)

    ReplyDelete
  67. Doncia a ty jesz takie typowe posilki np ze obiad to ziemniaki surówka i cos wege?;)

    ReplyDelete
  68. Jakie filmy uwielbiasz?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Horrory, sci-fi, jakieś psychologiczne albo dramaty

      Delete
  69. Lubisz makaron do obiadku?:D

    ReplyDelete
  70. Oglasasz na snapie blogerki Deynn Styeevel?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie lubie Deynn, ubiera się coraz gorzej, a jedyne o czym mówi to o ćwiczeniach i o tym jak to się nie męczy z dietą, weź przestań. Uwielbiam za to Jemerced i Maff.

      Delete
  71. szkoda ze nie zalapalam sie na snapa jak mieszkanie pokazywalas :"/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokaże jeszcze na pewno jak już wszystko urządzę :D

      Delete
  72. Lubisz szpinak? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uwielbiam, zwłaszcza w połączeniu z serem feta i czosnkiem <3

      Delete
  73. Jadlas skittles?:D

    ReplyDelete
  74. Doncia!!! Czemu nie ma Cię na Cieszanowie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A lol zapomniałam w ogóle o tym festiwalu

      Delete
  75. Lubisz DNI LENIA?:D

    ReplyDelete
  76. Co kupilas w zarze?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokazywałam na snapie, a zaraz dodam post :)

      Delete
  77. Ile na snapie masz obejrzeń?:D

    ReplyDelete
  78. Jaki kraj chcialabys zwiedzic?:D

    ReplyDelete
  79. Co polecasz na nude?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zacznij oglądać seriale, już nigdy nie będziesz sie nudzić- poważnie

      Delete
  80. Chcesz upiec Donuta?:D

    ReplyDelete
  81. Musze koniecznie się tam wybrać! Bardzo fajny post! :)

    Pozdrawiam,
    Zapraszam do siebie www.itsvividnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Ul piosenka Taco??:D

    ReplyDelete
  83. Doncia łowczyni wyprzedaży? :D

    ReplyDelete
  84. Lubisz kokos?:D

    ReplyDelete
  85. Świetne spodnie! Uwielbiam ten sklep ♥

    nasty-rose.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. to z ciebie kucharka na 6 widze jak warzyw zrobic nie umiesz hahaha xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziś mam tai dzień, że nawet ryżu nie mogłam ugotować, rozumiesz? RYŻU

      Delete
  87. Doncia jakiego podkładu używasz?

    ReplyDelete
  88. jadasz ziemniaki?;d

    ReplyDelete
  89. Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach! I super post <3

    ReplyDelete
  90. często się spotykasz z ludźmi czy jesteś bardziej samotnikiem? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czasami wole posiedzieć sama, ale lubie się spotykać z ludźmi. w Krakowie niestety zbytnio nie mam z kim jak na razie

      Delete
  91. Rewelacyjny post :*

    ReplyDelete
  92. Świetny post Doncia <3 kolczyki cudowne ^^

    ReplyDelete
  93. W Poznaniu Tiger jest od daawna

    ReplyDelete
  94. http://fesswybitnie.com/index.php?id_category=6&controller=category ten sklep znasz? ;3

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE